از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

قبولی پزشکی در دو ماه – نکات کلیدی و ترفندهای دو ماه آخر برای کنکور پزشکی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

قبولی پزشکی در دو ماه

 

قبولی پزشکی در دو ماه ممکن است کمی برای شما مبهم باشد و این سوال برایتان ایجاد شود که آیا این امکان وجود دارد که در دو ماه پزشکی قبول شوید؟ اگر تاکنون با هدف قبولی در رشته پزشکی مطالعه خود را به طور جدی شروع نکرده اید ، خبر خوب برای شما این است که برای رسیدن به هدف خود و قبولی در کنکور هنوز دیر نشده و اگر نکات و ترفندهای آموزشی پاسخ با ما را رعایت کنید ، رسیدن به این هدف امکان پذیر خواهد بود و قطعا می توانید در دو ماه پزشکی قبول شوید.

در ادامه این مطلب به نکات کلیدی و ترفندهای قبولی در پزشکی در دو ماه آخر می پردازیم ، با ما همراه شوید…

نکات کلیدی و ترفندهای پذیرش پزشکی در دو ماه آخر

به منظور قبولی پزشکی در دو ماه باید به صورت هدفمند به مطالعه مطالب درسی بپردازید. بسیاری از دانش آموزانی که داوطلب کنکور تجربی هستند از همان روزهای اول با نیت هدف قبولی در کنکور پزشکی مطالعه خود را شروع می کنند. برخی از دانش آموزان هم بر این باروند که برای رسیدن به این هدف توانایی کافی ندارند و از فکر قبولی در گرایش پزشکی بیرون می آیند و برای قبولی در رشته های دیگر تلاش می کنند.

با این حال بسیاری از داوطلبان با انگیزه بیشتر آماده هستند تا با سه الی دو ماه مطالعه مطالب درسی ، پزشکی قبول شوند و به اهداف خود برسند. همه ی ما می دانیم که قبولی در گرایش علوم پزشکی کار چندان ساده ای نیست ، بنابراین برای رسیدن به این هدف توصیه می کنیم یک برنامه ریزی دقیق ، هدفمند و حرفه ای داشته باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  قبولی پزشکی در یک ماه - نکات کلیدی و ترفندهای یک ماه آخر برای قبولی پزشکی

برای مشاوره تحصیلی تلفنی و دریافت برنامه ریزی حرفه ای و دقیق می توانید از طریق خطوط ارتباطی موجود در وب سایت پاسخ با ما با مشاوران و کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مشاوران با تجربه ما با توجه به تجربه و سابقه ای که دارند ، بهترین منابع کنکور ، بهترین روش های مطالعه ، بهترین آزمون آزمایشی ، روش های مرور و جمع بندی و اطلاعات کاملی از درصد قبولی در رشته مورد نظر را ارائه می دهند.

برای قبولی پزشکی در دو ماه آخر باید موارد زیر را رعایت کنید :

  1. برای بالا بردن تمرکز در حین مطالعه حتما ساعت خواب خود را تنظیم نمایید.
  2. به منظور سنجش و ارزیابی در آزمون های آزمایشی ثبت نام کنید.
  3. به منظور افزایش توانایی ذهنی و عدم خستگی ، تغذیه مناسب داشته باشید.
  4. از کتاب های تست در سطح درسی خودتان استفاده کنید.
  5. ساعت مطالعه خود را افزایش دهید و از دفتر برنامه ریزی استفاده نمایید.

در صورتی که موارد ذکر شده رعایت کنید ، به شما تضمین می کنیم که به  نتیجه مسرت بخشی خواهید رسید. به یاد داشته باشید که برای قبولی در علوم پزشکی حتما باید از درصد قبولی و رتبه های کنکور سال های گذشته آگاهی کامل داشته باشید.

متاسفانه با نزدیک شدن به کنکور به دلیل افزایش حجم درس ها و بازه زمانی مانده ، اعتماد به نفس داوطلبان کمتر می شود و در نتیجه داوطلب تمرکز خود را از دست می دهد و عدم مرور درست و تست زنی های ضعیف باید بیشتر شدن استرس خواهد شد.

احتمالا این را هم بپسندید  قبولی پزشکی - راهنمای کامل قبولی پزشکی در کنکور 99 - 1400

برای اینکه از استرس های ناشی از نزدیک شدن به ماه های کنکور کمتر و کمتر شود و اعتماد به نفس شما افزایش باید ، باید با ترفند درصد گذاری اصولی و هدفمند ، مطالعه خود را ادامه دهید و از درستی مسیر برای رسیدن به اهداف خود و قبولی پزشکی مطمئن باشید.

مشاوران و کارشناسان پاسخ با ما ، برنامه ریزی کنکور را به گونه ای انجام می دهند که تمام ساعات شما با برنامه و هدف بگذرد. قبولی در کنکور تحربی زمانی ممکن است که در هر مرحله از برنامه ریزی درسی ، شما پیشرفت کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر