از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته هوشبری پردیس خودگردان 1401 – آخرین نرخ شهریه هوشبری پردیس

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته هوشبری پردیس خودگردان

 

شهریه رشته هوشبری پردیس خودگردان متشکل از شهریه ثابت و متغیر است که دانشجویان باید به ازای هر ترم تحصیل و دو بار در سال ، شهریه مصوب را پرداخت نمایند. رشته هوشبری جزو رشته های پیراپزشکی با طول دوره تحصیل 4 ساله است و دانشجویان طی دوران تحصیل خود باید برای 8 ترم شهریه بپردازند که سالانه 10 الی 15 درصد نیز افزایش می یابد. در ادامه این مطلب ، آخرین نرخ شهریه رشته هوشبری دانشگاه پردیس خودگردان در سال 1401 بررسی خواهد شد.

سطح کیفی و آموزشی متفاوت دانشگاه های پردیس خودگردان سبب متغیر شدن میزان شهریه در این دانشگاه ها شده است. به همین دلیل توصیه می شود برای اطلاع از میزان دقیق شهریه رشته هوشبری در دانشگاه مد نظر خود ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا دقیق تر راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه رشته هوشبری پردیس خودگردان 1401

رشته هوشبری در دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می شود. تحصیل در رشته هوشبری فقط در دانشگاه روزانه رایگان است و پذیرفته شدگان دانشگاه های پردیس بین الملل و آزاد باید شهریه پرداخت کنند. دانشگاه های پردیس خودگردان شهریه بسیار بالایی دارند مخصوصا در رشته های علوم پزشکی همچون پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و در رشته های پیراپزشکی مثل رشته هوشبری ، پرستاری ، مامایی و …

شهریه رشته هوشبری پردیس بین الملل همچون سایر رشته ها از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است. شهریه ثابت طی دوران تحصیل تغییری نمی کند و دانشجویان باید در ابتدای هر ترم و در زمان انتخاب واحد پرداخت کنند اما شهریه متغیر بر اساس تعداد و نوع واحد های درسی عمومی ، تخصصی ، نظری ، عملی و آزمایشگاهی تعیین می شود و سالانه نیز حدود 10 الی 15 درصد افزایش دارد.

مرتبط بخوانید : شهریه دانشگاه آزاد رشته هوشبری

با در نظر گرفتن اخذ 20 واحد درسی در هر ترم ، میزان شهریه رشته هوشبری در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم حدود 12 الی 15 میلیون تومان است که البته ممکن است در دانشگاه های مختلف این مبلغ بیشتر نیز باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه ارشد پردیس های خودگردان 1402 📞 شهریه دانشگاه پردیس الملل ارشد

راهنمای پرداخت شهریه در دانشگاه پردیس خودگردان

دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان باید در ابتدای هر ترم و در زمان انتخاب واحد شهریه ثابت خود را پرداخت نمایند. پرداخت شهریه از طریق پورتال دانشجویی انجام می گیرد و تا زمانی که بدهی خود را واریز نکنید ، مجاز به انتخاب واحد نخواهید شد. پس از واریز شهریه و انتخاب واحد ، تا اتمام ترم و امتحانات پایان ترم فرصت خواهید داشت که مابقی شهریه را بپردازید تا کارت ورود به جلسه آزمون برای شما صادر شود.

میزان شهریه رشته هوشبری دانشگاه پردیس بین الملل ممکن است در واحد های ارائه دهنده این رشته متفاوت باشد زیرا دانشگاه ها از نظر کیفیت آموزشی و اعتبار رتبه بندی می شوند و به همین نسبت این امکان وجود دارد که میزان شهریه نیز در این دانشگاه ها متغیر باشد.

مرتبط بخوانید : رتبه قبولی هوشبری پردیس خودگردان

برخی از واحد های پردیس خودگردان وام شهریه نیز در نظر می گیرند تا دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه به دلیل عدم توانایی مالی از تحصیل محروم نشوند. ضمن اینکه امکان پرداخت اقساطی شهریه نیز در برخی از دانشگاه ها وجود دارد. تخفیف شهریه پردیس خودگردان نیز شامل حال بعضی از دانشجویان دارای شرایط خاص می شود.

سوالات متداول

  • شهریه رشته هوشبری در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است ؟

میزان شهریه دانشگاه پردیس بین الملل در رشته هوشبری کامل در این مطلب بررسی شد.

  • شهریه دانشگاه پردیس خودگردان چند بار در سال باید پرداخت شود ؟

دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان دو بار در سال باید شهریه بپردازند.

  • منظور از شهریه ثابت و متغیر دانشگاه پردیس خودگردان چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  شهریه پزشکی بدون کنکور - میزان شهریه پزشکی بدون کنکور 1401

شهریه ثابت طی دوران تحصیل تغییری نمی کند و دانشجویان باید در ابتدای هر ترم و در زمان انتخاب واحد پرداخت کنند اما شهریه متغیر بر اساس تعداد و نوع واحد های درسی تعیین می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد

ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

بسیاری از داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد که می خواهند وارد یکی از دانشگاه های پردیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر