از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401 – میزان شهریه ثابت و متغیر میکروبیولوژی دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد

 

رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد متقاضیان بسیاری دارد و به همین دلیل هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور ارائه می شود تا علاقه مندانی که تمایل به شرکت در کنکور سراسری ندارند و یا رتبه آنها مناسب قبولی در این رشته محل نیست ، بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی خود پذیرش بگیرند. رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد ، طول دوره تحصیل 4 ساله دارد و به ازای هر نیمسال تحصیل از دانشجویان شهریه دریافت می شود. میزان شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است که شهریه ثابت را سال ورود به دانشگاه تعیین می کند و تا اتمام تحصیل ثابت است اما شهریه متغیر را تعداد و نوع واحدهای درسی اخذ شده در هر ترم تشکیل می دهد. اگر قصد تحصیل در رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا از شهریه این رشته محل در سال تحصیلی جدید مطلع شوید.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه شهریه دانشگاه آزاد و دانشگاه پردیس خودگردان در رشته های مختلف ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه ثابت رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401

همانطور که در ابتدای مطلب هم شرح داده شد ، شهریه رشته میکروبيولوژی دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل می شود که شهریه ثابت را سال ورود به دانشگاه تعیین می کند. میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد در تمام رشته های تحصیلی سالانه حدود 15 الی 25 درصد افزایش می یابد و شما هر سالی که دیر تر وارد دانشگاه شوید ، شهریه ثابت بیشتری خواهید داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  فرم الف پایان نامه - دانلود و راهنمای تکمیل فرم الف پایان نامه

شهریه ثابت رشته میکروبيولوژی دانشگاه آزاد 1401 در مقطع کارشناسی حدود 2 میلیون تومان است که باید در ابتدای ترم پرداخت شود تا سامانه انتخاب واحد فعال گردد. دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد باید در ابتدای ورود به دانشگاه و جهت ثبت نام قطعی ، کل شهریه ثابت را به همراه بخشی از شهریه متغیر بپردازند تا دانشگاه انتخاب واحد ترم اول را برای آنها انجام دهد.

شهریه متغیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401

علاوه بر شهریه ثابت ، بخش زیادی از کل شهریه را شهریه متغیر تشکیل می دهد که بر اساس تعداد و نوع واحد های درسی تعیین می شود. رشته میکروبیولوژی شامل واحد های درسی عمومی ، اختصاصی ، پایه ، عملی و … می باشد که بیشترین میزان شهریه متغیر را دروس عملی و اختصاصی دارند. همچنین کمترین میزان شهریه برای دروس عمومی می باشد.

شما در هر ترم می توانید حداکثر 24 واحد درسی اخذ کنید که اخذ بیشتر از 20 واحد درسی نیز به شرط کسب معدل بالای 17 در ترم قبل است. همچنین حداقل تعداد واحدهای درسی مجاز در هر ترم ، 12 واحد است. هر چقدر که تعداد واحد های درسی بیشتری بردارید و واحدهای اختصاصی و عملی بیشتر باشند ، شهریه متغیر شما افزایش می یابد.

شهريه متغیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401 در مقطع کارشناسی حدود 1/5 الی 2/5 میلیون تومان است. شهريه متغیر تمام دروس سالانه حدود 15 الی 25 درصد افزایش می یابند و در ترم های آخر که دروس آزمایشگاهی و عملی بیشتری خواهید داشت ، باید شهريه بیشتری بپردازید.

احتمالا این را هم بپسندید  ارزان ترین رشته های دانشگاه ازاد 1401 - تحصیل با شهریه کم در دانشگاه آزاد

شهریه کل رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401

شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد

مجموع شهریه ثابت و متغیر میکروبیولوژی را شهریه کل تشکیل می دهد که حدود 3/5 الی 5 میلیون تومان برای سال 1401 می باشد. این میزان شهریه به صورت یکجا دریافت نمی شود و می توانید آن را قسط بندی کنید اما اکثر دانشجویان شهریه ثابت را در ابتدای ترم و شهریه متغیر را در انتهای ترم پرداخت می کنند.

سوالات شما

  • شهریه میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 1401 چقدر است ؟

میزان شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت.

  • منظور از شهریه متغیر رشته میکروبیولوژی چیست ؟

شهریه متغیر میکروبیولوژی دانشگاه آزاد را تعداد و نوع واحدهای درسی اخذ شده در هر ترم تشکیل می دهد.

  • شهریه رشته ميکروبیولوژی دانشگاه آزاد سالانه چقدر افزایش می یابد ؟

سالانه 15 الی 25 درصد میزان شهریه دانشگاه آزاد در رشته میکروبيولوژی افزایش می یابد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

4 نظر

  1. هزینه میکروبیولوژی دانشگاه آزاد چقدر است؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. حدود 4 الی 5 میلیون تومان برای هر ترم تحصیل

  2. از دانشگاه آزاد تهران شرق میشه انتقالی گرفت به کرج گوهر دشت؟
    ساکت کرج هستم

  3. سلام رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تنکابن. میکروبیولوژی حیواتی است یا انسانی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر