از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سیدا ورامین – راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

 

دانشگاه آزاد اسلامی ورامین با دانشکده های علوم پایه ، ادبیات و علوم انسانی ، علوم پزشکی ، کشاورزی و … یکی از دانشگاه های جامع و در زمره بهترین واحد های دانشگاهی کشور قرار دارد. دانشجویان این دانشگاه از همان ابتدای ورود به دانشگاه ، برایشان یک حساب یا پروفایل در سیدا ورامین ایجاد می شود که با استفاده از آن بتوانند کارهایی مانند پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و … را انجام دهند.

ورود به سامانه سیدا ورامین از طریق نام کاربری و رمز عبوری که توسط دانشگاه به دانشجو ارائه می شود ، میسر است و دانشجویی که رمز و نام کا ربری ندارد نمی تواند وارد سامانه شود.

راهنمای ورود به سامانه سیدا دانشگاه آزاد ورامین

سامانه سیدا ورامین و سیدا دانشگاه سما ورامین متفاوت است و دانشجویان هر یک از دانشگاه باید وارد سامانه اختصاصی خود شوند.

سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد ورامین

سیدا ورامین برای دانشگاه آزاد به نشانی sida.iauvaramin.ac.ir می باشد و پس از وارد شدن به آدرس فوق با درج نام کاربری و رمز عبور می توانید به پورتال خود دسترسی پیدا کنید.

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

سامانه اینترنتی دانشگاه سما ورامین

دانشگاه سما ورامین نیز مختص به دانشجویان دوره های کاردانی پیوسته رشته های فنی حرفه ای است و این دسته از دانشجویان نیز باید وارد سایت دانشگاه سما ورامین به نشانی 5.202.101.67 شوند.

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

 

هر کدام از دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد و سما ورامین جهت انجام ثبت نام اولیه در دانشگاه ابتدا باید یک پیش ثبت نام اینترنتی از طریق سیدا ورامین انجام دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403 📞 نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد

در همین راستا لازم است وارد بخش “ثبت نام دانشجویان جدید الورود” شوند و مدارک لازم را که شامل شناسنامه ، کارت ملی ، مدرک نظام وظیفه ، مدرک تحصیلی و عکس را بارگذاری و از صفحه ثبت نامی خود ، پرینت تهیه کنند.

بخش های مختلف سامانه سیدا

در صفحه اول سیدا ورامین که مانند تصویر زیر است منویی با 11 مورد را مشاهده می کنید که در هر بخش انجام یک سری از کارهای دانشجویی امکان پذیر است.

در بخش صندوق رفاه دریافت وام دانشجویی و وام شهریه ، در بخش امور آموزشی امکان انتخاب واحد ، اعتراض نمرات ، دریافت کارت امتحان ، دریافت کارنامه ، در بخش امور مالی امکان پرداخت شهریه ، در بخش سلف سرویس امکان ثبت و رزرو غذا و در بخش کلاس آنلاین نیز امکان پیوستن به آموزش مجازی وجود دارد.

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

 

هم چنین دانشجویان می توانند از طریق سیدا ورامین کارنامه کل دوران تحصیلی و تعداد ترم هایی که مشروط شده اند را بررسی کنید :

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

 

از قسمت بالای سامانه سیدا ورامین نیز می توان پیام هایی را که توسط دانشگاه یا استاد به دانشجو ارسال شده است را مشاهده کرد. معمولا در این بخش پیام هایی قرار داده می شود که مربوط به رعایت دروس پیش نیاز و انتخاب واحد است.

سیدا ورامین ، راهنمای سیدا دانشگاه آزاد ورامین

قسمت درخواست های دانشجویی نیز در سیدا ورامین قرار داده شده است و مربوط به درخواست هایی مانند مرخصی تحصیلی ، حذف ترم ، انصراف از تحصیل ، بازگشت به درس ، معرفی به استاد و … می باشد که توسط مدیر گروه بررسی شده و نتیجه درخواست نیز به دانشجو اعلام می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه سما تهرانسر | هر آنچه باید بدانید ، از معرفی تا راهنمای ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر