از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی 1401 – شهریه ثابت و متغیر یک ترم تحصیل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی

 

رشته میکروبیولوژی با ظرفیت پذیرش نسبتا مناسب در برخی از واحد های دانشگاه غیرانتفاعی ارائه می شود و داوطلبانی که خواهان تحصیل در این رشته هستند تا پس از دریافت مدرک لیسانس خود در آزمایشگاه ها و مراکز مشابه مشغول به کار شوند ، می توانند دانشگاه غیرانتفاعی را نیز برای ادامه تحصیل خود انتخاب نمایند. برای انتخاب رشته میکروبیولوژی در دانشگاه غیرانتفاعی نیاز است که هر ترم شهریه بپردازید و با توجه به تعداد واحدهایی که در هر ترم انتخاب می کنید ، هزینه تحصیل یک ترم شما تعیین می شود. در ادامه این مطلب می خواهیم شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی 1401 را به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

برای اطلاع از شهریه دقیق رشته های دانشگاه غیرانتفاعی و دیگر دانشگاه های شهریه پرداز  ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی 1401

رشته میکروبیولوژی یکی از رشته های تجربی ارائه شده در دانشگاه غیر انتفاعی است که عمده داوطلبانی که این رشته را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند ، از داوطلبان فارغ التحصیل شده رشته تجربی هستند اما می توان با مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی هر یک از رشته ها ، در رشته میکروبیولوژی ثبت نام کرد. موضوع مهم برای انتخاب رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیر انتفاعی ، توجه به میزان شهریه آن می باشد و اگر پس از ورود به دانشگاه از عهده پرداخت شهریه بر نیایید ، برای انصراف از تحصیل باید جریمه پرداخت کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه دانشگاه غیرانتفاعی رشته حسابداری 1401 - میزان شهریه ثابت و متغیر

پس لازم است قبل از ورود به دانشگاه از توان مالی خود برای پرداخت شهریه مطمئن شوید. میزان شهریه رشته میکروبیولوژی به عنوان یک رشته علوم تجربی و دارای دروس عملی ، حدود 2/5 میلیون تومان است ولی با توجه به انتخاب واحد هر ترم شما ، می تواند مبلغ شهریه بیشتر یا کمتر باشد.

مرتبط بخوانید : رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی چگونه باید پرداخت شود

پرداخت شهریه دانشگاه غیرانتفاعی به صورت اینترنتی امکان پذیر است و داوطلبانی که در یکی از رشته های این دانشگاه قبول شده اند ، باید به سایت جامع دانشگاه به نام سامانه گلستان مراجعه کنند و مبلغ شهریه علی الحساب را از بخش “پرداخت الکترونیک” واریز کنند. در صورت عدم پرداخت شهریه علی الحساب در موعد مقرر ، انتخاب واحد ترم یک دانشجو انجام نخواهد شد و ممکن است دانشگاه دانشجو را از ثبت نام حذف کند. بنابراین اگر قبول شده اید ، پیگیر اطلاعیه های دانشگاه برای ثبت نام و پرداخت شهریه باشید.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد دارای رشته میکروبیولوژی

شهریه ثابت و متغیر رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیرانتفاعی چقدر است

احتمالا می دانید که شهریه دانشگاه غیرانتفاعی در تمام رشته های تحصیلی ، شامل بخش های ثابت و متغیر می باشد که رقم این دو بخش متفاوت است. شهریه ثابت رشته میکروبیولوژی با شهریه ثابت رشته هایی همچون شیمی ، زیست شناسی و … تقریبا برابر است و در سالی که وارد دانشگاه می شوید ، مبلغ آن تعیین خواهد شد اما شهریه متغیر هر ترم تحصیل می تواند متفاوت باشد زیرا شما ممکن است در یک ترم 14 واحد و در یک ترم دیگر 24 واحد درسی اخذ کنید و مسلما برداشتن واحدهای درسی بیشتر ، شهریه متغیر شما را افزایش می دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد غیرانتفاعی بهتره یا پیام نور 📞 مقایسه کارشناسی ارشد پیام نور و غیرانتفاعی

شهریه ثابت دانشگاه غیر انتفاعی در رشته میکروبیولوژی ، یکبار در زمان ورود به دانشگاه محاسبه شده و به دانشجو اطلاع رسانی می شود. این بخش از شهریه تا زمان فارغ التحصیلی افزایش یا کاهش نخواهد داشت ولی شهریه متغیر سالانه حدود 10 تا 15 درصد گران تر می شود.

مرتبط بخوانید : شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد 

سوالات شما

  • هزینه تحصیل دانشگاه غیرانتفاعی رشته میکروبیولوژی چقدر است ؟

برای اطلاع از میزان دقیق شهریه دانشگاه غیر انتفاعی در رشته میکروبیولوژی ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • آیا شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیر انتفاعی گران تر از شهریه دانشگاه آزاد در همین رشته است ؟

شهریه رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد گران تر از دانشگاه غیرانتفاعی است.

  • دانشجویان تازه وارد دانشگاه غیرانتفاعی چه مقدار از شهریه را باید پرداخت کنند ؟

از دانشجویان تازه وارد دانشگاه غیرانتفاعی معمولا کل شهریه ثابت و مقداری از شهریه متغیر دریافت می شود و برای پرداخت مابقی شهریه تا زمان امتحانات پایان ترم فرصت وجود خواهد داشت.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد

تکمیل ظرفیت دانشگاه خیام مشهد 📞 ثبت نام بدون و با کنکور تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی خیام

دانشگاه غیرانتفاعی خیام مشهد ، پذیرنده دانشجو به شیوه های بدون کنکور و با کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر