از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

شهریه دانشگاه پیام نور رشته طراحی لباس 1401 – هزینه ثابت و متغیر یک ترم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

شهریه دانشگاه پیام نور رشته طراحی لباس

 

از معدود رشته های هنر در دانشگاه پیام نور می توانیم به رشته طراحی لباس اشاره کنیم که در دوره کارشناسی پیوسته این دانشگاه ارائه می شود. شما با انتخاب رشته طراحی لباس در دانشگاه پیام نور ، 4 سال تحصیل خواهید کرد و در نهایت مدرک لیسانس به شما اعطاء می شود. طی دوران تحصیل 4 ساله ، ملزم به پرداخت شهریه مصوب خواهید بود که میزان شهریه را نحوه انتخاب واحد شما تعیین می کند. شهریه دانشگاه پیام نور رشته طراحی لباس شامل بخش های ثابت و متغیر می باشد که پرداخت هر دو بخش شهریه جهت ورود به ترم های بالاتر ، الزامی است. در ادامه این مطلب می خواهیم میزان شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه پیام نور 1401 را برای شما علاقه مندان به تحصیل در این رشته بررسی کنیم. با ما همراه شوید.

سوالات خود را درباره شهریه رشته های مختلف در تمام دانشگاه های شهریه پرداز از مشاوران ما بپرسید و به طور کامل راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شهریه دانشگاه پیام نور رشته طراحی لباس 1401

یکی از رشته های هنر دانشگاه پیام نور که متقاضیان زیادی هم دارد ، رشته طراحي لباس است. این رشته را دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می کند و دانشجو با 4 سال تحصیل ، مدرک لیسانس دریافت می کند. شما برای انتخاب رشته طراحي لباس دانشگاه پیام نور و تحصیل در آن ، باید شهریه بپردازید و میزان شهریه را دانشگاه اعلام می کند.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه خوابگاه دانشگاه پیام نور 1402 📞 هزینه خوابگاه دانشگاه پیام نور

شهریه رشته طراحي لباس دانشگاه پیام نور حدود 2 میلیون تومان در هر ترم است و مبلغ دقیق تر شهریه را نحوه انتخاب واحد شما مشخص می کند. دروس این رشته شامل بخش های عمومی ، تخصصی ، نظری ، عملی و … هستند و درس های عملی و تخصصی از درس های عمومی و نظری گران تر هستند. به همین دلیل اگر در یک ترم ، تعداد دروس عملی و تخصصی بیشتری اخذ کنید ، شهریه آن ترم شما بیشتر می شود و اگر هم واحدهای درسی بیشتری بردارید ، مبلغ شهریه افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که شهریه شما در یک ترم از بخش های ثابت و متغیر تشکیل شده است که شهریه ثابت در تمام ترم های تحصیلی ، یک مبلغ مشخص است اما شهریه متغیر می تواند با زیاد یا کم تر شدن واحدهای درسی هر ترم شما ، کاهش یا افزایش داشته باشد. ضمن اینکه معمولا شهریه ثابت در ابتدای ترم و قبل از انتخاب واحد از دانشجو دریافت می شود و بعد از انجام انتخاب واحد که مبلغ شهریه متغیر مشخص می شود ، فرصت برای پرداخت آن تا اواخر ترم وجود دارد.

مرتبط بخوانید : رشته طراحی لباس بدون کنکور

تفاوت شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه پیام نور و آزاد

شما می توانید رشته طراحی لباس را در دانشگاه آزاد نیز انتخاب کنید و این دانشگاه امکان تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته را فراهم ساخته است اما نکته ای که لازم است به آن توجه داشته باشید ، میزان شهریه است.

برای تحصیل در رشته طراحي لباس دانشگاه آزاد ، باید شهریه بیشتری به نسبت دانشگاه پیام نور پرداخت کنید و اگر به دنبال دانشگاهی با هزینه تحصیل مناسب تر هستید ، دانشگاه پیام نور انتخاب بهتری است.

مرتبط بخوانید : آزمون عملی کنکور هنر رشته طراحی لباس

چگونه شهریه دانشگاه پیام نور را پرداخت کنیم

دانشجویان تازه وارد رشته طراحي لباس دانشگاه پیام نور ، مشابه سایر دانشجویان باید در ابتدای ورود به دانشگاه و جهت ثبت نام قطعی خود ، شهریه بپردازند. میزان شهریه دریافتی را دانشگاه اعلام می کند اما معمولا برابر با کل شهریه ثابت ، یک بخش از شهریه متغیر ، هزینه خدمات و بیمه آموزشی است و می توان گفت بخش زیادی از هزینه تحصیل یک ترم ، در زمان ورود به دانشگاه دریافت می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 1402 📞 تکمیل ظرفیت بدون کنکور و با کنکور پیام نور

نحوه پرداخت شهریه به صورت اینترنتی است و از طریق سایت گلستان و بخش پرداخت الکترونیک ، باید واریز شود. پس از پرداخت شهریه ، انتخاب واحد ترم یک شما توسط دانشگاه انجام خواهد شد و می توانید با ورود به همین سامانه ، از روزهای برگزاری کلاس های درسی خود مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : موضوع کنکور عملی هنر

سوالات متداول

  • آیا رشته طراحی لباس در دانشگاه پیام نور ارائه می شود ؟

بله ، رشته طراحی لباس یکی از رشته های هنری است که در دانشگاه پیام نور ارائه می شود.

  • هزینه تحصیل در رشته طراحی لباس دانشگاه پیام نور چقدر است ؟

شهریه رشته طراحی لباس دانشگاه پیام نور را در این مطلب به طور کامل بررسی کرده ایم.

  • آیا کل شهریه دانشگاه پیام نور باید یکجا پرداخت شود ؟

شما می توانید شهریه یک ترم تحصیل خود را در چند بخش واریز کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

حذفیات دروس پیام نور

حذفیات دروس پیام نور 📞 لیست کامل حذفیات امتحانات پیام نور

دانشجویان دانشگاه پیام نور پس از گذراندن‌ هر ترم و واحدهای درسی باید در امتحانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر