از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سناد مدارس بزرگسال | سناد جدید مدارس بزرگسال راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سناد مدارس بزرگسال | سناد جدید مدارس بزرگسال راهنمای کامل

سامانه سناد مدارس بزرگسال مختص به داوطلبانی است که چند سال از تحصیل دور شده اند و حالا می خواهند دوباره در مدرسه ثبت نام کنند. وزارت آموزش و پرورش کشور با تاسیس سایت سناد ، این امکان را برای دانش آموزان فراهم ساخته است که از طریق اینترنت و بدون مراجعه به مدرسه اموری مانند ثبت نام مدرسه ، دریافت کارنامه ، ثبت نام کتاب های درسی و … را انجام دهند.

آدرس جدید سامانه سناد دانش آموزی به نشانی t-snd.medu.ir می باشد و برای ساماندهی بیشتر ، این سایت را از سناد ابتدایی ، سناد متوسطه اول و سناد متوسطه دوم جدا کرده اند.

آدرس سناد جدید مدارس بزرگسال

بسیاری از فعالیت های مدرسه مانند ثبت نام دانش آموزان جدید ، کلاس بندی کردن دانش آموزان توسط مدیر مدرسه ، انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم ، ثبت نمرات دانش آموزان توسط معلم ، دریافت کارنامه، نقل و انتقال دانش آموزان ، تغییر اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان  … از طریق سامانه سناد انجام می گیرد.

لینک ورود به سامانه سناد مدرسه بزرگسال 

با ورود به سامانه سناد سه قسمت مربوط به “بخش مدارس” ، “بخش دانش آموزان” و “بخش ادارات و مناطق” را مشاهده می کنید که برای وارد شدن به هر بخش باید کدملی ، رمز عبور و کد مدرسه را درج کنید.

  • کد مدرسه : یک کد 8 رقمی و منحصر به فرد برای هر مدرسه می باشد که توسط سیستم واحد سازمانی به هر مدرسه اختصاص داده می شود.
  • کلمه عبور : برای دریافت رمز عبور سامانه سناد باید به مدیر مدرسه یا کارشناس مربوطه در اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  سناد متوسطه دوم پیش حرفه ای - استثنایی | سناد جدید متوسطه دوم ، راهنمای کامل

چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام یا دریافت کارنامه از سامانه سناد مدارس بزرگسال با مشکلی مواجه شدید ، کارشناسان ارشد ” پاسخ با ما ” از 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند.

سوالات متداول داوطلبان

  • سناد مدارس بزرگسال مربوط به کدام دسته از دانش آموزان است ؟

دانش آمورانی که چند سال از تحصیل جامانده اند و سنشان برای ورود به مدارس عادی مجاز نیست می توانند از طریق سامانه سناد مراحل اولیه ثبت نام در مدرسه را انجام دهند.

  • آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال چیست ؟

 آدرس قدیم سامانه سناد بزرگسال غیرفعال شده است و آدرس جدید آن t-snd.medu.ir می باشد.

  • کلمه عبور سامانه سناد برزگسال را چگونه به دست آوریم ؟

کلمه عبور سایت سناد هنگام عضویت در سامانه ، از طریق پیامک ارسال می شود.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

2 نظر

  1. سلام وقت بخیر
    من در سناد بزرگسال برای سال ۱۴۰۰_۹۹ توانستم رشته و پایه را انجام دهم ولی برای ثبت نام دانش اموز و تعین کلاسها اصلا گزینه ۱۴۰۰ _۹۹ وجود ندارد. لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر