از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

سناد مدارس بزرگسال | سناد جدید مدارس بزرگسال راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

سناد مدارس بزرگسال | سناد جدید مدارس بزرگسال راهنمای کامل

سامانه سناد مدارس بزرگسال مختص به داوطلبانی است که چند سال از تحصیل دور شده اند و حالا می خواهند دوباره در مدرسه ثبت نام کنند. وزارت آموزش و پرورش کشور با تاسیس سایت سناد ، این امکان را برای دانش آموزان فراهم ساخته است که از طریق اینترنت و بدون مراجعه به مدرسه اموری مانند ثبت نام مدرسه ، دریافت کارنامه ، ثبت نام کتاب های درسی و … را انجام دهند.

آدرس جدید سامانه سناد دانش آموزی به نشانی t-snd.medu.ir می باشد و برای ساماندهی بیشتر ، این سایت را از سناد ابتدایی ، سناد متوسطه اول و سناد متوسطه دوم جدا کرده اند.

آدرس سناد جدید مدارس بزرگسال

بسیاری از فعالیت های مدرسه مانند ثبت نام دانش آموزان جدید ، کلاس بندی کردن دانش آموزان توسط مدیر مدرسه ، انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم ، ثبت نمرات دانش آموزان توسط معلم ، دریافت کارنامه، نقل و انتقال دانش آموزان ، تغییر اطلاعات شناسنامه ای دانش آموزان  … از طریق سامانه سناد انجام می گیرد.

لینک ورود به سامانه سناد مدرسه بزرگسال 

با ورود به سامانه سناد سه قسمت مربوط به “بخش مدارس” ، “بخش دانش آموزان” و “بخش ادارات و مناطق” را مشاهده می کنید که برای وارد شدن به هر بخش باید کدملی ، رمز عبور و کد مدرسه را درج کنید.

  • کد مدرسه : یک کد 8 رقمی و منحصر به فرد برای هر مدرسه می باشد که توسط سیستم واحد سازمانی به هر مدرسه اختصاص داده می شود.
  • کلمه عبور : برای دریافت رمز عبور سامانه سناد باید به مدیر مدرسه یا کارشناس مربوطه در اداره آموزش و پرورش منطقه مراجعه نمایید.
احتمالا این را هم بپسندید  آموزش تصویری سناد جدید ابتدایی برای ثبت نمرات

چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام یا دریافت کارنامه از سامانه سناد مدارس بزرگسال با مشکلی مواجه شدید ، کارشناسان ارشد ” پاسخ با ما ” از 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند.

سوالات متداول داوطلبان

  • سناد مدارس بزرگسال مربوط به کدام دسته از دانش آموزان است ؟

دانش آمورانی که چند سال از تحصیل جامانده اند و سنشان برای ورود به مدارس عادی مجاز نیست می توانند از طریق سامانه سناد مراحل اولیه ثبت نام در مدرسه را انجام دهند.

  • آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال چیست ؟

 آدرس قدیم سامانه سناد بزرگسال غیرفعال شده است و آدرس جدید آن t-snd.medu.ir می باشد.

  • کلمه عبور سامانه سناد برزگسال را چگونه به دست آوریم ؟

کلمه عبور سایت سناد هنگام عضویت در سامانه ، از طریق پیامک ارسال می شود.

 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم ، راهنمای کامل

سناد پایه دهم | سناد جدید پایه دهم – راهنمای کامل

  بنا بر اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دانش آموزان پایه دهم …

2 نظر

  1. سلام وقت بخیر
    من در سناد بزرگسال برای سال ۱۴۰۰_۹۹ توانستم رشته و پایه را انجام دهم ولی برای ثبت نام دانش اموز و تعین کلاسها اصلا گزینه ۱۴۰۰ _۹۹ وجود ندارد. لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر