از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به دلیل تعداد متقاضیان زیادی که دارد ، هر ساله انجام می گیرد و علاقه مندان در صورت برخورداری از شرایط لازم می توانند برای ثبت نام اینترنتی خود در سایت مربوطه اقدام نمایند. زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از سوی سامانه خود این دانشگاه اطلاع رسانی می گردد و شما فقط در تاریخی که خود دانشگاه اعلام کرده است امکان ثبت نام دارید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را برای سال 1402 را بررسی کنیم.

سوالات خود را در زمینه شرایط پذیرش در دانشگاه افسری ارتش ، از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

دانشگاه افسری ارتش مهلت ثبت نام را از طریق سایت خود به نشانی gozinesh.aja.ir به اطلاع داوطلبان می رساند تا بتوانند با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در سال تحصیلی گذشته ، زمان ثبت نام از 5 آبان ماه آغاز شد و تا تاریخ 15 آذر ماه ادامه داشت یعنی داوطلبان 40 روز فرصت داشتند ثبت نام خود را انجام دهند برای سال تحصیلی پیش رو نیز پیش بینی می شود ثبت نام از اوایل آبان ماه آغاز گردد و به مدت بیشتر از یکماه برای ثبت نام داوطلبان فرصت در نظر گرفته شود.

همزمان با شروع زمان ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش ، ارتش جمهوری اسلامی ایران شرایط ثبت نام در آزمون دانشگاه خود را نیز منتشر می کند تا علاقه مندان به شرکت در آزمون با مطالعه این شرایط بتوانند در آزمون شرکت نمایند.

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش برای بانوان 1402 – 1403

طبق توضیحات دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش ، سال های زیادی است که دانشگاه افسری از بانون پذیرش انجام نمی دهد و فقط داوطلبان مرد که مجرد هم باشند ، می توانند در صورت دارا بودن شرایط جسمانی لازم ، برای آزمون اقدام کنند. لازم به ذکر است که ممکن است در سال آینده ، از متقاضیان خانم هم پذیرش انجام گیرد که شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیر این موضوع باشید.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403 📞 راهنمای کامل

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

پس از اینکه مهلت ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش به پایان می رسد ، بعضی از داوطلبان موفق به ثبت نام نمی شوند که ممکن است یا به دلیل کامل نبودن مدارکشان باشد و یا اینکه از زمان ثبت نام اطلاع نداشته اند. با توجه به اینکه تعداد داوطلبان جامانده از ثبت نام کم نیستند ، دانشگاه افسری ارتش زمان ثبت نام را برای این دسته از داوطلبان تمدید می کند و تاریخ آن را در سایت خود به نشانی gozinesh.aja.ir قرار می دهد.

زمان ویرایش اطلاعات آزمون افسری ارتش

برای ویرایش اطلاعات آزمون دانشگاه افسری ارتش زمانی در نظر گرفته می شود تا داوطلبانی که در فرم ثبت نام خود اطلاعات ناقص یا اشتباهی درج کرده اند ، بتوانند در این تاریخ نسبت به اصلاح فرم اقدام نمایند. در این خصوص توصیه می شود که فرم ثبت نام آزمون را به درستی و دقیق تکمیل کنید زیرا ممکن است فرصتی برای ویرایش وجود نداشته باشد و در صورت نقص یا اشتباه در اطلاعات نیز در پذیرش با مشکل مواجه خواهید شد.

نحوه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

 

برای اطلاع از شرایط و مقررات پذیرش در آزمون دانشگاه افسری ارتش ، لازم است دفترچه ثبت نام را از سایت دریافت کرده و مطالعه نمایید. سپس طبق مراحل زیر ثبت نام خود را انجام دهید :

  • وارد سایت استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران به نشانی gozinesh.aja.ir شوید.
  • پس از ورود به سایت gozinesh.aja.ir ، 3 لینک خرید کارت اعتباری ، بازیابی و فراموش کد رهگیری و تکمیل فرم ثبت نام را مشاهده خواهید کرد که شما باید گزینه “خرید کارت اعتباری” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید رشته تحصیلی مورد تقاضا و حوزه ثبت نامی خود را تعیین نمایید و پس از درج شماره تلفن همراه و سایر اطلاعات مورد نیاز ، بر روی عبارت “تایید و پرداخت” کلیک کنید.
  • بعد از اینکه اطلاعات کارت بانکی خود را درج کردید ، گزینه “پرداخت” را انتخاب کنید و کدرهگیری را دریافت نمایید. سپس به صفحه اول سامانه برگردید و گزینه “تکمیل فرم ثبت نام” را انتخاب نمایید.
  • برای تکمیل فرم ثبت نام لازم است اطلاعات خواسته شده مثل کد ملی و کدرهگیری دریافتی را در کادرهای تعیین شده درج کنید و دکمه تایید را بزنید.
  • پس از اینکه عکس را بارگذاری کردید و اطلاعات لازم را درج نمودید ، باید بر روی گزینه “تایید نهایی” کلیک کنید و منتظر بررسی درخواست خود باشید تا شماره پرونده ثبت نام صادر شود. در پایان مراحل ثبت نام هم لازم است از فرم پرینت تهیه کنید و تا زمان پذیرش نهایی در دانشگاه ، نزد خود حفظ کنید.
احتمالا این را هم بپسندید  شرایط دانشگاه افسری بانوان 1402 📞 شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه افسری کوثر خواهران

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چه تاریخی است ؟

سال گذشته تاریخ ثبت نام دانشگاه افسری ارتش از ابتدای آبان ماه تا دهه اول آذرماه بود. برای امسال هنوز تاریخ ثبت نام مشخص نیست.

  • آیا مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش به پایان رسیده است ؟

مهلت ثبت نام دانشگاه افسری هنوز اعلام نشده است

  • آیا مهلت ثبت نام دانشگاه افسری ارتش تمدید می شود ؟

بله ، معمولا پس از پایان مهلت ثبت نام ، فرصت چند روزه ای برای ثبت نام داوطلبان جامانده در نظر گرفته می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر