از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 – نیمسال اول و دوم تحصیلی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو بار در سال است و دانشجویان متقاضی می توانند برای میهمانی یا انتقالی نیمسال های اول و دوم دانشگاه آزاد اقدام نمایند. زمان بندی دقیق ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از طریق سامانه منادا که سامانه رسمی ثبت نام است ، به دانشجویان اطلاع رسانی می شود و متقاضیان می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده ، مدارک خود را تهیه کرده و با مراجعه به سامانه مذکور ، ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالات خود را در خصوص زمان و نحوه نقل و انتقالی دانشگاه آزاد 1401 از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

تاریخ نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی

دانشجویانی که واجد شرایط انتقالی دانشگاه آزاد هستند ، می بایست در زمان مقرر برای ثبت نام در سایت منادا اقدام نمایند و منتظر بررسی مدارک خود توسط دانشگاه های مبدا و مقصد باشند. ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد برای ترم اول تحصیلی معمولا در تیرماه انجام می شود و به دانشجویان حدود یک ماه نیز فرصت ثبت نام در نظر گرفته می شود.

سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 15 تیرماه الی 15 مردادماه بوده است و دانشجویان در این یکماه باید مدارک لازم را به صورت کامل تهیه کرده و به صورت اینترنتی در سایت منادا به ثبت برسانند. معمولا زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد تمدید نمی شود بنابراین حتما در موعد مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید : شرایط انتقالی دانشگاه علوم پزشکی

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم تحصیلی

دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی نیز فرصت انتقالی و میهمانی را در نظر می گیرد و دانشجویانی که از شرایط لازم برخوردار باشند ، می توانند برای ثبت نام انتقالی اقدام نمایند. با توجه به اینکه ترم دوم دانشگاه آزاد از هفته سوم بهمن ماه آغاز می شود و دو هفته اول بهمن ماه نیز زمان انتخاب واحد است ، دانشجویانی که می خواهند انتقالی بگیرند باید حداقل از یکماه قبل ثبت نام کنند که مهلت ثبت نام معمولا در دی ماه است.

مرتبط بخوانید : انتقالی از دانشگاه آزاد به سراسری

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای دانشجویان ورودی جدید

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد که واجد شرایط نقل و انتقالات ترم یک هستند ، حداکثر باید تا تاریخ 17 مهرماه برای ثبت نام انتقالی خود به سایت منادا مراجعه نمایند. طبق اطلاعیه جدید سامانه منادا ، فرصت ثبت نام تا 17 تیرماه است اما احتمال تمدید فرصت نام نویسی وجود دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط انتقالی دانشگاه آزاد - راهنمای قوانین و شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

دانشجویان ترم یک دانشگاه آزاد برای ثبت نام انتقالی باید مدارک خود را در سامانه منادا بارگذاری نمایند همچنین لازم است هزینه ثبت نام نیز پرداخت شود و برای تکمیل فرایند و دریافت کدرهگیری نسبت به تایید نهایی و دریافت شماره پرونده درخواست خود اقدام نمایند.

ثبت درخواست انتقالی دانشگاه آزاد برای ورودی های جدید با استفاده از شماره داوطلبی کنکور و کد ملی امکان پذیر است و نتیجه درخواست دانشجو نیز حداکثر تا یک ماه آینده اعلام می شود

سوالات متداول

  • زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم 1401 در چه تاریخی است ؟

در حال حاضر تاریخ نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1401 برای نیمسال دوم تحصیلی اعلام نشده است اما احتمالا از اوایل دی ماه آغاز شود.

  • تاریخ نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای دانشجویان ورودی جدید در چه تاریخی است ؟

دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد که واجد شرایط نقل و انتقالات ترم یک هستند ، حداکثر باید تا تاریخ 17 مهرماه برای ثبت نام انتقالی خود به سایت منادا مراجعه نمایند

  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در کدام سامانه انجام می گیرد ؟

ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد در سایت منادا انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

شرایط انتقالی دانشگاه آزاد – راهنمای قوانین و شرایط انتقالی دانشگاه آزاد

  دانشگاه آزاد اسلامی معمولا دوبار در سال برای دانشجویانی که شرایط انتقالی را دارند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر