از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

نتایج کنکور دی 1402 📞 جواب کنکور دی ماه کی میاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

نتایج کنکور دی

کنکور سراسری 1402 در دو نوبت دی ماه و تیرماه برگزار می گردد و داوطلبان می توانند در یک یا هر دو این آزمون ها شرکت نمایند و طبق نتیجه بهتری که به دست می آورند ، انتخاب رشته‌ را انجام دهند. با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته‌ کنکور هر دو نوبت دی و تیرماه ، در مردادماه 1402 است ، برای داوطلبان کنکور دی این سوال پیش می آید که جواب کنکور دی ماه کی میاد. ما این مطلب را آماده کرده‌ ایم تا راهنمای کاملی از زمان و سایت اعلام نتایج کنکور دی ارائه دهیم. لطفا با ما همراه باشید.

برای راهنمایی در خصوص دریافت نتایج اولیه و نهایی کنکور ، بازیابی شماره پرونده و کد داوطلبی کنکور ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

جواب کنکور دی ماه کی میاد 1402

کنکور سراسری دی ماه در روز های 29 و 30 دی ماه 1401 برگزار می گردد و داوطلبانی که در آبان ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام این آزمون را انجام داده‌ اند ، مجاز به حضور در جلسه آزمون می باشند. در این آزمون دانش آموزان سال دوازدهمی ، دارندگان دیپلم نظام جدید و همچنین داوطلبان نظام قدیمی می توانند شرکت کنند و پس از انتشار نتایج اولیه ، امکان انتخاب رشته‌ برای آنها فراهم است.

در پاسخ به این سوال که جواب کنکور دی ماه کی میاد لازم است بدانید که زمان آن در مردادماه 1402 می باشد اما تاریخ دقیقی اعلام نشده‌ است. انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری دی ماه در اسفندماه بوده است و داوطلبان می توانند بعد از دریافت کارنامه کنکور تیر ، با کارنامه با رتبه بهتر را انتخاب کرده‌ و انتخاب رشته‌ را انجام دهند.

مرتبط بخوانید : چگونه نتایج نهایی کنکور را ببینیم و نتایج نهایی کنکور کی اعلام میشود

سایت دریافت نتایج کنکور دی 1402

برای مشاهده و دریافت نتیجه کنکور سراسری دی ماه باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه در این سایت فعال می شود و با درج اطلاعات کنکور همچون شماره پرونده ، شماره پیگیری ثبت نام و شماره داوطلبی ، می توان نتیجه را دریافت کرد.

احتمالا این را هم بپسندید  کنکور - هر آنچه باید بدانید ، از چیستی تا راهنمای ثبت نام

اگر مشخصات کنکور خود را فراموش کرده‌ اید ، می توانید از سیستم ارسال درخواست سایت سنجش آنها را بازیابی نمایید. برای بازیابی اطلاعات از سایت سازمان سنجش ابتدا باید در سیستم عضویت ایجاد نمایید و با نام کاربری و رمز عبوری که برای شما ارسال می شود ، وارد حساب کاربری خود شده‌ و درخواست را ارسال نمایید. اگر با این مراحل آشنایی ندارید ، می توانید بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور خود را به مشاوران ما بسپارید.

اعتراض به نتایج کنکور دی 1402

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری داوطلبان می توانند کارنامه خود را بررسی نمایند و در صورت معترض بودن به هر یک از بخش های آن ، امکان اعتراض فراهم است. ممکن است داوطلب گمان کند در محاسبه درصد دروس او اشتباهی رخ داده‌ است که می تواند در متن اعتراض خود مطرح نماید. همچنین امکان دارد سهمیه اشتباه درج شده‌ باشد که در این صورت هم می توان اعتراض را ثبت کرد.

در کل ، دلیل اعتراض شما به نتایج کنکور هر چه که باشد می توانید در بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ثبت کنید تا کارشناسان بررسی نمایند. نتیجه اعتراض شما حداکثر تا 72 ساعت آینده اعلام می شود و اگر دلایل منطقی داشته باشید ، راهکار از سوی کارشناسان ارائه خواهد شد.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت کنکور

اقدامات پس از مشاهده نتایج کنکور سراسری

جواب کنکور دی ماه کی میاد

اگر در کنکور سراسری هر دو نوبت دی ماه و تیرماه شرکت کنید ، برای شما دو کارنامه اولیه منتشر خواهد شد. شما با بررسی کارنامه ها می توانید یکی را که رتبه بهتری کسب کرده‌ اید انتخاب کرده‌ و اقدام به انتخاب رشته‌ کنید. جهت انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه های سراسری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید. دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ در این سامانه قرار داده‌ می شود که شامل کد رشته‌ دانشگاه های روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و … است.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی - مشاوره تلفنی رایگان شبانه روزی

همچنین انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را هم می توانید در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام دهید. در این سامانه لینک دانلود دفترچه راهنما قرار داده‌ می شود و زمان انتخاب رشته‌ آن معمولا پس از اتمام انتخاب رشته‌ سراسری است.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام دانشگاه دولتی بدون کنکور

سوالات شما

  • جواب کنکور دی ماه کی میاد ؟

 نتایج اولیه کنکور دی ماه 1402 در اسفندماه منتشر شده است.

  • برای دیدن نتایج کنکور دی 1402 به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

داوطلبان برای مشاهده کارنامه آزمون سراسری دی ماه باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

  • آیا می توانیم نسبت به نتایج کنکور اعتراض داشته باشیم ؟

بله ، امکان اعتراض به نتایج آزمون سراسری فراهم می باشد و می توانید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران

بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران 📞 نکات انتخاب بهترین آموزشگاه کلاس کنکور

پیدا کردن بهترین آموزشگاه کنکور در غرب تهران می تواند کار سختی باشد چرا که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر