از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ زمان دقیق ثبت نام و برگزاری 

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله به صورت همزمان و یکپارچه با آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی برگزار می گردد و علاقه مندان با داشتن شرایط لازم می توانند ثبت نام کنند. زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 توسط سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و به متقاضیان حدود یک هفته الی ده روز فرصت داده خواهد شد با مراجعه به سایت sanjesh.org برای ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه این مطلب ، تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون اسنخدامی آموزش و پرورش 1402 بررسی خواهد شد. لطفا همراه ما باشید.

اخبار دقیق و موثق مربوط به تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 را از مشاوران ارشد ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام نیز از طریق این سایت به داوطلبان اطلاع رسانی می گردد. طبق اعلام سازمان سنجش ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در اسفندماه 1401 بود و هم اکنون زمان ثبت نام به پایان رسیده است. داوطلبان می توانستند حداکثر تا تاریخ 21 اسفندماه ، نام نویسی خود را در آزمون انجام دهند.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

به تصمیم سازمان آموزش و پرورش کشور ، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در روز 18 اردیبهشت ماه خواهد بود. داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه و همراه داشتن آن ، مجاز خواهند بود در محل آزمون حاضر شوند.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاوره شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

داوطلبان دارای شرایط استخدام آموزش و پرورش که تمایل دارند در آزمون استخدامی شرکت نمایند ، باید در تاریخی که اعلام می شود برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. دارا بودن حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش از جمله مهم ترین شرایط شرکت در این آزمون است که برای مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری میزان معدل لازم متفاوت می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  دریافت شماره پرونده و داوطلبی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ با راهنمای تصویری

همچنین حداکثر سن استخدام آموزش و پرورش نیز برای دانش آموختگان مقاطع کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است و داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید از شرط سنی لازم برخوردار باشند.

اطلاعات مربوط به رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش و شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش نیز در داخل دفترچه راهنمای ثبت نام قید می شود و اگر می خواهید بدانید با رشته خود در چه شغل ها و شهرهایی امکان استخدام دارید ، لازم است دفترچه را مطالعه نمایید.

مرتبط بخوانید : استخدام آموزش و پرورش رشته های فنی

سوالات متداول

  • زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 چه تاریخی است ؟

تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 تا روز 21 اسفندماه 1401 بود.

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در چه تاریخی است ؟

تاریخ دقیق برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 در روز 18 اردیبهشت ماه 1402 می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه حدود 3 روز قبل از برگزاری آزمون خواهد بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ زمان و راهنما

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند ، می توانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر