از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 📞 زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی دو مرحله اعلام می شود و داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده‌ اند ، باید منتظر نتایج اولیه باشند و در صورت کسب نمره و حد نصاب لازم ، برای شرکت در مصاحبه اقدام نمایند. پس از برگزاری مصاحبه نیز نتایج نهایی اعلام می شود و لیست پذیرفته شدگان منتشر خواهد شد. اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 از سایت سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود که در ادامه این مطلب جزئیات بیشتر آن را بررسی می کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

طبق روال سال های قبل نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله اعلام می شود که زمان اعلام نتایج مرحله اول احتمالا در اواخر خردادماه باشد. در اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارنامه ای حاوی نمره اکتسابی ، درصد دروس امتحانی و … منتشر می شود که داوطلب طبق این نتایج می تواند شانس دعوت به مصاحبه داشته باشد. همانطور که بالاتر ذکر شد ، زمان اعلام نتایج اولیه ازمون استخدامی در تاریخ 30 خردادماه می باشد.

پس از اعلام نتایج اولیه و انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه ، مرحله مصاحبه برگزار می شود و داوطلبانی که دعوت شده‌ اند باید برای حضور در مصاحبه و انجام معاینات پزشکی اقدام کنند. زمان اعلام نتایج مصاحبه نیز حدود یک ماه پس از برگزاری مصاحبه است.

مرتبط بخوانید : دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش می بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” در منوی سمت راست سایت کلیک کنید و سپس بر روی لینک فعال “کارنامه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور 1402 ” کلیک نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 📞 آخرین اعلام رسمی

با ورود به صفحه اعلام نتایج به دو روش زیر می توانید کارنامه را دریافت کنید :

  1. روش اول : درج شماره پرونده و شماره شناسنامه
  2. روش دوم : درج شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و سال تولد

همانطور که توضیح داده‌ شد ، برای دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیاز به شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد و اگر اطلاعات خود را فراموش کرده‌ اید ابتدا باید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال کنید و پس از دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی خود ، نتایج را مشاهده نمایید.

اعتراض به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد و اگر بعد از دریافت کارنامه احتمال دادید که در محاسبه درصد دروس و نمره آزمون شما اشتباهی رخ داده‌ است ، می توانید در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست اعتراض خود را ثبت کنید و منتظر بررسی کارشناسان باشید.

بدین منظور ، از منوی سمت چپ سامانه گزینه ورود به سیستم پاسخگویی را انتخاب کنید و سپس با کد ملی و ایمیل خود در سامانه عضو شوید. پس از عضویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، وارد صفحه ارسال درخواست شوید و بر روی لینک فعال “درخواست بررسی مجدد نمره” کلیک کنید.

درخواست شما توسط کارشناسان بررسی می شود و ظرف مدت 24 الی 72 ساعت آینده ، پاسخ درخواست داده‌ می شود. لازم به ذکر است که برای اعتراض به نتایج حتما باید با کد ملی خودتان عضو سیستم شوید.

مرتبط بخوانید : معاینات پزشکی استخدامی آموزش و پرورش

اعتراض به اعلام نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اعتراض به نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز امکان پذیر است. داوطلبانی که از نتیجه مصاحبه خود رضایت ندارند ، پس از صدور کارنامه نهایی می توانند به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند. برای اعتراض به نتایج لازم است فرم رسیدگی به اعتراض را تکمیل نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی 1402 📞 آیا تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی برگزار می شود

سوالات متداول

  • زمان انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 چه تاریخی است ؟

نتايج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 احتمالا در هفته آخر خردادماه اعلام گردد.

  • برای دریافت کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

  • ایا امکان اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد ؟

بله ، اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ✨ زمان و راهنما

داوطلبانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند ، می توانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر