از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ 📞 راهنمای شرایط کامل پرستاری – شرایط سنی و سایر شرایط پذیرش

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ شرایط سنی رشته‌ پرستاری چیست ؟ با حداکثر چه سنی امکان پذیرش در رشته‌ پرستاری وجود دارد ؟ شرایط سنی استخدام پرستار به چه صورت است ؟ و سوالاتی مشابه با این سوالات را معمولا افرادی که قصد تحصیل مجدد دارند و دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستند ، از مشاوران ما میپرسند. با توجه به اهمیت موضوع ، در ادامه این مطلب توضیحات کافی را شرح داده ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه های شرایط سنی پذیرش و استخدام در شغل پرستاری ، طول دوره تحصیل رشته‌ پرستاری ، شهریه دانشگاه آزاد رشته‌ پرستاری ، نحوه ثبت نام بدون کنکور پرستاری و … با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

علاوه بر داوطلبان کنکور تجربی که علاقه مند به قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی همچون پرستاری هستند ، دسته دیگری از داوطلبان نیز هستند که با داشتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری را دارند و در خصوص شرایط تحصیل مجدد سوالاتی مثل شرط سنی معمولا برایشان مطرح می شود.

در پاسخ به این سوال که رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ باید بگوییم که ثبت نام کنکور سراسری و ورود به رشته‌ های پزشکی و پیراپزشکی هیچ محدودیت سنی ندارد و شما در هر سنی که هستید ، می توانید در کنکور شرکت کنید ، انتخاب رشته کنکور را انجام دهید و وارد رشته پرستاری شوید. البته با وجود اینکه برای تحصیل در رشته‌ پرستاری محدودیت سنی قرار داده‌ نشده‌ است ، اما یکی از شروط اصلی استخدام پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی ، دارا بودن سن لازم است.

مرتبط بخوانید : تغییر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان و افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی استخدام پرستاری

رشته پرستاری تا چه سنی استخدام و پذیرش دارد؟ تحصیل در رشته‌ پرستاری معمولا 5 سال یعنی حدود 9 تا 10 ترم به طول می انجامد و در طی این سال ها دانشجویان حدود 140 واحد درسی از دروس رشته‌ پرستاری را در دوره های کارورزی پرستاری ، کارآموزی در عرصه و … می گذرانند. طرح پرستاری نیز شامل 2 سال است و کارشناس پرستاری باید در مناطقی که وزارت بهداشت تعیین می کند ، طرح خود را بگذراند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای پرستاری دانشگاه شاهد - طبق قبولی های 1400 و 99

پس از گذراندن طرح پرستاری می توانید با شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ، وارد مقطع فوق لیسانس پرستاری یا همان کارشناسی ارشد پرستاری شوید. این مقطع نیز معمولا 2 سال به طول می انجامد. پس از پایان دوره کارشناسی و در صورت تمایل دوره کارشناسی ارشد ، می توانید در بیمارستان های دولتی و خصوصی استخدام شوید. شرایط سنی استخدام و شرکت در آزمون استخدامی پرستاری وزارت بهداشت به صورت زیر می باشد :

  1.  دارا بودن حداقل 18 سال و حداکثر 26 سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری
  2.  35 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی
  3.  40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
  4.  45 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر

مرتبط بخوانید : شرایط استخدام آموزش و پرورش

رشته پرستاری بدون کنکور تا چه سنی پذیرش دارد؟

رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد

رشته‌ پرستاری بدون کنکور در بعضی از سال ها ارائه می شود اما دارای محدودیت سنی در پذیرش داوطلبان است. اگر می خواهید وارد این رشته‌ شوید ، باید دارای شرط سنی لازم باشید. پذیرش در رشته‌ پرستاری بدون کنکور توسط دانشگاه های علوم پزشکی روزانه و عمدتا در مناطق محروم انجام می گیرد . یکی دیگر از شرایط قبولی در آن نیز بومی بودن است. شرط سنی رشته‌ پرستاری بدون کنکور در سال های مختلف تغییر می کند اما حداکثر با 25 سال سن تمام امکان پذیرش وجود خواهد داشت.

سوالات متداول

  • رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ 

قبولی در رشته‌ پرستاری بدون شرط سنی انجام می گیرد.

  • شرایط سنی استخدام پرستار به چه صورت است ؟
احتمالا این را هم بپسندید  طرح پرستاری چند سال است 📞 همه چیز در مورد طرح پرستاری

شرایط سنی استخدام پرستار در این مطلب بررسی شد.

  • مدت زمان تحصیل در رشته‌ پرستاری چند سال است ؟

تحصیل در مقطع کارشناسی رشته‌ پرستاری 4 سال به طول می انجامد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد 1402 📞 راهنمای کامل

رشته‌ پرستاری از جهت آنکه آینده شغلی تضمین شده‌ ای به نسبت سایر رشته‌ های …

165 نظر

  1. با سلام ۳۴ سال دارم وبا دیپلم کارودانش وارد دانشگاه شدم الان دانشجوی ترم دوم رشته حسابداری هستم معدل ترم پیشم ۱۹ شده میخواهم پرستار شوم باید چ کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر از شما

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته پرستاری حتما باید در کنکور تجربی شرکت کنید و برای شرکت در کنکور تجربی نیز یا باید دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی ارائه دهید و یا اینکه مدرک کاردانی داشته باشید. پذیرش بدون کنکور در رشته پرستاری نیز با شرایطی از جمله شرط سنی انجام می گیرد که شما واجد شرایط سنی نمی باشید.

    • سلام چطوری میتونم پرستاری بدون کنکور برم امسال کنکور شرکت کردم ولی میدونم رتبم خیلی بد میشه ۲۴ سالم هست

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

      شرایط پرستاری بدون کنکور
      قانون جدید پرستاری بدون کنکور

    • سلام.۳۰سالم هست.لیسانس مدیریت دولتی دارم،دیپلم انسانی داشتم.میتونم پرستاری امتحان بدم؟یا بدون کنکور ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با شرکت در کنکور تجربی وارد رشته پرستاری شوید و این رشته در حال حاضر بدون کنکور ارائه نمی شود.

    • سلام.من فقط دنبال مدرک تحصیلی پرستاری هستم
      بازنشسته با ۵۸سال سن آیا میتونم دانشگاه شرکت کنم محدودیتی برای قبولی برام لحاظ نمیشن

    • پاسخ با ما

      با سلام. محدودیت سنی در پذیرش دانشگاه برای رشته پرستاری وجود ندارد.

  2. سلام ۳۱ سال سنمه و رشتم تجربی بود و کاردانی فناوری و اطلاعات دارم .. قصد شرکت در کنکور پرستاری دارم .. لطفا راهنماییم کنید که ایا واجد شرایط هستم و میتونم و باید چیکار کنم .. با سپاس

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و در زمان انتخاب رشته در صورتی که رتبه و تراز لازم را داشتید ، رشته پرستاری را در دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد انتخاب کنید. اما نکته ای که وجود دارد ، در حال حاضر زمان ثبت نام کنکور تجربی 1400 به اتمام رسیده است و توصیه می شود پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشید و به محض تمدید مهلت ثبت نام ، برای ثبت نام خود اقدام کنید.

    • با سلام. بنده ارشد زمین شناسی دارم و ۳۶ سال سن دارم. آیا اگر در رشته پرستاری کنکور ۱۴۰۱ قبول شوم. میتوانم بعد از اتمام تحصیل استخدام شوم

  3. سلام من قصد شرکت در کنکور تجربی رو دارم. دیپلم تجربی نظام جدید رو دارم. آیا اگر در رشته پرستاری کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم. میدونم با توجه به اینکه الان ۳۶ سال دارم . بعد از اتمام تحصیل استخدام بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز شرایط سنی استخدام پرستاری در همین مطلب کامل توضیح داده شده است.

  4. سلام.من ۳۰سال دارم و کارشناسی رشته ی برنامه ریزی اجتماعی را دارم.اگه بخوام برای پرستاری شرگت کنم باید دیپلم تجربی رو بگیرم بعد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. خیر نیازی نیست و می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید.

    • سلام من قصد شرکت در کنکور تجربی رو دارم آیا اگر در رشته پرستاری کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم. میدونم با توجه به اینکه الان ۳۶ سال دارم، بعد از اتمام تحصیل استخدام شوم.

  5. با سلام بنده ۳۶ سال سن دارم و فارغ التحصیل رشته زیست شناسی هستم. با توجه به اینکه بنده ۷ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی رو دارم. آیا میتوانم در کنکور ۱۴۰۰ رشته پرستاری شرکت کنم‌ آیا سابقه کار بنده از شرایط سنی برای استخدام آینده من موثر است و حساب میشود. ممنونم راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. دوست عزیز توصیه می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهتر و کامل تر راهنمایی شوید.

    • سلام ببخشید من ۴۰ سالمه و لیسانس روانشناسی دارم ایا میتونم کنکور تجربی شرکت کنم و بعد از قبول شدن در دانشگاه و اتمام تحصیلات پرستاری در بیمارستان مشغول به کار شوم ؟ با تشکر

    • پاسخ با ما

      سلام در این مطلب به سوال شما که در رابطه با رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ است ، پاسخ داده شده. اگر نیازمند راهنمایی بیشتری هستید لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

      9099071612

    • سلام، من 27 سالم هست و ارشد نانو دارم سوالم این بود اگه دوباره کنکور بدم و بتونم قبول بشم روزانه میتونم تحصلا کنم یا شبانه محسوب میشه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  6. با سلام. بنده ۳۶ سال سن دارم . و فارغ التحصیل رشته زیست شناسی هستم . به مدت ۷ سال سابقه کار دارم و بیمه من از طریق سازمان تامین اجتماعی رد شده است. آیا اگر در کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم. این سابقه بیمه از شرایط سنی من کم میکنه و میتوانم در آینده استخدام شوم. ممنونم راهنمایی بفرمائید

    • سلام ۲۷ سالمه ریاضی خواندم دانشگاه رفتم ترک تحصیل کردم معافیت پزشکی دارم میتونم تجربی کنکور بدم گروه پزشکی قبول بش
      م

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای راهنمایی کامل بهتر است با مشاوران تماس بگیرید.

  7. سلام خسته نباشید. من 22 سالمه و دیپلم تجربی دارم. تحصیل در دانشگاه نداشتم. میتونم پرستاری دولتی بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما می توانید با شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه لازم ، وارد رشته پرستاری شوید. البته اگر فارغ التحصیل نظام قدیم هستید ، باید برای ثبت نام کنکور تجربی مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشید.

    • سلام من الان ۲۶ سالمه سربازی کرد ،،،رشتم تجربی میتونم پرستاری برم ،،

  8. سلام من الان ۲۲ سالمه اگ امسال کنکور پرستاری قبول بشم واسه استخدام مشکلی برام پیش نمیاد؟ تا سن چی استخدام میکنن؟

  9. سلام وقت بخیر
    بنده ۳۰ سالمه و کارشناسی رشته معماری دارم ،میتونم برای پرستاری بدون کنکور شرکت کنم؟به چه صورت؟

  10. اگرم بدون کنکور نمیشه ،با کنکور به چه صورته؟

    • پاسخ با ما

      برای ورود به رشته پرستاری به صورت با کنکور باید در کنکور تجربی شرکت کنید و رتبه لازم را به دست آورید. قبولی رشته پرستاری در دانشگاه روزانه به نسبت سخت تر از دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان است همچنین برای تحصیل در این دو دانشگاه باید شهریه نیز بپردازید‌.

  11. سلام وقت بخیر
    بنده ۳۰ سالمه ،کارشناسی معماری دارم ،بخوام بدون کنکور پرستاری بخونم مقدور هستش ؟اگر نیست به چه صورت میتونم بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تحصیل در رشته پرستاری به صورت بدون کنکور امکان پذیر است اما با توجه به توضیحات زیاد ، توصیه می شود برای کسب اطلاعات کامل با مشاوران ما تماس بگیرید.

  12. سلام.21 سال سن دارم.رشته تحصیلیم در دبیرستان ریاضی فیزیک بوده.الان ترم یک مهندسی پزشکی هستم.میخوام در کنکور سال بعد تجربی برای پرستاری شرکت کنم.باید چیکار کنم الان؟

  13. سلام خسته نباشید من ۳۱ سالمه ولیسانس علوم اجتماعی دارم میخوام پرستاری بخونم امکانش هست که بعدا استخدام بشم یانه

    • پاسخ با ما

      سلام. شرایط سنی استخدام پرستار در مطلب کامل بررسی شده است.

  14. سلام وقت بخیر
    کسانی که ۳۵سال تمام ندارن نمیتونن کاردانی و کارشناسی پرستاری رو بخونن یا مواردی که برای کسانی که ۴۵ به بالا دارن فقط میتونن کارشناسی ارشد بخونن رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

  15. سلام وقت بخیر من لیسانس علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی دارم برای ورود ب رشته پزشکی مخصوصا پرستاری باید حتما کنکور تجربی بدم و سن من الان ۳۱ و نیم هستم تا ۵ سال دیگه سن من بالای ۳۶ سال هست آیا بنده رو استخدام میکنند ؟

    رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله باید در کنکور تجربی شرکت کنید تا وارد رشته پرستاری شوید.

      35 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی
      40 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
      45 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر

  16. سلام.. ممنون از سایت خوبتون.. من 32 سالمه، کاردانی کامپیوتر رو دارم، برای شرکت در کنکور تجربی و رشته پرستاری یا پزشکی آیا لازمه که حتماً دیپلم تجربی رو بگیرم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با توجه به اینکه مدرک کاردانی دارید ، نیازی به گرفتن مدرک دیپلم تجربی نیست و می توانید با مدرک کاردانی در کنکور تجربی شرکت نمایید.

  17. سلام ببخشید من ۲۷سالمه ودیپلم تجربی دارم وکارشناسی حسابداری خوندم الان دوباره میتونم آزاد پرستاری بخونم؟؟؟ رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و در صورت کسب رتبه لازم ، وارد رشته پرستاری شوید.

  18. سلام، من 31 سالمه میخوام کنکور پرستاری بدم،آیا برا استخدامی مشکلی برام پیش نمیاد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در این مطلب به صورت کامل در مورد رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟ توضیحات ارائه شده است. برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  19. رقیه رفعتی

    سلام من ۲۸ سالمه کنکور تجربی شرکت کردم ولی رتبه ام بد شد حالا میخوام پرستاری آزاد ثبت نام کنم بااین سن منو قبول میکنند

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای ورود به رشته پرستاری دانشگاه ازاد باید در کنکور رتبه مناسبی را به دست آورید. دانشگاه ازاد برای پذیرش دانشجو در رشته پرستاری محدودیت سنی ندارد.

  20. سلام من 38 سال سن دارم کنکور تجربی دادم رتبم 60000شده آیا می‌تونم پرستاری یا مامایی دانشگاه آزاد یزد شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با رتبه 60 هزار کشوری شانس قبولی در تعدادی از دانشگاه های آزاد برای رشته پرستاری وجود دارد.

  21. سلام ۳۴ سالمه پرستاری آزادقبول شدم برای سن و سالم بعدا برای استخدام مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در همین مطلب به سوال شما ” رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد ” پاسخ داده شده است.

  22. باسلام من ۴۰سالمه رشته علوم انسانی الان میتونم کنکور تجربی شرکت کنم و پرستاری ادامه بدهم

  23. من فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی هستم و 35 سالمه. میتونم از الان برای کنکور رشته پرستاری بخونم؟؟؟؟ توروخدا جواب بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما می توانید با شرکت در کنکور تجربی وارد رشته پرستاری شوید در خصوص شرایط سنی استخدام پرستار نیز کامل در مقاله توضیح داده شده است.

  24. سلام من لیسانس مهندسی شیمی دارم و۲۷سالمه آیا میتونم در کنکور پرستاری شرکت کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله مجاز به شرکت در کنکور تجربی برای قبولی در رشته پرستاری هستید.

  25. سلام ۲۸ سالمه میتونم تو رشته پرستاری تحصیل کنم.و چجوری برم تو کار آمبولانس.ممنون میشم جواب بدین رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید وارد رشته پرستاری شوید زیرا برای تحصیل در این رشته محدودیت سنی وجود ندارد.

  26. باعرض سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۶ سال هستم و کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم قبلا هم کاردانی نرم افزار گرفته ام که با اون مدرک در کنکور سراسری شرکت کردم و مترجمی خواندم آیا امکان شرکت در دانشگاه پرستاری رو دارم ؟
    باتشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شما می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و وارد رشته پرستاری شوید زیرا تحصیل در رشته پرستاری شرط سنی ندارد.

  27. زهرا عباسی

    سلام ترو خدا جواب بدین من داداشم امسال ۲۳سالش بود قبول شد پرستاری ایا با ۵ سال خوندن و بالا رفت سنش میتونع استخدام بشه خواهشن توضیح بدین رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟؟؟؟ ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. با حداکثر سن 35 سال برای مدرک کاردانی و کارشناسی پرستاری ، امکان استخدام دارند.

  28. سینا احمدی

    سلام من 26 سالمه و دارای معافیت سربازی ( غیر پزشکی) و سهمیه ۵ درصدی ایثارگری هستم ، با توجه به اینکه کارشناسی پرستاری ۴ سال طول می کشه من میتونم در سن (31 سال تمام ) مدرک کارشناسی پرستاری رو بگیرم _ سوال من اینکه با مدرک کارشناسی پرستاری استخدام رسمی میشم یا نه ؟ آیا تحت پوشش بیمه قرار می گیرم یا نه ؟
    یه بندا خدایی می گفت به خاطر سنم در رشته های پیراپزشکی استخدام رسمی نمیشم و اگه بتونم کار هم پیدا کنم تحت پوشش شرکت بیمه قرار نخواهم گرفت ، آیا این مطلب درسته ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با در نظر گرفتن فارغ التحصیلی در 31 سالگی ، امکان استخدام دارید

    • سلام وقت بخیر من ۲۶سالمه متولد۷۴هستم لیسانس حقوق دارم میتونم کنکور تجربی ۱۴۰۱یرای پرستاری شرکت کنم! وشرط سنی پرستاری چقدرهست!یعنی بعدا مشکلی تواستخدام وسنم وجود نداره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پذیرش در رشته پرستاری بدون شرط سنی انجام می گیرد و شرط سنی استخدام نیز در مطلب بررسی شده است.

  29. سلام من ۳۲سالمه کارشناسی رشته اموزش ابتدایی رودارم ایامیتونم بااین سن درکنکورتجربی شرکت کنم ودررشته پرستاری قبول بشم درصورت شرکت کردن وقبول شدن ایا بعدفارغ التحصیلی برای من امکان استخدام شدن هست؟؟لطفاراهنمایی کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی در رشته پرستاری شرط سنی ندارد و شما می توانید در این رشته به تحصیل بپردازید. شرایط سنی استخدام پرستار نیز در مطلب بررسی شده است.

    • سلام وقت بخیر درحال گرفتن دیپلم گرافیک درکاردانش هستم و ۳۵ سالمه ولی مدرک تزریقات و امداذگری هلال احمر رو دارم میخوام بدونم میتونم برای کنکور پرستاری شرکت کنم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کرده و وارد رشته پرستاری شوید.

  30. امیر حسین

    سلام ببخشید من ۲۴ سال سن دارم کارشناسی حسابداری دارم اما میخواهم دوباره کنکور تجربی بدم و پرستاری بخونم آیا بعد از گرفتم کارشناسی پرستاری مثلا سن من به ۳۰ میرسه آیا توی ۳۰ سالگی استخدام پرستاری قبول میکنن یا میگن سن بالا؟؟؟

  31. سلام، من 32 سالمه و کارشناسی ادبیات دارم اما اگر بخوام رشته پرستاری ثبت‌نام کنم میتونم بعد تحصیل استخدام بشم یا ن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط سنی استخدام پرستار در مطلب بررسی شده است.

  32. سلام من الان ۲۴ سال و هشت ماه سن دارم و درحال حاضر سرباز هستم و میخام تو کنکور ۱۴۰۱ شرکت و ایست خدمتی بخورم آیا واسه قبول شدن تو رشته پرستاری از لحاظ سنی برام مشکلی پیش نمیاد؟؟

  33. سلام خسته نباشید من ۳۴ سالمه رشته انسانی خوندم رشته دانشگاهم فلسفه رو تا کاردانی خوندم الان میخوام پرستاری بخونم میخوام ببینم شرایط سنی مشکل بوجود میاره و اینکه برای ثبت نام کنکور باید دیپلم تجربی حتما بگیرم؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرکت در کنکور تجربی و قبولی در رشت پرستاری شرط سنی ندارد و با مدرک دیپلم انسانی نیز می توانید ثبت نام کنکور تجربی را انجام دهید.

  34. سلام وقت بخیر من 27سالمه رشتم کارو دانش بود ولی دیپلمم رو نگرفتم
    ازدواج کردم و سال اخر رو نخوندم کلا ، اگه بخوام دیپلم بگیر نظام جدید میدن ؟ واینکه میتونم پرستاری بخونم ؟ میتونم کنکور تجربی شرکت کنم ؟ رشته پرستاری تا چه سنی پذیرش دارد؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در مدارس بزرگسال ثبت نام کنید و پس از شرکت در امتحانات مدرک دیپلم صادر می شود. با مدرک دیپلم نظام جدید فنی حرفه ای امکان شرکت در کنکور تجربی و قبولی در رشته پرستاری وجود دارد.

  35. سلام خسته نباشید من متولد سال 72هستم ودارای دیپلم سال 88_89 هستم ، مدرک لیسانس شیمی هم دارم
    قصد دارم دوباره کنکور تجربی بدم واسه رشته های پزشکی یا پیراپزشکی
    سوالم اینه واسه ورود به این رشته ها از نظر شرایط سنی مشکلی ندارم ؟ چون میخوام هزینه کنم واسه قبول شدن تو کنکور
    ممنون میشم پاسخ جامع بدید و خیالمو راحت کنید

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی در رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی شرط سنی ندارد.

  36. سلام من لیسانس صنایع غذایی هستم و میخام پرستار بشم الان دیدم بدون کنکور این امکان هستمن چیکار باید بکنم برای ورود به این شاخه پرستاری؟
    شماره تماسی که گذاشتین نه با خط ثابت نه همراه تماس ایجاد نمیکنه لطفا شماره تلفن بزارید .

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با تلفن ثابت و بدون کد و صفر تماس بگیرید.

  37. با سلام بنده 35 سالمه و در حال حاضر دانشجوی دکتری تخصصی هستم . رشته انسانی بودم . میخواستم ثبت نام کنم برای کنکور 1401 مینویسه باید از دانشگاه انصراف بدی اگه میخوای کنکور شرکت کنی چون دانشجوی روزانه هستم. من میخوام کنکور بدم و غیرانتفاعی پرستاری برم. باز باید انصراف بدم؟؟؟؟ نمیدونم چکار کنم

    • پاسخ با ما

      با سلام. دانشجویان دانشگاه روزانه برای شرکت در کنکور باید از دانشگاه انصراف دهند. ضمن اینکه رشته پرستاری در دانشگاه غیرانتفاعی ارائه نمی شود

  38. سلام من 36سالمه فوق لیسانس تربیت بدنی . خیلی علاقه به پرستاری دارم و می‌خواهم کنکور بدم . بنظر شما اگر قبول بشم تا زمانی که مدرک پرستاری بگیرم شرایط سنیم جوری هست که استخدام بشم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. پس از پایان تحصیل ، شرایط سنی برای استخدام پرستار در بیمارستان های دولتی را نخواهید داشت

  39. با سام .من ارشد روزانه رو به اتمام رسوندم. سنم 38 سال هست و میخاستم امسال در کنکور سراسری شرکت کنم و رشته مامایی بخونم.با توجه به سنم آیا بعد از فارغ التحصیلی برای کار به مشکل برنمیخورم؟ممنون از پاسخگوییتون

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط سنی استخدام پرستار را در مطلب بررسی کرده ایم.

  40. سلام من ۲۵ سالم دیپلم نظام جدید کاردانش دارم و مهارت صنایع غذای گرفتم میتونم کنکور تجربی شرکت کنم و اینک بعد قبول شدن در کنکور و فارغ التحصیل در رشته پرستاری شرایط سنیم قبول میکنن جایی استداختم بشم

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و پس از پایان تحصیل در رشته پرستاری مشکلی برای استخدام شدن نخواهید داشت

  41. سلام نه سن شما اون موقع بیشتر از ۳۵ سال میشه ولی می تونی در بخش های خصوصی مثل بیمارستانهای خصوصی و درمانگاه های خصوصی کار کنید

  42. سلام وقت بخیر خانمی ۲۷ ساله هستم رشته دبیرستانم ریاضی بود و لیسانس مهندسی صنایع دارم آیا با توجه به سنم میتونم کنکور شرکت کنم و زمانی که فارغ التحصیل میشم سنم برای استخدام مشکلی نداره ؟ایا اگردانشگاه ازاد بخوام شرکت کنم میشه با رشته ی صنایع تطبیق بدهند واسم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شرایط سنی استخدام پرستار را در همین مطلب بررسی کرده ایم.

  43. درود بر شما
    بنده سی و دو سالمه و سال ۱۴۰۲ میتونم کنکور تجربی شرکت کنم و تا مدرک بگیرم و طرح تموم کنم نزدیک ۴۰ ساله میشم با این سن امکان استخدام دارم یا خیر

  44. سلام،من کنکور ۱۴۰۲ میخوام بدم برای پرستاری،اون موقع میشه ۲۴ سالم…آیا اگه تو آزمون استخدامی هم قبول شم….من رو بخاطر سنم کنار میزارن و اولویت با سن پایین تره؟….لیسانس روانشناسی دارم،آیا بهتره تلاشم رو برای ازمون استخدامی اموزش و پرورش بکنم؟…علاقم پرستاریه

  45. سلام
    اگه تو سن ۲۴سالگی وارد رشته پرستاری با کنکور سراسری شوم
    و تقریبا بعد از چهار سال فارغ التحصیل شوم میشه که در بیمارستان استخدام بشم؟ یعنی حدود ۲۸سالگی

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله در سن 28 سالگی شرایط سنی استخدام پرستاری را خواهید داشت

  46. سلام من ۲۳ سالمه و اگه امسال پرستاری قبول بشم بعداً با توجه به افزایش سنم میتونم استخدام بشم و شرایطش سنی شو دارم ؟؟؟

  47. میشه بگید برای استخدام روانشناس تو بیمارستان،شرایط سنی همینه یا فرق درره؟؟؟

  48. سلام 31 سالمه. ارشد زیست هستم.متولد 70. به نظر شما من نظام قدیم حساب میشم یا نظام جدید؟

  49. سلام ببخشید من کاردانی دانشگاه علم کاربردی و دارم میتونم کنکور تجربی بدم یا باید برم دیپلم تجربی بگیرم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با مدرک کاردانی خود می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید

  50. سلام وقتتون بخیر
    من ۳۱ سالمه میخاستم رشته پرستاری بخونم با توجه به این که استخدامش محدودیت سنی داره،و این که طول تحصیل حداقل ۴ سال طول میکشه.میخواستم راهنماییم کنید بر فرض من ۴ سال هزینه کردم وقت گذاشتم و مدرک گرفتم امکانش هست که بعد بخاطر محدودیت سنی نتونم استخدام شم و هزینه ها و وقتم نابود بشه؟ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  51. سلام خسته نباشید من لیسانس مدیریت دولتی هستم متولد 62 آیا میتونم رشته ی تجربی شرکت کنم برا پرستاری ..

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید با شرکت در کنکور تجربی وارد رشته پرستاری شوید.

  52. سلام بنده 25سالمه. دیپلم گرافیک دارم میخوام در کنکور پرستاری شرکت کنم میشه لطفا راهنماییم کنید..

    • پاسخ با ما

      با سلام. می بایست در کنکور تجربی شرکت کنید و با کسب رتبه لازم وارد رشته پرستاری شوید. درباره منابع امتحانی و برنامه ریزی کنکور توصیه می شود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  53. سلام من تازه ۳۰ سالم شده و ارشد میکروب شناسی دارم آیا پرستاری یا دارو سازی قبول شم بعدش احتمالا سنم از ۳۵ بگذره احتمال استخداام دولتی دارم

  54. سلام من رشتم انسانیه، امسال کنکور دارم، میخواستم بپرسم چطور میتونم وارد رشته ی پرستاری بشم، اگه بخوام کنکور تجربی بدم چون درس هاشو مطالعه ای نداشتم فک نکنم تراز خوبی کسب کنم، هیچ راه دیگه ای برای ورود به رشته ی پرستاری نیست؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور تجربی شرکت کنید و رتبه لازم را به دست آورید.

    • سلام، برای کنکور تجربی معدل انسانی لحاظ میشه؟ یا اونایی که رشتشون یه چیز دیگه بوده و کنکور تجربی دادن فقط 100 درصد کنکور رو لحاظ میکنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما می توانید در امتحانات ایجاد سابقه تحصیلی شرکت کنید.

  55. سلام خسته نباشید، اصلا امکانش نیست که بدون کنکور رشته ی بیهوشی، کار تو اتاق عمل یا پرستاری رو خوند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  56. سلام
    من ۳۰سالمه و اینکه دیپلم تجربی و کارشناسی مهندسی شیمی دارم آیا میتونم رشته پرستاری شرکت کنم و اینکه دیر نیست از لحاظ سن و استخدام؟

  57. سام من 25سالمه و دیپلم کامپیوتر دارم….آیا میتونم برای پرستاری ثبت نام کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر دیپلم نظام جدید دارید می توانید در کنکور تجربی ثبت نام کنید و اگر دیپلم شما نظام قدیم است ، باید مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی ارائه دهید.

  58. سلام من ترک تحصیل کردم میتونم پرستارشم….؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور تجربی شرکت کرده و وارد رشته پرستاری شوید.

  59. محدثه آزادی

    باسلام و وقت بخیر من ۲۴ سالمه لیسانس معماری دارم واسه تحصیل دررشته پرستاری باید چیکارکنم باکنکور امکانش هست یا بدون کنکورهم میشه؟؟بعد از اتمام تحصیلات پرستاری سن من اجازه استخدام میده یانه ؟؟ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید.

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید در کنکور تجربی شرکت کنید و با کسب رتبه لازم ، وارد این رشته شوید. واجد شرایط سنی استخدام هم می باشید.

  60. سلام من ۲۴ سالمه رشته حسابداری بودم میخوام بدونم میتونم پرستاری بخونم و تو بیمارستان کار کنم

  61. با سلام ۲۷ سالمه دیپلم تجربی و لیسانس حسابداری دارم آیا میتون پرستاری بدون کنکور بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. ظرفیت پذیرش پرستاری بدون کنکور که فقط در بعضی از سال ها ارائه می شود بسیار محدود می باشد.

  62. سلام خسته نباشید من ۳۸ سالمه و دیپلم تجربی دارم و میخوام تو رشته پرستاری تحصیل کنم ،،،ممنون میشم راهنماییم کنید که چطور و از طریق کدام دانشگاه ( منظورم سراسری ازاد و یا بدون کنکور)میتونم ثبت نام کنم‌.

    • پاسخ با ما

      با سلام. شما واجد شرایط رشته پرستاری بدون کنکور نیستید اما برای پذیرش با کنکور می بایست در آزمون گروه آزمایشی تجربی شرکت کنید. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

  63. سلام من رشته مدیریت دولتی خوندم الان میتونم برا لیسانس مامایی شرکت کنم دیپلمم انسانی و لیسانس مدیریت

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید در کنکور تجربی شرکت کنید و رشته مامایی را انتخاب نمایید.

  64. فائزه رجبی

    سلام میخواستم ببینم چطوری میشه با دیپلم تجربی پرستار َشد ۲۱سالم ممنون میشم اگه……

  65. سلام.من ۴۰ سالمه و لیسانس تربیت بدنی دارم.دیپلم هنر دارم.آیا میتونم در کنکور پرستاری شرکت کنم؟و از اول باید کنکور و برای لیسانس شرکت کنم یا برای فوق لیسانس میشه پرستاری شرکت کرد؟؟

  66. سلام خسته نباشید من رشتم نرم افزار و میخوام پرستار بشم سنم هم ۲۱ ساله چه کار باید کنم آیا بدوک کنکور هم میتوانم یا نه

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است از طریق شرکت در کنکور سراسری اقدام کنید.

  67. باسلام ۲۰ سالمه تا دوم راهنمایی درس خوندم میخوام درسموادامه بدم ورشته تجربی بخونم

  68. سلام ببخشید من متوسطه کارو دانش خواندم بعد الان لیسانس آموزش ابتدای دارم الان پشیمونم چرا این رشته رو خوندم میخوام پرستاری بخونم الان سنم ۲۷ سال هست شرایط سنی میخوره کنکور ثبت نام کنم یانه؟

  69. فاطمه سادات

    سلام من رشته ام کارشناسی کشاورزی هست.میتوانم ارشد پرستاری بخوانم و بعد از پایان تحصیلاتم استخدام شوم؟؟درحال حاصر ۳۴سال دارم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  70. سلام من ۱۵ سالمه و خیلی پرستاری رو دوست دارم اما دلم نمیخواد رشتم تجربی باشه من رشتم هنره ولی میخوام تو این سن آمپول زدن پانسمان و سرم زدن رو یاد بگیرم و در بیمارستان کار کنم به نظر شما باید چیکار کنم

  71. سلام من بازنشسته هستم با ۵۸سال سن میتونم پرستاری شرکت کنم ونمیخوام استخدام بشم فقط مدرک تحصیلی میخوام

  72. سلام من کارشناسی آموزش ابتدایی دارم
    دیپلمم هم حسابداری بوده میتونم کارشناسی ارشد پرستاری بخونم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کنکور ارشد پرستاری باید لیسانس مرتبط ارائه شود.

  73. سلام. خسته نباشید. ۳۵ سال دارم با کاردانی کامپیوتر و کارشناسی مدیریت. آیا امکان تحصیل در رشته پرستاری برام هست؟؟و اگر هست امکان تطبیق دروس عمومی وجود داره؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله می توانید در رشته پرستاری تحصیل کنید و دروس مشترک دو رشته به تصمیم مدیر گروه ، تطبیق داده می شوند.

  74. سلام من ۳۶سالمه دیپلم انسانی دارم و جدیدا علاقمند شدم رشته پرستاری بخونم با شرایط‌ سن من و مدرک تحصیلی دیپلم انسانی آیا زمینه اش واسه من فراهم میشه ممنونم اگه بمن جواب بدید درود

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با شرکت در کنکور تجربی ، وارد رشته پرستاری شوید.

  75. سلام وقتتون بخیر. خواستم بپرسم گذراندن طرح پرستاری محدودیت سنی دارد؟

  76. سلام وقت تون بخیر
    بنده 33سالمه میخواستم رشته پرستاری تعهدی بخونم باتوجه به سنم وتعهدی بودن رشته م میتونم توی بیمارستان استخدام بشم؟
    کلا باداشتن این سن اجازه میدن تعهدخدمتم رو انجام بدم؟

  77. سلام. من 38 سالمه کاردانی کامپیوتر دارم اقدام کردم برای دیپلم تجربی تا 43 سالگی ک لیسانس پرستاری بگیرم بیمارستان پذیرش و استخدام میشم؟

  78. سلام من امسال کنکور میدم رشتمم تجربی میخوام پرستاری قبول شم اگر پرستاری ازاد قبول شدم و ۴ سال خوندم بعد گرفتن مدرک پرستاری میتونم به راحتی تو بیمارستان استخدام شم یا واسهداینکه دولتی نخوندم مشکلی پیش میاد ممنون میشم جواب بدید

  79. سلام ۳۹ سالمه و کمک بهیار خیلی دلم میخاد پرستاری بخونم دیپلمم انسانیه چطوری میتونم قبول بشم مشاور دلسوز و با پشتکار میخام

    • پاسخ با ما

      با سلام. لازم است در کنکور تجربی شرکت نمایید. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

  80. سلام سوالم درموردرشته های تعهدی پزشکی وپیراپزشکی هس که تا چه سنی قبول میکنن؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر