از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب – رشته های بدون کنکور و پر درامد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

 

بسیاری از داوطلبانی که قصد ورود به رشته های بدون کنکور را دارند ، علاقه مندند در رشته ای تحصیل کنند که در آینده بازار کار خوبی داشته باشند و بتوانند با شرکت در آزمون های استخدامی و یا بدون شرکت در آزمون و با ارائه مدرک خود ، وارد یک کار خوب شوند. رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب کم نیستند اما آنچه که مهم است ، علاقه مندی ها و توانمندی های شماست. این رشته ها در گروه های فنی مهندسی ، علوم تجربی ، انسانی و … دایر هستند که شما در قدم اول باید با در نظر گرفتن علاقه خود و در قدم دوم با در نظر گرفتن آینده شغلی و بازار کار ، اقدام به انتخاب رشته کنید.

در این صفحه می خواهیم رشته های بدون کنکور و پر درامد که بازار کار خوبی دارند را به شما معرفی کنیم و مختصر توضیحاتی راجع به بازار کار هر یک از رشته های معرفی شده ارائه خواهد شد. همراه ما باشید.

معرفی رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

اکثر رشته هایی که به صورت با کنکور در دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه می شوند ، امکان تحصیل بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیز دارند و داوطلبانی که علاقه ای به شرکت در کنکور سراسری ندارند و ترجیح می دهند با سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند ، می توانند این رشته ها را انتخاب کنند. رشته های بدون آزمون در گروه های تجربی ، انسانی ، ریاضی و فنی مهندسی ، هنر و زبان دایر هستند و شما اگر دفترچه بدون کنکور سراسری و آزاد را بررسی کنید ، متوجه تنوع زیاد این رشته ها خواهید شد.

مسلما برای انتخاب رشته بدون کنکور ، بازار کار و آینده شغلی آن مهم است و اکثر داوطلبان تمایل دارند رشته ای را انتخاب کنند که بعد از چند سال تحصیل و دریافت مدرک لیسانس ، بتوانند وارد کار مرتبط شوند. ما در بخش های بعدی ، چند رشته بدون کنکور با بازار کار خوب را معرفی می کنیم :

مرتبط بخوانید : ایا رشته صنایع غذایی خوب است

حسابداری از رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

در میان رشته های انسانی بدون کنکور ، رشته حسابداری آینده شغلی و بازار کار مناسبی را برای فارغ التحصیلان خود فراهم می کند زیرا در هر موسسه ، کارگاه ، کارخانه ، دفتر و … نیاز به حضور حداقل یک حسابدار کاربلد می باشد. با یاد گرفتن نرم افزارهای حسابداری و تقویت مهارت های خود ، شانس بیشتری در پیدا کردن شغل بهتر خواهید داشت و حتی می توانید همزمان حسابدار چند شرکت باشید و کسب درآمد کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته فیزیوتراپی 📞 معرفی جامع و بازار کار فیزیوتراپی

حقوق از رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

حقوق یکی دیگر از رشته های انسانی با بازار کار خوب می باشد و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان مشاور حقوقی ، وکیل ، دفتر دار ، قاضی و … مشغول به کار شوند. برای ورود به بعضی شغل های رشته حقوق نیاز به شرکت در آزمون می باشد به عنوان مثال برای وکیل شدن باید در آزمون وکالت و برای قاضی شدن باید در آزمون قضاوت شرکت کرد.

آموزش ابتدایی از رشته های بدون کنکور با آینده شغلی خوب

رشته آموزش ابتدایی به صورت بدون کنکور در دانشگاه آزاد ارائه می شود و این رشته به دلیل داشتن آینده کاری خوب ، انتخاب بسیاری از داوطلبانی است که می خواهند در آموزش و پرورش مشغول به کار شوند. با مدرک لیسانس رشته آموزش ابتدایی می توان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرد و با قبولی در این ازمون ، به استخدام آموزش و پرورش درآمد.

البته به جزء رشته آموزش ابتدایی ، امکان تحصیل بدون کنکور در رشته های آموزش علوم تجربی ، آموزش ریاضی و … نیز وجود دارد که شما در صورت علاقه مندی می توانید این رشته ها را در دانشگاه آزاد انتخاب کنید.

 

مرتبط بخوانید : بازار کار مهندسی پزشکی برای خانم ها

روانشناسی از رشته های بدون کنکور با بازار کار مناسب 

رشته روانشناسی را هم می توان جزو رشته های با بازار کار خوب دسته بندی کرد که بدون کنکور هم ارائه می شود. افراد دارای مدرک لیسانس روانشناسی می توانند به عنوان مشاور تحصیلی ، مشاور ازدواج و طلاق ، مشاور خانواده ، مشاور کودک و … مشغول به کار شوند و در صورت تمایل به ادامه تحصیل نیز امکان شرکت در آزمون های ارشد وزارت بهداشت و وزارت علوم وجود دارد.

مرتبط بخوانید : بازار کار مدیریت بازرگانی

رشته های پیراپزشکی از رشته های بدون کنکور و پر درامد

رشته های بدون کنکور با بازار کار خوب

 

احتمالا این را هم بپسندید  رشته ادیان و مذاهب - معرفی جامع و بازار کار ادیان و مذاهب

رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری ، مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری ، فوریت های پزشکی و …. به صورت محدود در دانشگاه های روزانه بدون کنکور هستند و اگر شما شرایط ورود به این رشته ها را داشته باشید ، می توان گفت آینده شغلی شما به واسطه تعهدی که از شما گرفته می شود ، تضمینی است. فارغ التحصیلان رشته های پیراپزشکی بدون کنکور تعهد دارند که بعد از دریافت مدرک خود ، به استخدام وزارت بهداشت در بیایند و در محلی که دانشگاه تعیین می کند ، استخدام شوند.

مرتبط بخوانید : بازار کار فوریت های پزشکی و بازار کار پروتز دندان

سوالات شما

  • رشته های بدون کنکور پر درآمد و با آینده شغلی خوب ، کدام رشته ها هستند ؟

رشته های روانشناسی ، حقوق ، حسابداری و … جزو رشته های با بازار کار خوب هستند.

  • آیا رشته های مهندسی بازار کار خوبی دارند ؟

رشته های مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک ، مهندسی برق و … می توانند بازار کار خوبی را پیش روی شما قرار دهند اما نیاز به تقویت مهارت ها و توانمندی ها می باشد.

  • کدام یک از رشته های بدون کنکور برای مهاجرت مناسب هستند ؟

رشته های فنی مهندسی بدون کنکور برای اپلای و مهاجرت تحصیلی ، انتخاب بهتری هستند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

کنکور روانشناسی

کنکور روانشناسی 📞 بررسی آزمون روانشناسی مقاطع کارشناسی تا دکتری

رشته روانشناسی متقاضیان بسیاری دارد و داوطلبان زیادی از همان زمان کنکور سراسری به هدف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر