از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی – راهنمای ثبت نام بدون کنکور حقوق دانشگاه علمی کاربردی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی

 

اگر علاقه مند به تحصیل در رشته حقوق هستید ولی تمایلی ندارید که در کنکور شرکت کنید ، در میان دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد. پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی شرایط آسان تری دارد و امکان تغییر رشته نیز فراهم است و شما می توانید تنها با ارائه مدرک دیپلم وارد رشته مورد علاقه خود شوید. تمام رشته های این دانشگاه از جمله رشته حقوق بدون کنکور هستند و فقط سوابق تحصیلی داوطلب ملاک سنجش قرار می گیرد.

در ادامه بیشتر در خصوص حقوق بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صحبت خواهیم کرد. اگر پس از مطالعه مطلب سوالی داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید. مشاوران ما در سریع ترین زمان پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

حقوق دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود. این دانشگاه دوره تحصیلی کارشناسی پیوسته ندارد و داوطلبان ابتدا باید وارد مقطع کاردانی شوند و پس از دو سال تحصیل و دریافت مدرک فوق ، برای ادامه تحصیل می توانند ثبت نام کارشناسی ناپیوسته را نیز انجام دهند.

بر خلاف سایر دانشگاه ها که در دوره کاردانی و کارشناسی گرایشی در رشته حقوق ندارند ، رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی شامل 7 گرایش به صورت زیر است :

  • كاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • كاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
  • كاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • كاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • كاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی
  • كاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • كاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه بدون کنکور ، از معرفی رشته ها و دانشگاه ها تا ثبت نام

همچنین در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز برای رشته حقوق گرایش های زیر موجود است :

  • كارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور كیفری
  • كارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد در امور مدنی
  • كارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • كارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور كیفری
  • كارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی در امور مدنی

شما عزیزان میتوانید هر گونه سوال و ابهام خود را در خصوص شرایط پذیرش و نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد و زمان ثبت نام نیز در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه است. برای ثبت نام دوره کاردانی رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم هر یک از رشته های نظری و فنی حرفه ای الزامی است و داوطلبان نظام قدیم نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی ندارند.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد ، در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی امکان تغییر رشته وجود دارد مثلا داوطلبی با مدرک دیپلم ریاضی ، تجربی و فنی حرفه ای می تواند وارد رشته حقوق شود ولی اولویت پذیرش با کسانی است که مدرک دیپلم مرتبط یعنی مدرک انسانی ارائه دهند.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه علمی کاربردی تهران - معرفی مراکز علمی کاربردی تهران

ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته حقوق نیز با ارائه مدرک کاردانی هر یک از رشته ها انجام می گیرد ولی بازهم اولویت پذیرش با داوطلبانی است که مدرک کاردانی حقوق را ارائه دهند.

شرط اصلی برای ثبت نام آزمون وکالت با استفاده از مدرک دانشگاه علمی کاربردی این است که داوطلب هر دو مدرک کاردانی و کارشناسی خود را در رشته حقوق دریافت کرده باشد.

پس اگر میخواهید در آینده وارد شغل وکالت شوید و در آزمون وکالت شرکت نمایید ، حتما باید رشته های تحصیلی هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی شما از گرایش های حقوق باشد.

در مورد آدرس و شماره تماس دانشگاه های علمی کاربردی سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

کدام دانشگاه ها رشته حقوق را ارائه می دهند

رشته حقوق تقریبا در واحد های دانشگاهی علمی کاربردی تمام استان ها ارائه می شود و در هر استان بیشتر از  4 یا 5 دانشگاه این رشته را ارائه داده اند. با توجه به تعداد زیاد دانشگاه ها ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از اسامی دانشگاه های استان خود که در رشته حقوق دانشجو پذیرش می کنند ، با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از دانشگاه ها ، از مشاوره تخصصی برای انتخاب بهترین گرایش رشته حقوق که بازار کار و درآمد بهتری برای شما رقم خواهد زد نیز بهره مند شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ازمون دکتری حقوق خصوصی

ازمون دکتری حقوق خصوصی 📞 معرفی منابع ، طول دوره تحصیل و دروس تخصصی

حقوق خصوصی از قدیمی ترین رشته‌ های حقوق و از گرایش های مجموعه حقوق در …

8 نظر

  1. سلام، خسته نباشید
    میخواستم درباره کلاس های دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی سوال بپرسم، مثلا کدوم یکی از این دانشگاه ها برای یه فرد شاغل مناسب تر هستند؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در هر دو دانشگاه شرایط برای ادامه تحصیل افراد شاغل مهیاست. در دانشگاه علمی کاربردی یکسری از رشته ها برای افراد شاغل ارائه می شوند. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را کامل تر راهنمایی کنند.

  2. با عرض سلام خدمت شما
    بنده از دانش آموختگان دانشگاه جامع کاربردی بوده ام
    مدرک کاردانی بنده با عنوان مشاوره حقوقی اصناف در سال ۸۸ میبوده
    و مدرک کارشناسی ام با عنوان حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی در سال ۹۰ میبوده است

    حال سوالم از شما بزرگواران این هستش که ؛
    آیا برای شرکت در آزمون وکالت ، چون عنوان مدرک کاردانی و کارشناسی یکی نبوده ، کانون ایرادی به مدرک خواهد گرفت یا خیر ؟
    البته هر دو مدرک کاردانی و کارشناسی حقوقی هستش ، ولی چون عنوان ها یکی نیست ، دچار استرس هستم که کانون ایرادی لحاظ کنه در این مورد …

    با سپاس از شما بزرگوار

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون وکالت باید عنوان مدرک کاردانی و کارشناسی یکسان باشد.

  3. بنده کاردانی حسابداری دارم ایا میشود کارشناسی حقوق ادامه تحصیل بدم واینکه در بحث وکالت میگم ایا با کاردانی حسابداری وکارشناسی حقوق میشود کار وکالت کرد

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای شرکت در آزمون وکالت باید رشته کاردانی و کارشناسی حقوق باشد

  4. محمد سخاوت

    با سلام
    بنده دارای مدرک کاردانی روابط عمومی و کارشناسی حقوق ثبتی از دانشگاه علمی کاربردی می باشم ، برای اینکه بتوانم در آزمون وکالت شرکت کنم ، راهنمایی فرمایید که آیا بایستی مجددا مقاطع رشته حقوق را بگذرانم ؟ و کدام رشته در دانشگاه علمی کاربردی را بگذرانم تا در آزمون وکالت بتوانم شرکت کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. باید مدرک کاردانی و کارشناسی از رشته حقوق بباشد. لطفا برای راهنمایی های بیشتر با مشاوران تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر