از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

رشته امنیت نرم – معرفی جامع و بازار کار امنیت نرم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

رشته امنیت نرم

 

رشته امنیت نرم یکی از رشته هایی می باشد که توسط سه گروه اصلی تجربی ، ریاضی و انسانی ارائه می شود. پذیرفته شدن در این رشته سختی های خاص خودش را دارد و تنها در دانشگاه اطلاعات انجام می گیرد.

همچنین تنها آقایان می توانند این رشته را انتخاب کنند و در صورت قبولی در آزمون نیاز است تا مصاحبه هایی صورت گیرد و از طریق آن مجوز ورود به دانشگاه صادر شود.

هر کدام از گروه های آزمایشی ظرفیت های مختلفی را به این رشته اختصاص داده اند که بیشترین آن 30 نفر بوده که مختص داوطلبین کنکور انسانی است.

تنها راهی که می توان به رشته امنیت نرم ورود پیدا کرد ، آزمون سراسری می باشد و برای داشتن اطلاعات بیشتر در خصوص این رشته می توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

آشنایی با رشته امنیت نرم

امنیت را می توان یکی از مهم ترین بخش های هر جامعه ای به حساب آورد که توسط فاکتورها و پارامترهای مختلفی ایجاد می شوند. به طور کلی امنیت سخت و امنیت نرم دو دسته بندی هستند که با در کنار یک دیگر قرار گرفتن آن را در جامعه ایجاد می کنند.

بدین منظور برای پیاده سازی آن دو ، نیاز به یک فرد متخصص است و از این رو در سه گروه اصلی کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی این فرصت به وجود آمده است تا بتوان وارد این رشته و حوزه های مربوط به آن شد.

رشته امنیت نرم سختی های خاص خودش را دارد و تنها آقایان می توانند وارد این رشته دانشگاهی شوند و علاقه مندان بعد از شرکت در آزمون باید در یک مصاحبه نیز شرکت می کنند تا در صورت داشتن صلاحیت های لازم وارد این رشته محل شوند.

شرط موفقیت و داشتن بازار کار خوب چیست؟

رشته امنیت نرم

 

احتمالا این را هم بپسندید  بازار کار فیزیک پزشکی - بازار کار و آینده شغلی فیزیک پزشکی

یک رشته هر چند نتواند بازار کار مناسبی داشته باشد ولی در صورت بهره مندی از توانایی بالا می توان به درصد موفقیت بالایی دست یافت که رشته امنیت نرم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد دارید وارد این رشته شوید ، در ابتدا باید به روحیات خود توجه کنید و با در نظر گرفتن آن ها تصمیم به ورود بگیرید.

همچنین در صورت موفقیت در ورود به این رشته ، اگر بتوانید تمامی درس ها را به خوبی فرا بگیرید و آن ها را به صورت تئوری به اجرا برسانید ، در آن صورت می توانید امید بالایی داشته باشید تا وارد یکی از این حوزه های فعالیتی شوید. پس تمامی این موارد را باید در نظر بگیرید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بازار کار هوشبری - راهنمای بازار کار و آینده شغلی رشته هوشبری

بازار کار هوشبری – راهنمای بازار کار و آینده شغلی رشته هوشبری

  کارشناس هوشبری با متخصص بیهوشی کاملا متفاوت است ، تخصص بیهوشی یکی از تخصص …

3 نظر

  1. مجید احمدی

    سلام
    من15 سالمه
    نهم هستم و میخوام انتخاب رشته کنم
    میخوام وارد اطلاعات سپاه شوم اما نمیدانم نهم باید چی بزنم یا دانشگاه چی بزنم در اینترنت هیچ چیزی در مورد اطلاعات سپاه وجود ندارد

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی کامل درباره شرایط ورود به سپاه با مشاوران ما تماس بگیرید.

  2. سلام کسی می دونه اگه مذهب سنی باشه رشته امنیت اطلاعات می توان قبول شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر