از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارهای لازم برای کنکور – نکات کلیدی در شب کنکور و روز آزمون

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارهای لازم برای کنکور - نکات کلیدی در شب کنکور و روز آزمون

 

کنکور سراسری 99 پس از چند بار تعویق بالاخره در روزهای پایانی مرداد ماه برگزار می شود و تدابیری نیز برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی اندیشیده شده است تا داوطلبان با سلامت کامل بتوانند از این آزمون حساس و سرنوشت ساز ، گذر کنند. حالا پس از چند ماه درس خواندن و تلاش کردن زمان آن رسیده است که آموخته های خود را محک بزنید و به امید کسب رتبه لازم برای رشته و دانشگاه مد نظرتان ، با حضور در فرایند برگزاری و رعایت کار های لازم ، آزمون موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید.

کارهای لازم برای کنکور

فرقی نمی کند که تا چه حد در مطالعه دروس پیش رفته اید و چه میزان تسلط دارید ، در روز برگزاری کنکور باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا در یک آزمون چند ساعته نتیجه زحمات خود را ببینید ، پس به کارهای لازم برای کنکور که در ادامه گفته می شود حتما توجه کنید تا در آن روز به بهترین نحو و بدون استرس ، سوالات کنکور را پاسخ دهید.

کارهای لازم برای کنکور – روز قبل از کنکور درس خواندن ممنوع !

درس خواندن در دو سه روز قبل از کنکور اصلا توصیه نمی شود مگر اینکه اگر درس نخوانید ، بیشتر استرس می گیرید. توصیه ما این است که روز قبل از برگرازی آزمون ، به خود استراحت دهید و حتی یک تفریح چند ساعته نیز تاثیر زیادی در کاهش استرس شما خواهد داشت و در نتیجه در روز آزمون آماده تر هستید.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام کنکور عملی هنر 1401 - زمان و راهنمای ثبت نام کنکور عملی هنر

وسایل لازم برای کنکور را آماده کنید

حتما شب قبل از برگزاری آزمون ، وسایل کنکور را آماده کنید تا صبح با خیالی راحت و بدون نگرانی از کمبود لوازم ، برای حضور در حوزه امتحانی حاضر شوید. ساعت مچی ، دو عدد مداد نرم ، تراش ، پاک کن ، دستمال کاغذی و سنجاق برای نصب کارت ورود به جلسه از وسایل لازم برای کنکور است.

کارهای لازم برای کنکور – خوراکی های مناسب تهیه کنید

بطری آب ، نوشیدنی شیرین ، مواد قندی مثل خرما و شکلات حتما در روز برگزاری آزمون همراه خود داشته باشید تا انرژی از دست رفته خود را با آن ها جبران کنید.

کارت ورود به جلسه را از سایت سنجش دریافت کنید

کارت ورود به جلسه کنکور را اولین روزی که در سامانه سازمان سننجش قرار داده می شود ، دریافت کنید زیرا ممکن است روز قبل از برگزاری آزمون به دلیل شلوغ بودن سایت ، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشوید. هم چنین ممکن است کارت شما نیاز به اصلاحاتی داشته باشد و برخی اطلاعات در آن اشتباه درج گردیده باشد که لازم است قبل از برگزاری کنکور و با مراجعه به باجه های رفع نقص ، آن ها را اصلاح بفرمایید.

کارهای لازم برای کنکور – آدرس محل برگزاری آزمون را از قبل بررسی کنید

یک روز قبل از برگزاری آزمون حتما به حوزه امتحانی مراجعه کنید تا آدرس دقیق آن را بدانید و در روز آزمون به دلیل پیدا نکردن آدرس ، از زمان آزمون عقب نمایند. هم چنین توصیه می شود روز آزمون زودتر از خانه خارج شوید تا به دلیل ترافیک یا شلوغی از فرایند آزمون جا نمانید.

احتمالا این را هم بپسندید  لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز 1402📞 رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته های تجربی

کارهای لازم برای کنکور – شام و صبحانه مناسب و خواب کافی

شب کنکور شام شبکی بخورید و حتما باید 8 ساعت خواب را داشته باشید تا در زمان پاسخ دادن به سوالات به دلیل بی خوابی و استرس ، تمرکزتان را از دست ندهید. اگر نمی توانید شب بخوابید با ورزش کردن و پیاده روی می توانید خواب راحت تری داشته باشید. صبح روز آزمون هم حتما ساعت 6 صبح بیدار شوید تا سرحال تر در حوزه امتحانی حضور داشته باشید.

لباس راحتی بپوشید

با توجه به اینکه کنکور 99 ، در مرداد ماه برگزار می شود ، سعی کنید لباس راحت و خنکی را بپوشید تا بدون احساس گرما و کلافگی ، سوالات را با آرامش پاسخ دهید.

در مطلب بالا تمامی کارهای لازم برای جلسه کنکور ذکر شد و سعی کردیم در هر مورد راهنمایی های لازم را انجام دهیم. اگر سوال خاصی در مورد این مطلب دارید ، مشاوران مرکز مشاوره پاسخ با ما آماده راهنمایی و مشاوره هستند ، می توانید با ما تماس حاصل بفرمایید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته کنکور زبان

انتخاب رشته کنکور زبان – راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور زبان 1402

  داوطلبانی که در کنکور سراسری زبان شرکت کرده اند می بایست منتظر اعلام نتایج …

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر