از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت

 

رشته دندانپزشکی به صورت با کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته و دانشگاه هستند ، باید بعد از شرکت در کنکور تجربی و به دست آوردن رتبه لازم ، در مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و اگر رتبه مورد نیاز را داشته باشند ، پذیرفته می شوند. پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و مشخص شدن پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی ، ممکن است بعضی از قبول شدگان از ثبت نام در دانشگاه صرف نظر کنند که در این صورت احتمال برگزاری تکمیل ظرفیت وجود دارد. برای قبولی در رشته دندانپزشکی مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به رتبه مناسب نیاز است که در ادامه این مطلب می خواهیم اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

برای راهنمایی در زمینه رتبه قبولی رشته های پزشکی و پیراپزشکی در مرحله تکمیل ظرفیت و دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص شرایط شرکت و قبولی در تکمیل ظرفیت ، با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

درباره تکمیل ظرفیت رشته دندانپزشکی ازاد 

دانشگاه آزاد از جمله دانشگاه های ارائه دهنده رشته دندانپزشکی است که فقط از طریق کنکور تجربی پذیرش دانشجو را انجام می دهد. این دانشگاه برای تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی خود داوطلبان دارای رتبه و تراز بالا را انتخاب می کند و هر داوطلبی که رتبه خوب داشته باشد ، شانس قبولی دارد.

موضوع مهم دیگر برای تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ، توانمندی مالی برای پرداخت شهریه است و فقط کسب رتبه خوب کافی نیست همین موضوع یعنی گران بودن تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد باعث می شود بعضی از پذیرفته شدگان به دلیل عدم توان مالی در پرداخت شهریه ، از تحصیل در دانشگاه انصراف دهند و در این صورت است که دانشگاه اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن - راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه

بنابراین برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته دندانپزشکی بستگی به ثبت نام یا عدم ثبت نام پذیرفته شدگان دارد و در صورتی که یک داوطلب پذیرفته شده از ثبت نام صرف نظر نماید ، دانشگاه ممکن است حتی برای آن یک ظرفیت خالی هم مرحله تکمیل ظرفیت را به اجرا در بیاورد.

مرتبط بخوانید : اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی

اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت

برای قبولی در رشته دندانپزشکی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به رتبه مناسب نیاز است و شانس قبولی با داوطلبانی است که رتبه آنها نزدیک به رتبه آخرین فرد قبول شده در این رشته محل باشد. حدود رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد حداکثر رتبه کشوری 6500 تا 7000 است اما بستگی به عوامل مختلفی مثل ظرفیت پذیرش رشته محل ، دانشگاه ارائه دهنده و … دارد و اگر تقاضای قبولی در دانشگاه های سطح یک علوم پزشکی آزاد را داشته باشید ، باید رتبه کشوری شما کمتر از 3000 باشد اما در بعضی از واحد ها با رتبه کشوری بالای 6500 هم شانس قبولی وجود دارد.

اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ظرفیت مازدا دانشگاه ازاد تکمیل ظرفیت

در ظرفیت مازاد یا ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد شانس قبولی در رشته دندانپزشکی با رتبه کشوری بالاتر از 7000 هم وجود دارد ولی در مرحله تکمیل ظرفیت به دلیل آنکه تعداد پذیرش بسیار محدود است ، اولویت قبولی با دارندگان رتبه کشوری بهتر و کمتر از 7000 است.

دانشگاه های آزاد دارای تکمیل ظرفیت رشته دندانپزشکی

لیست دانشگاه های آزاد دارای تکمیل ظرفیت رشته دندانپزشکی فقط با انتشار دفترچه راهنما مشخص می شود و در حال حاضر نیز دفترچه مربوطه انتشار نیافته است. هر یک از دانشگاه های آزاد علوم پزشکی که در مرحله اول پذیرش ، رشته دندانپزشکی را داشتند ممکن است در مرحله تکمیل ظرفیت هم این رشته را ارائه کنند ولی با تعداد پذیرش خیلی محدود به طوری که اکثر دانشگاه ها دارای یک یا دو نفر ظرفیت هستند.

مرتبط بخوانید : رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت

شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با مراجعه به سایت azmoon.org انجام می گیرد و از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری کنید. لیست رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت در یک دفترچه جمع آوری شده و در سایت مذکور قرار داده خواهد شد. داوطلب در قدم اول باید دفترچه را دانلود نماید و پس از بررسی آن ، اگر رشته محل مورد تقاضا ارائه شده بود ، می بایست با پرداخت هزینه در سایت مراحل انتخاب رشته خود را انجام دهد.

مرتبط بخوانید : آخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

سوالات متداول

  • آیا رشته دندانپزشکی جزو رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می باشد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  درجه سختی کنکور 1402 - میزان سختی کنکور 1402 نسبت به سالهای قبل

در حال حاضر لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1401 منتشر نشده است.

  • اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت 1401 چقدر است ؟

برای اطلاع از اخرین رتبه قبولی دندانپزشکی ازاد تکمیل ظرفیت 1401 این مطلب را بررسی کنید.

  • ظرفیت پذیرش رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت چگونه است ؟

تعداد ظرفیت اختصاص داده شده به رشته ها در مرحله تکمیل ظرفیت بسیار محدود است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 📞 راهنمای ثبت نام 1402

دانشگاه پیام نور هر ساله از میان داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد که دارای رتبه مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر