از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی 1402 📞 رتبه لازم برای تکمیل ظرفیت داروسازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی

رشته‌ داروسازی توسط دانشگاه های علوم پزشکی روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ارائه می شود. داوطلبانی که تمایل به قبولی در این رشته‌ دارند باید در کنکور تجربی شرکت کنند و رتبه خوبی هم به دست آورند. پذیرفته‌ شدگان نهایی رشته‌ داروسازی در اواخر شهریورماه هر سال از طریق اعلام نتایج کنکور ، انتشار می یابد که باید برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند. اگر بعضی از پذیرفته‌ شدگان از ثبت نام در دانشگاه قبول شده‌ صرف نظر کنند ، ظرفیت برای سایر متقاضیان باقی می ماند. تکمیل ظرفیت رشته‌ داروسازی ممکن است توسط دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد اجرا شود. داوطلبان با داشتن رتبه و تراز خوب ، می توانند در این مرحله انتخاب رشته‌ کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه روزانه

تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی روزانه همچون شهید بهشتی ، تهران ، جندی شاپور اهواز ، یزد ، کرمان و … رشته‌ داروسازی را ارائه می کنند. داوطلبانی که دارای رتبه خوب در سهمیه خود هستند ، می توانند در یکی از این دانشگاه ها قبول شوند. بعد از اعلام نتایج کنکور و مشخص شدن لیست پذیرفته‌ شدگان رشته‌ داروسازی دانشگاه روزانه ، بعضی از پذیرفته‌ شدگان به دلایلی مثل دور بودن دانشگاه ، از ثبت نام انصراف می دهند. در این صورت دانشگاه اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت می نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  جلسه کنکور چگونه است - راهنمای ورود و حضور بی استرس در جلسه کنکور

اگر تکمیل ظرفیت رشته‌ داروسازی در دانشگاه روزانه برگزار شود ، فقط داوطلبانی موفق به پذیرش می شوند که رتبه خوب دارند. در واقع ، رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی هیچ تفاوتی با رتبه قبولی انتخاب رشته‌ اولیه ندارد.

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه روزانه در سهمیه های مناطق و ایثارگری متفاوت است اما به صورت حدودی داوطلبان سهمیه منطقه یک با حداکثر رتبه 2 هزار ، داوطلبان سهمیه منطقه دو با حداکثر رتبه 2300 و داوطلبان سهمیه منطقه سه با حداکثر رتبه 1800 در سهمیه خود می توانند موفق به قبولی شوند.

مرتبط بخوانید : دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان

دانشگاه پردیس خودگردان هم ممکن است در رشته‌ داروسازی ظرفیت خالی داشته‌ باشد و اقدام به برگزاری تکمیل ظرفیت کند. دلیل اصلی خالی باقی ماندن ظرفیت رشته‌ های دانشگاه پردیس خودگردان ، بالا بودن شهریه این دانشگاه است و بعضی از پذیرفته‌ شدگان به دلیل آنکه از عهده پرداخت شهریه بر نمی آیند ، برای ثبت نام قطعی در دانشگاه اقدام نمی کنند.

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به نوع سهمیه تعیین می شود اما به صورت حدودی داوطلبان سهمیه منطقه یک با حداکثر رتبه 2500 هزار ، داوطلبان سهمیه منطقه دو با حداکثر رتبه 2800 و داوطلبان سهمیه منطقه سه با حداکثر رتبه 2000 در سهمیه خود می توانند موفق به قبولی شوند.

مرتبط بخوانید : شرایط تکمیل ظرفیت کنکور

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه آزاد

ظرفیت رشته‌ داروسازی دانشگاه آزاد به نسبت دانشگاه های روزانه و پردیس خودگردان بسیار کمتر است و به ندرت پیش می آید که رشته‌ داروسازی این دانشگاه به مرحله تکمیل ظرفیت برسد. دانشگاه های آزاد دارای رشته‌ داروسازی در صورتی که با ظرفیت خالی روبرو شوند ، به داوطلبان اطلاع رسانی می کنند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند و داوطلبانی که تراز و رتبه خوبی داشته‌ باشند ، شانس پذیرش خواهند داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته مهندسی شهرسازی - طبق آخرین رتبه قبولی 1400 و 99

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه آزاد حداکثر رتبه کشوری 9 هزار است و در ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد هم با رتبه کشوری نزدیک به 10 هزار شانس پذیرش وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : تکمیل ظرفیت رشته‌ داروسازی دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت داروسازی 

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی

تکمیل ظرفیت رشته‌ داروسازی دانشگاه های روزانه و پردیس خودگردان به صورت مشترک انجام می گیرد و هر یک از این دانشگاه ها که رشته‌ داروسازی را ارائه کرده‌ باشند ، در داخل یک دفترچه جمع آوری می شوند و این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی خواهد بود لازم به ذکر است که علاوه بر رشته‌ داروسازی برای سایر رشته‌ ها هم تکمیل ظرفیت برگزار می شود که لیست تمام این رشته‌ در دفترچه درج می گردد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم به طور مجزا انجام می گیرد و دفترچه تکمیل ظرفیت آزاد را می توانید از سایت azmoon.org دانلود نمایید. البته با توجه به اینکه انتخاب رشته‌ های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه آزاد به مسئولیت سازمان سنجش می باشد ، احتمالا در مرحله تکمیل ظرفیت هم سازمان سنجش مسئول آن باشد. در این صورت ، باید برای انتخاب رشته به سایت سنجش مراجعه نمایید.

مرتبط بخوانید : احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت

سوالات متداول

  • کدام دانشگاه ها رشته‌ داروسازی را در تکمیل ظرفیت ارائه می کنند ؟

رشته‌ داروسازی ممکن است در مرحله تکمیل ظرفیت توسط دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ارائه گردد.

  • اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت داروسازی چقدر است ؟

برای اطلاع از رتبه لازم تکمیل ظرفیت داروسازی دانشگاه های روزانه ، پردیس خودگردان و آزاد ، این مطلب را بررسی کنید.

  • آیا با رتبه بالا شانس قبولی در رشته‌ داروسازی تکمیل ظرفیت وجود دارد ؟

حداکثر رتبه قبولی رشته‌ داروسازی در مرحله تکمیل ظرفیت ، رتبه کشوری 10 هزار است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان 1402 📞 زمان ، شرایط ثبت نام و لیست رشته ها

تکمیل ظرفیت دانشگاه پردیس خودگردان برای رشته‌ های مختلف بدون کنکور و با کنکور برگزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر