از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی 1400 – دریافت کارت آزمون نظام مهندسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

 

داوطلبانی که ثبت نام آزمون نظام مهندسی را در موعد مقرر انجام داده اند ، باید در زمان اعلام شده توسط سایت وزارت راه و شهرسازی ، برای دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی اقدام نمایند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه کارت شناسایی معتبر مثل کارت ملی و شناسنامه ، از الزامات حضور در جلسه آزمون است و بدون این دو کارت ، از ورود داوطلب به حوزه امتحانی ممانعت خواهد شد.

کارشناسان ما مسلط به پاسخگویی تمام موضوعات آزمون نظام مهندسی هستند.

 آیا شما هم علاقه مند به شرکت در آزمون نظام مهندسی هستید ؟

حتما همین حالا با ما تماس بگیرید و در زمینه های بهترین منابع امتحانی ، برنامه ریزی کردن ، اطلاع از شرایط آزمون نظام مهندسی و … از مشاوران با تجربه ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

با توجه به تعداد زیاد متقاضیان ، ازمون نظام مهندسی هر ساله در دو نوبت برگزار می شود که در اخرین اطلاعیه اعلام شده ، زمان آزمون نظام مهندسی 1400 برای نوبت اول در اواسط مرداد ماه و به صورت سه روز متوالی است. لینک پرینت از کارت ورود به جلسه نظام مهندسی نیز از سه روز قبل از تاریخ برگزاری در سایت فعال خواهد شد.

با توجه به برگزاری آزمون نظام 1400 در روز های 13 و 14 و 15 مرداد ماه ، داوطلبین می توانند از تاریخ 10 مرداد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

ممکن است همانند سال گذشته برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ، تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی به تعویق بیفتد اما در اخرین اطلاعیه رسمی ، روزهای اخر اردیبهشت ماه برای زمان برگزاری اعلام شده است.

توصیه می شود برای اطلاع از اخبار دقیق زمان برگزاری و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در سال 1400 ، با شماره های زیر در ارتباط باشید و اخبار رسمی را پیگیری کنید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از استان تـهران : 9092301611

تماس از سراسر کشور : 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

برای مشاهده و تهیه پرینت از کارت ورود به جلسه نظام مهندسی لازم است به سایت ثبت نام به نشانی inbr.ir مراجعه نمایید و پس از وارد شدن به سامانه آزمون های ورود به حرفه ، بر روی لینک “کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 1400 ” کلیک نمایید. سپس از طریق یکی از روش های خواسته شده ، اطلاعات خود را وارد نمایید.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه نظام مهندسی

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی متوجه اطلاعات مغایر در آن شدید ، می توانید با مراجعه به باجه های رفع نقص آن را اصلاح کنید. حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی از چند روز قبل برگزاری ازمون به مشکلات مربوط به کارت ورود به جلسه داوطلبان رسیدگی می کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر