از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو 1401 – لیست کامل دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو

 

دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو بسیار محدود هستند. ظرفیت پذیرش کم این رشته در مقابل تعداد متقاضیان زیادی که دارد ، قبولی را برای علاقه مندان سخت کرده است. پذیرش در رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه روزانه و شبانه فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری و انجام انتخاب رشته امکان پذیر است و تاکنون هیچ یک از دانشگاه های سراسری و آزاد در این رشته پذیرش بدون کنکور نداشته اند. در ادامه این مطلب ، لیست کامل دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو 1401 قرار داده خواهد شد.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه معرفی رشته ها و بازار کار رشته های مختلف ، یک تماس تلفنی مفید با مشاوران ارشد مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما داشته باشید ،

مشاوران ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو 1401

همانطور که گفته شد ، ظرفیت پذیرش رشته مدیریت بیمه اکو بسیار کم است و تنها شرط پذیرش در این رشته شرکت در کنکور سراسری می باشد. دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو ، فقط دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که در دوره های روزانه و نوبت دوم پذیرش دارد. داوطلبان برای ورود به این رشته محل باید در کنکور سراسری یکی از رشته های انسانی ، تجربی و ریاضی شرکت نمایند و در انتخاب رشته کنکور نیز آن را درج کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  حقوق رشته مدیریت بیمه اکو 1401 - راهنمای کامل میزان درامد رشته مدیریت بیمه اکو

برای قبولی در رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه برگزار می شود که نمره مصاحبه ، تعیین کننده 50 درصد از نمره نهایی داوطلب است. بنابراین اگر به قبولی در این رشته فکر می کنید ، باید علاوه بر اینکه در کنکور سراسری رتبه بسیار مناسبی را به دست آورید ، برای مصاحبه نیز دعوت شوید و نمره لازم را در این مرحله نیز کسب نمایید.

لازم به ذکر است که در چند سال اخیر هیچ یک از دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، روزانه ، نوبت دوم و پردیس خودگردان به غیر از دانشگاه روزانه و شبانه علامه طباطبایی رشته مدیریت بیمه اکو را ارائه نداده اند و احتمال ارائه شدن در سال های اینده نیز کم است.

ظرفیت رشته مدیریت بیمه اکو

رشته مدیریت بیمه اکو در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی و ریاضی ارائه می شود که بیشترین ظرفیت پذیرش را گروه انسانی دارد زیرا متقاضیان از این گروه ازمایشی بیشتر هستند. در کنکور سراسری سال 1401 تعداد ظرفیت به شرح زیر می باشد :

کنکور انسانی

  • دوره روزانه دانشگاه علامه طباطبایی : 21 نفر
  • دوره شبانه دانشگاه علامه طباطبایی : 15 نفر

کنکور ریاضی

  • دوره روزانه دانشگاه علامه طباطبایی : 4 نفر
  • دوره شبانه دانشگاه علامه طباطبایی : 3 نفر

کنکور تجربی

  • دوره روزانه دانشگاه علامه طباطبایی : 11 نفر
  • دوره شبانه دانشگاه علامه طباطبایی : 8 نفر

مجموع ظرفیت پذیرش رشته مدیریت بیمه اکو در کنکور 1401 ، 62 نفر است که 36 نفر برای کنکور انسانی ، 7 نفر برای کنکور ریاضی و 19 نفر برای کنکور تجربی اختصاص داده شده است.

احتمالا این را هم بپسندید  مصاحبه مدیریت بیمه اکو علامه طباطبایی 1402 📞 زمان و راهنمای مصاحبه رشته مدیریت بیمه اکو

برای رشته مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی مصاحبه برگزار می شود و داوطلبان واجد شرایط و رتبه لازم به صورت چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه دعوت می شوند. اسامی دعوت شدگان به مصاحبه مدیریت بیمه اکو علامه طباطبایی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و زمان برگزاری مصاحبه نیز اوایل شهریورماه می باشد.

سوالات متداول

  • دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو کدام دانشگاه ها هستند ؟

لیست کامل دانشگاه های دارای رشته مدیریت بیمه اکو در این مطلب قرار داده شد.

  • ظرفیت پذیرش رشته مدیریت بیمه اکو چقدر است ؟

در کنکور 1401 ، ظرفیت رشته مدیریت بیمه اکو 62 نفر بوده است که تعداد دقیق ظرفیت در هر یک از گروه های ازمایشی ، در این مطلب بررسی شد.

  • رشته مدیریت بیمه اکو در کدام گروه های آزمایشی ارائه می شوند ؟

رشته مدیریت بیمه اکو در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی و انسانی ارائه می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر