از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور – لیست تمام دانشگاه ها

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

 

داوطلبانی که به تحصیل در رشته مهندسی پزشکی به صورت بدون کنکور علاقه مندند ، به دنبال اطلاع از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته تحصیلی هستند. دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور شامل دانشگاه آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و مجازی هستند که در ادامه این مطلب شرایط هر یک از دانشگاه های مذکور را به طور کامل شرح می دهیم.

برای اطلاع از شرایط قبولی دانشگاه های بدون کنکور در رشته های تحصیلی مختلف ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور 

رشته مهندسی پزشکی یکی از رشته های مشترک میان گروه های ریاضی و تجربی است و علاقه مندان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و یا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ، در این رشته پذیرش بگیرند. دانشگاه های آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و مجازی ، رشته مهندسی پزشکی را به صورت بدون کنکور ارائه می کنند تا داوطلبانی که تمایلی به شرکت در کنکور سراسری ندارند ، از تحصیل در رشته مورد علاقه خود محروم نشوند و بتوانند بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام نمایند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های دارای رشته آموزش ابتدایی

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور – دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد رشته مهندسی پزشکی را بدون کنکور ارائه می کند و شما در صورت برخوردای از شرایط مالی مناسب تحصیل در دانشگاه آزاد ، می توانید این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود در رشته مهندسی پزشکی انتخاب کنید. مقطع تحصیلی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد ، کارشناسی پیوسته است و 4 سال زمان تحصیل دارد. بعد از 4 سال و گذراندن تمام واحد های درسی ، به فارغ التحصیل مدرک لیسانس اعطا می گردد.

احتمالا این را هم بپسندید  تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

برای ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد ، دو بار در سال به متقاضیان فرصت داده می شود که یکبار در مهرماه و یکبار در بهمن ماه است. در این نیمسال ها یک دفترچه راهنما منتشر می گردد که در این دفترچه لیست رشته های تمام دانشگاه ها موجود است. جهت ثبت نام نیز به یکی از مدارک تحصیلی زیر نیاز است :

  • دیپلم نظام جدید
  • دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی
  • دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • کاردانی

مرتبط بخوانید : دانشگاه های آزاد دارای رشته مهندسی پزشکی و لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته پرستاری 

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون آزمون – دانشگاه پیام نور

در دانشگاه پیام نور نیز رشته مهندسی پزشکی به صورت بدون کنکور ارائه می شود و مقطع تحصیلی آن ، کارشناسی پیوسته است. شرایط قبولی در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور مشابه دانشگاه آزاد است و به یکی از مدارک تحصیلی دیپلم نظام جدید ، دیپلم نظام قدیم + پیش دانشگاهی ، دیپلم 4 ساله نظام قدیم و کاردانی نیاز می باشد اما ثبت نام این دانشگاه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور – دانشگاه غیرانتفاعی 

دانشگاه غیرانتفاعی در کنار رشته های تحصیلی بدون کنکور خود رشته مهندسی پزشکی را نیز ارائه می کند و داوطلب می تواند بر اساس سوابق تحصیلی خود و بدون شرکت در هیچ آزمونی ، از این دانشگاه پذیرش بگیرد. برای ثبت نام مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به اینکه در مقطع کارشناسی پیوسته ارائه می شود ، نیاز به مدرک دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی یا کاردانی می باشد و داوطلبانی که مدرک ریاضی یا تجربی دارند ، در اولویت پذیرش هستند.

مرتبط بخوانید : لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته داروسازی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی به صورت مشترک با ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های سراسری انجام می گیرد و لازم است در سایت سنجش ، ثبت نام و انتخاب رشته اینترنتی خود را انجام دهید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته های بدون کنکور برای مهاجرت - بهترین رشته های بدون کنکور برای مهاجرت

سوالات متداول

  • آیا رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه روزانه یا نوبت دوم بدون کنکور ارائه می شود ؟

دانشگاه های روزانه و نوبت دوم رشته های بدون کنکور زیادی ارائه می کنند اما در سال های اخیر هیچ کدام از این دانشگاه ها در رشته مهندسی پزشکی پذیرش بدون کنکور نداشتند.

  • قبولی در رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور کدام دانشگاه راحت تر است ؟

قبولی در رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد به دلیل آنکه ظرفیت پذیرش بیشتری دارد ، راحت تر است.

  • برای قبولی در دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور چه شرایطی نیاز است ؟

شرایط قبولی در هر یک از دانشگاه های دارای رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور متفاوت است که در این مطلب توضیح دادیم.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای ثبت نام و اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزاد

تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برای مقاطع کاردانی پیوسته‌ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر