از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانشگاه سما بندر عباس – معرفی و راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانشگاه سما بندر عباس از آموزشکده های فنی حرفه ای استان هرمزگان است که در رشته های دوره کاردانی پیوسته به صورت بدون کنکور و بر اساس سابقه تحصیلی و معدل دانشجو پذیرش می کند. این دانشگاه زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس فعالیت می کند و مدرک فارغ التحصیلی آن تفاوتی با مدرک دانشگاه آزاد ندارد.

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه سما بندرعباس در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه فرصت دارند یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org و یا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه ، ثبت نام خود را انجام دهند.

راهنمای ثبت نام و ورود به دانشگاه سما بندر عباس

ثبت نام دانشگاه سما بندرعباس مختص به دارندگان دیپلم فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید و هم چنین هنرستانی های نظام قدیم می باشد و داوطلبان فقط می توانند در رشته ای مطابق با رشته فارغ التحصیلی خود ثبت نام کنند.

ثبت نام اینترنتی دانشگاه سما بندر عباس از طریق سامانه یکپارچه واحد های دانشگاهی آزاد azmoon.org  انجام می گیرد و هر یک از داوطلبان می توانند با وارد شدن به این سایت ، از طریق دانلود دفترچه از رشته های ارائه شده مطلع گردند و سپس با دریافت فرم ثبت نام و انتخاب رشته ، نام نویسی خود را انجام دهند.

تعداد انتخاب های مجاز داوطلبان حداکثر 20 کد رشته است و نحوه انتخاب رشته بدین صورت است که یک رشته در 20 واحد دانشگاهی متفاوت انتخاب شود.

احتمالا این را هم بپسندید  شهریه فراگیر ارشد دانشگاه آزاد 1402 📞 شهریه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

جهت ثبت نام حضوری دانشگاه سما بندر عباس نیز باید مدارک لازم را (عکس ، شناسنامه و کارت ملی داوطلب و والدین ، پرینت ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه ، ریز نمرات و آخرین مدرک فارغ التحصیلی ، مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان آقا) ارائه داد و پس از بررسی وضعیت تحصیلی داوطلب، در صورت دارا بودن معیار های لازم ، ثبت نام او قطعی می شود.

روال سالیانه ثبت نام در دانشگاه های سما بدین صورت می باشد که ثبت نام برای نیمسال اول تحصیلی به صورت اینترنتی و برای نیمسال دوم تحصیلی به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه است.

رشته های واحد سما بندر عباس

رشته های دانشگاه سما بندر عباس به شرح زیر هستند و معمولا رشته هایی که در هر نیمسال ارائه می شوند ، مشابه می باشند. توصیه می شود برای اطلاع از رشته های سایر دانشگاه های سما مانند دانشگاه سما بوشهر ، دانشگاه سما دزفول ، دانشگاه سما کرج ، دانشگاه سما اسلامشهر و … دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود و بررسی کنید.

  • طراحی و دوخت – طراحی و دوخت
  • حسابداری
  • ساختمان – کارهای عمومی ساختمان
  • الکتروتکنیک – برق صنعتی
  • نرم افزار کامپیوتر
  • نقشه کشی معماری – معماری

ورود به سیستم اطلاع رسانی و ثبت نام دانشگاه سما بندر عباس

دانشجویان ورودی جدید باید قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه ، ابتدا در سامانه ثبت نام کنند. برای انجام این کار می توانید عبارت “دانشگاه سما بندر عباس” را در گوگل جستجو و بر روی اولین لینک کلیک کنید.

تصویری مانند زیر برایتان باز می شود که لازم است بر روی گزینه “ثبت نام دانشجویان جدید الورود” کلیک کنید و سپس مدارک خود را که شامل عکس ، صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات شناسنامه ، صفحه تاهل شناسنامه ، کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی را در سایت بارگذاری کنید.

 

پس از ثبت نام و پذیرش قطعی در دانشگاه سما بندر عباس ، پورتالی برای شما ایجاد می شود که می بایست نام کاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) را درج و وارد صفحه اختصاصی خود مانند تصویر زیر شوید.

راه های دسترسی به دانشگاه سما بندر عباس

  • آدرس : بندرعباس – بلوار امام حسین – شهرک نور – خیابان سما – آموزشکده فنی و حرفه ای سما بندرعباس
  • کد پستی : 7919888344
  • شماره تماس : 4357083
  • سامانه اینترنتی : bndsama.ac.ir

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی 1402 📞 راهنمای جامع انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی مدتی پس از آنکه نتایج بر روی سایت سازمان سنجش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر