از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا – رفع مشکلات سایت پادا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا

 

خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا از مشکلاتی است که بسیاری از دانش آموزان و والدین در حین انجام عملیاتی همچون ثبت نام مدرسه ، دریافت کارنامه و … با آن مواجه می شوند. خطا در اجرای عملیات سامانه پادا دلایل زیادی می تواند داشته باشد و ممکن است علت مشکل از سمت کاربر یا سامانه باشد که در ادامه این مطلب به بررسی آن می پردازیم.

شما دانش آموزان عزیز می توانید با خیالی راحت انجام امور مدرسه خود را در سایت پادا به مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما بسپارید 

 و یا سوالات خود را در خصوص نحوه تکمیل فرم های ثبت نام و ویرایش اطلاعات در سامانه پادا از مشاوران ما بپرسید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا

سامانه پادا یکی از سامانه های پر کاربرد مدارس است که دانش آموزان باید برای انجام بسیاری از امور مثل پیش ثبت نام مدرسه ، نقل و انتقالی ، دریافت کارنامه ، دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات و … به این سامانه به نشانی pada.medu.ir مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه پادا نیازمند نام کاربری و رمز عبور می باشد که نام کاربری دانش آموزان ایرانی کد ملی آنها و نام کاربری دانش آموزان غیر ایرانی کد اتباع است. همچنین رمز سامانه پادا توسط مدیر مدرسه در اختیار تمام دانش آموزان قرار می گیرد و همان رمزی است که برای ورود به سایت سیدا استفاده می شود.

بنابراین بدون دسترسی به کد ملی دانش آموزان و رمز سامانه سیدا ، امکان ورود به سایت پادا وجود ندارد. البته یکی دیگر از اطلاعاتی که باید برای اجرای عملیات در سایت پادا داشته باشید ، شماره تلفن همراه دانش آموز یا والدین اوست که این شماره تلفن باید توسط مدیر مدرسه تایید شده باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  فراموشی رمز پادا - بازیابی رمز عبور سامانه پادا - راهنمای رمز پادا

درج شماره تلفن همراه اشتباه

یکی از دلایل خطا در اجرای عملیات در سایت پادا ، درج شماره تلفن همراه اشتباه است. در واقع اطلاعات دانش آموزان که در سایت پادا وجود است ، از سامانه سیدا منتقل شده است و شماره ای که دانش آموزان در پادا درج می کند باید همان شماره ای باشد که توسط مدیر مدرسه در سایت سیدا ثبت شده است.

پس اگر شماره تلفن همراه خود را تغییر داده اید ، حتما به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا مشخصات شما را ویرایش نماید و بدون مشکل وارد سامانه شوید.

شاید مطالعه این مطلب نیز مفید باشد : چرا سایت پادا باز نمیشه – دلیل و راهنمای باز نشدن سایت پادا

شلوغی سایت 

دلیل دوم خطا در اجرای عملیات در سایت پادا ، شلوغی سایت است مخصوصا در زمان هایی که گزینه ای جدید مثل ثبت نام مدرسه به سایت اضافه شده باشد و دانش آموزان بسیاری همزمان در سایت حضور داشته باشند که باعث کندی و در نتیجه خطا در اجرای عملیات می شود.

در صورت کندی سایت ، توصیه می شود که اجرای عملیات را به زمان دیگری مثلا صبح یا اواخر شب موکول کنید که با سرعت بیشتری بتوانید امور مربوطه را انجام دهید.

فعال بودن فیلتر شکن

اگر وی پی ان روشن باشد ، نمی توانید وارد سایت پادا شود و در نتیجه برای اجرای عملیات در این سامانه با خطا مواجه خواهید شد. زیرا این سامانه یک سایت ایرانی است و برای ورود کاربران با آی پی کاربران خارجی محدودیت دارد. پس در صورت خطا در اجرای علمیات در سامانه پادا ، مطمئن شوید که فیلترشکن خاموش است و پس از آنکه آن را غیر فعال کردید ، چند دقیقه صبر کنید و مجدد وارد سامانه شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  سامانه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود 1401 - معرفی سامانه و راهنمای ثبت نام

تغییر مرورگر برای رفع خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا

بهتر است برای عملکرد بهتر سایت پادا از مرورگر فایرفاکس با ورژن 30 به بالا یا مرورگر کروم با ورژن 49 به بالا استفاده کنید. همچنین اگر با استفاده از یک مرورگر برای ورود به سامانه با خطا مواجه شدید ، مرورگر خود را تغییر دهید.

شاید مطالعه این مطلب نیز مفید باشد : بدون سازمان در سامانه پادا – پیام بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه ؟

از دسترس خارج شدن سایت

برای بهبود عملکرد سامانه پادا ، برخی مواقع سامانه بروزرسانی می شود که در زمان های بروزرسانی قابل دسترسی نخواهد بود. اگر وارد سامانه شدید ولی امکان دسترسی نداشتید ، چند ساعت بعد از آنکه بروزرسانی سامانه به اتمام رسید ، مجدد وارد شوید.

رفع خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا از طریق پشتیبانی

اگر برای اجرای عملیات در سایت پادا با خطا مواجه می شوید و نمی توانید خطا را رفع کنید ، توصیه می شود با پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. همچنین شما می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای رفع مشکلات سایت پادا راهنمایی شوید.

سوالات متداول

  • دلیل خطا در اجرای عملیات در سامانه پادا چیست ؟

خطا در اجرای عملیات در سایت پادا دلایل مختلفی دارد که در مطلب بررسی شد.

  • نحوه رفع خطا در اجرای عملیات در سایت پادا به چه صورت است ؟

برای اطلاع از نحوه خطا در اجرای عملیات در سایت پادا این مطلب را مطالعه کنید.

  • برای ورود به سایت پادا به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

دانش آموزان برای ورود به سایت پادا باید در بخش نام کاربری کد ملی خود را درج نمایند و رمز عبور را از مدیر مدرسه دریافت کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

سامانه پادا ثبت نام کلاس چهارم

سامانه پادا ثبت نام کلاس چهارم 1401 – زمان و راهنمای تصویری ثبت نام کلاس چهارم در پادا

  سال گذشته با هدف کاهش مراجعات حضوری به مدرسه و جلوگیری از انتشار ویروس …

4 نظر

  1. فاطمه زارعی

    سلام میخوام کارنامه بگیرم ولی بازدن کد کاربری ورمز عبور وقتی وارد میشوم صفحه خالی میاد چکار باید کنم؟

  2. سلام ،امروز مدیر مدرسه اطلاع داد که میتونیم کارنامه رو تا سایت پادا ببینیم
    اما وقتی میام تو سایت میگه زمان بازگشایی سایت هنوز نرسیده میشه بگین چیکار کنم ؟!؟

  3. وقتی میخام رمزمو باز یابی کنم شماره مامانم میاد وقتی میزنم رو شماره میزنه خطا باید حتما شماره خودم باشع؟ البته شماره خودمم ک به نامم مامانمه
    چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر