از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

بدون سازمان در سامانه پادا – پیام بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه ؟

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

بدون سازمان در سامانه پادا

پیش ثبت نام اینترنتی مدارس در سامانه پادا انجام می گیرد و دانش آموزان باید با مراجعه به این سامانه ، ضمن ارائه مدارک و اطلاعات لازم ، مدرسه مد نظر خود را نیز انتخاب نمایند. بسیاری از دانش آموزان و والدین در زمان انتخاب مدرسه در سامانه پادا ، خطای بدون سازمان را از این سامانه دریافت می کنند و سوالی که برای اکثر آنها پیش می آید این است که پیام بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه ؟

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا از دلایل پیام بدون سازمان در سامانه پادا مطلع شوید. در صورت داشتن سوالات بیشتر ، با مشاوران ما تماس بگیرید و یا در بخش نظرات سوالات خود را بپرسید.

در صورت داشتن هر گونه سوال درباره سامانه پادا pada.medu.ir و وجود هر گونه اختلال در ثبت نام ، می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما از کارشناسان با تجربه ما سوالات خود را بپرسید.

همین حالا با کارشناسان مرکز تلفن پشتیبانی سامانه پادا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پیام بدون سازمان در سامانه پادا یعنی چه ؟

احتمالا شما هم هنگام ثبت مدرسه در سامانه پادا پیام بدون سازمان را دریافت کرده اید و به دنبال علت این پیام و همچنین رفع آن هستید. حتی بسیاری از دانش آموزان و والدین گزارش داده اند با وجود انتخاب مدرسه ای که نزدیک به محل سکونت آنهاست ،  این پیام را دریافت کرده اند در حالی برای انتخاب مدرسه ای دورتر این مشکل را ندارند.

در چنین وضعیتی که مدارس مد نظر دانش آموز بدون سازمان هستند ، تنها یک یا دو مدرسه در سایت پادا برای دانش آموز نمایش داده می شود که اجازه ثبت نام در یکی از آنها را دارد در حالی که مدرسه دور است و یا مشکلاتی از این قبیل که دانش آموز نمی خواهد در آن مدارس ثبت نام کند.

پیام بدون سازمان در سایت پادا ممکن است به دلیل اختلال این سایت باشد و با وجود آنکه مدرسه انتخابی دانش آموز دارای ظرفیت است ، این پیام نمایش داده می شود. در صورت مشاهده این عبارت ، لطفا در زمانی دیگر برای ثبت نام اقدام کنید و اگر بازهم مشکل حل نشد ، توصیه می شود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند.

مراحل ثبت نام در سایت پادا

برای پیش ثبت نام در سامانه پادا لازم است به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایید :

  • انتخاب گزینه “پیش ثبت نام” از منوی اصلی سایت
  • درج نام کاربری ، رمز عبور و کد امنیتی در بخش های تعیین شده
  • کلیک بر روی گزینه “ورود کاربران”
  • ورود به صفحه پیش ثبت نام

در صورت فراموشی رمز پادا می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا اطلاعات شما را بازیابی کنند. کارشناسان ما از 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

پس از وارد شدن به صفحه پیش ثبت نام ابتدا باید اطلاعات دانش آموز را از قبیل نام و نام خانوادگی ، کد ملی و … را کنترل و تایید نمایید و در صورت عدم تطابق اطلاعات ، موضوع را به مدیر مدرسه اطلاع دهید.

در مرحله بعدی باید مدرسه محل تحصیل را انتخاب کنید. اگر میخواهید در همان مدرسه فعلی تحصیل کنید بر روی گزینه “انتخاب” کلیک نمایید. با انتخاب این گزینه ، نام مدرسه و پایه تحصیلی دانش آموز به جدول پایین صفحه منتقل می شود که این امر به معنی ارسال درخواست دانش آموز مبنی بر ثبت نام در مدرسه پیشنهادی سامانه به کارتابل مدیر مدرسه می باشد.

اما اگر می خواهید در سایر مدارس به تحصیل بپردازید باید بر روی گزینه “مدارس دیگر” کلیک کنید و پس از انتخاب مدرسه مد نظر آن را ثبت نمایید. انتخاب مدارس با توجه به تفکیک بندی ناحیه ای که از طریق مدرسه در نظر گرفته شده است ، انجام می گیرد و دانش آموز باید مدارس محدوده منطقه زندگی خود را انتخاب نماید تا پیام بدون سازمان در سامانه پادا را دریافت نکند.

سوالات متداول 

  • بدون سازمان در سامانه پادا به چه معناست ؟

دلایل دریافت پیام بدون سازمان در سایت پادا در این مطلب بررسی شد.

  • در صورت دریافت پیام بدون سازمان از سامانه پادا چگونه برای رفع مشکل اقدام کنیم ؟

توصیه می شود با کارشناسان تلفن پشتیبانی سامانه پادا تماس بگیرید تا شما را کامل راهنمایی کنند.

  • آیا پیام بدون سازمان در سایت پادا به معنای تکمیل ظرفیت مدرسه مد نظر است ؟

خیر ، ممکن است با وجود اینکه مدرسه ظرفیت داشته باشد این پیام برای دانش آموزان نمایش داده شود و دلیل دیگری داشته باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر