از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد هستند ، باید هزینه انتخاب رشته‌ را بپردازند. برخلاف انتخاب رشته‌ کنکور سراسری که هزینه ای ندارد ، انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد فقط با پرداخت هزینه ممکن است و داوطلبان با خرید کارت این دانشگاه می توانند 100 کد رشته‌ محل از گروه آزمایشی خود را انتخاب نمایند. درباره نحوه خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد سوالات زیادی وجود دارد که در این مطلب می‌ خواهیم بررسی نماییم. لطفا همراه ما باشید.

شما عزیزان می توانید برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، از مشاوران و کارشناسان مجرب پاسخ با ما راهنمایی دریافت نمایید.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

خرید کد انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد در یک زمانبندی مشخص امکان پذیر می باشد و داوطلبان باید از زمان آن اطلاع داشته باشند. پرداخت هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد باید قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته‌ انجام گیرد و با توجه به اینکه انتخاب رشته‌ این دانشگاه در نیمه اول مرداد ماه انجام خواهد شد ، لینک خرید کارت اعتباری نیز در این بازه زمانی فعال می گردد.

مرتبط بخوانید : اولویت بندی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و  آیا اولویت انتخاب رشته در قبولی تاثیر دارد 

هزینه خرید کارت انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد

داوطلبان برای انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد باید دفترچه راهنما را مطالعه کنند. داخل دفترچه راهنما موضوعاتی مثل هزینه انتخاب رشته‌ بررسی شده است. هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد در سال گذشته به مبلغ 97 هزار تومان بود که امسال مقداری افزایش خواهد یافت. داوطلبان توجه داشته باشند که بعد از پرداخت هزینه ، امکان برگشت آن وجود ندارد پس حتما قبل از اینکه هزینه ای را در سایت بپردازید ، بررسی کنید که واجد شرایط انتخاب رشته‌ هستید.

احتمالا این را هم بپسندید  چارک پایین تراز کانون چیست

واریز هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد و باید اطلاعات کارت بانکی به شرح شماره کارت ، رمز دوم اینترنتی ، رمز Cvv2 و … ارائه شوند.

نحوه خرید کد انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد

برای خرید کد انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد، می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید. در این سامانه ، لینک پرداخت هزینه فعال خواهد شد و شما با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، امکان پرداخت هزینه را خواهید داشت.

برای این منظور لازم است اطلاعات کاربری به شرح کد ملی یا کد رهگیری اتباع غیر ایرانی را ارائه کنید همچنین باید شناسه دانشگاه آزاد یا همان کد دسترسی به انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد را هم درج نمایید. این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور شما قرار دارد.

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، می بایست درگاه بانکی را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “پرداخت” کلیک نمایید. پس از این مراحل ، به صفحه پرداخت هزینه هدایت خواهید شد که از شما اطلاعات کارت بانکی خواسته می شود. با درج مشخصات کارت بانکی و انتخاب گزینه پرداخت ، وجه ثبت نام با موفقیت پرداخت می گردد و می توانید مراحل انتخاب رشته‌ را آغاز نمایید.

لازم به ذکر است که حتما باید در پایان مراحل پرداخت هزینه انتخاب رشته‌ ، کد پیگیری را از سامانه دریافت نمایید. عدم ارائه این کد از سوی سامانه به معنای واریز نشدن وجه انتخاب رشته‌ است.

مرتبط بخوانید : انتخاب رشته دانشگاه آزاد پزشکی

اقدامات پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد ، مجاز هستید که فرم انتخاب رشته‌ را دریافت کرده و تکمیل نمایید. جهت دریافت فرم انتخاب رشته‌ می بایست کد ملی و شماره پیگیری را ارائه نمایید و وارد صفحه انتخاب رشته‌ شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  چگونه انتخاب رشته کنیم - چگونه انتخاب رشته کنکور را صحیح و درست انجام دهیم

برای تکمیل فرم انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد لازم است کد رشته‌ محل ها را از قبل تهیه نمایید. لیست کد رشته‌ محل ها داخل دفترچه انتخاب رشته‌ کنکور دانشگاه آزاد قرار دارند و شما مجاز هستید که حداکثر 100 کد رشته‌ محل را از گروه یا گروه های آزمایشی که در آزمون آنها شرکت کرده اید ، انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند ، یک فرم انتخاب رشته‌ مشترک خواهند داشت و باید انتخاب رشته‌ تمام گروه ها را داخل یک فرم انجام دهند.

مرتبط بخوانید : کد محل انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیست ؟

سوالات شما

  • هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد 1402 چقدر است؟

هزینه انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد برای سال 1402 فعلا اعلام نشده است اما سال قبل به میزان 97 هزار تومان بوده است.

  • برای خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد به کدام سایت مراجعه کنیم؟

خرید کارت انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایید.

  • آیا برای انتخاب رشته‌ در هر گروه آزمایشی باید یک کارت جداگانه تهیه شود؟

خیر ، انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در چند گروه آزمایشی شرکت کرده اند ، به صورت مشترک انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آموزش انتخاب رشته کنکور

آموزش انتخاب رشته کنکور 1402 📞 آموزش انتخاب رشته کنکور در سایت سازمان سنجش

با آموزش انتخاب رشته کنکور می توانید خودتان اقدام به انتخاب رشته‌ کنید و فرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر