از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی – بهترین مشاوره انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی - بهترین مشاوره انتخاب رشته

در کنکور تجربی با بیش از 500 هزار داوطلب روبرو هستیم که اکثرشان هم فقط به قبولی در رشته های علوم پزشکی فکر می کنند و اگر قبول نشوند ترجیح می دهند یکسال دیگر پشت کنکور بمانند تا اینکه در رشته دیگری تحصیل کنند. مراجعات زیاد داوطلبان به مراکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی امری کاملا طبیعی است زیرا همه داوطلبان دوست دارند که هر طور شده در بهترین دانشگاه و رشته قبول شوند.

برای اینکه بتوانید خودتان انتخاب رشته کنید باید اطلاعات درستی از رشته ها ، شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف ، رتبه قبولی ، تاثیر سهمیه ها ، جزئیات کارنامه کنکور و … داشته باشید و در غیر این صورت حتما باید به مشاوره انتخاب رشته کنکور مراجعه کنید.

راهنما و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

انتخاب رشته کنکور تجربی هم در دانشگاه های سراسری و هم در دانشگاه آزاد اما به صورت مجزا انجام می گیرد. برای انتخاب رشته کنکور سراسری باید به سایت sanjesh.org مراجعه و داوطلب حق انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل را از دانشگاه های روزانه ، نوبت دوم ، غیر انتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان دارد. انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز از سایت azmoon.org صورت می پذیرد و داوطلب مجموعا می تواند 100 کدرشته محل را انتخاب کند.

زمان انتخاب رشته کنکور 99 احتمالا در دهه دوم شهریور ماه باشد و سازمان سنجش دو الی سه روز پس از قرار دادن کارنامه کنکور در سایت خود ، دفترچه راهنما و مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی را نیز منتشر می کند که رشته ها و ظرفیت دانشگاه ها در این دفترچه مشخص است.

کارنامه انتخاب رشته کنکور تجربی

بررسی کارنامه در مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی بسیار مهم است زیرا انتخاب رشته بر اساس کارنامه انجام می گیرد. کارنامه کنکور تجربی از چند بخش تشکیل شده است ، اطلاعات سهمیه ای و استان بومی ، اطلاعات مربوط به درصد دروس اکتسابی و اطلاعات مربوط به رتبه و تراز های کسب شده توسط داوطلب.

احتمالا این را هم بپسندید  برای انتخاب رشته کدام رتبه مهم است 1402 📞 راهنمای استفاده از رتبه در انتخاب رشته

امکان اعتراض به هر یک از بند های کارنامه کنکور امکان پذیر است و داوطلب اگر پس از بررسی کلید کنکور گمان کند که درصد دروس اشتباه محاسبه شده اند ، یا سهمیه اعمال شده نادرست است و … می تواند از طریق ارسال درخواست در سازمان سنجش اعتراض خود را ثبت نماید.

نکات مهم

  • پذیرش در اکثر رشته های کنکور تجربی به صورت بومی است بنابراین شانس پذیرشتان در استان بومی بیشتر است.
  • رتبه موثر در مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی ، رتبه در سهمیه است.
  • برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد رتبه کشوری و تراز ملاک پذیرش است.
  • هیچ یک از سهمیه های کنکور سراسری برای دانشگاه آزاد اعمال نمی شود.

بررسی رتبه قبولی رشته های کنکور تجربی

در مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی یکی از موادری که باید بررسی شود ، رتبه قبولی کنکور سال های گذشته است تا داوطلب بداند که با رتبه ای که کسب کرده است در کدام رشته ها  شانس پذیرش زیاد ، کدام رشته ها شانس پذیرش متوسط و کدام رشته ها شانس پذیرش کم دارد.

اطلاع از رتبه قبولی برای تکمیل فرم انتخاب رشته لازم است و داوطلبان می توانند طبق شانسی که برای پذیرش دارند ، برای چیدن فرم انتخاب رشته رشته ها را در سه دسته خوش بینانه ، واقع بینانه و بدبینانه قرار دهند.

به دلیل آنکه تعداد رشته ها بسیار زیاد است ، شما می توانید برای بررسی دقیق تر شانس قبولی تان در هر رشته با مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی “پاسخ با ما” تماس بگیرید.

تاثیر مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

مشاوران با تجربه های زیادی که از کنکوری های سال های گذشته دارند ، به خوبی از اصول انتخاب رشته و مواردی که باید برای آن رعایت شود آگاه هستند و می توانند داوطلبان را کمک کنند تا به هدفشان برسند.

احتمالا این را هم بپسندید  تلفن مشاوره انتخاب رشته دانشگاه ، مطمئن تحصیل کنید

مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی پاسخ با ما ، بخشی از خدمات مشاوره ای را از طریق مطالب وب سایت pasokhbama.com و بخش تخصصی خدمات مشاوره ای را از طریق مشاوره تلفنی برای داوطلبان فراهم می کنند.

به دلیل آنکه مشاوران برتر در نقاط مختلف کشور پراکنده هستند و اکثر داوطلبان زیادی به دلیل دسترسی نداشتن به بهترین مشاور ، از یک مشاوری که تسلط کافی ندارد مشاوره می گیرند ، مرکز مشاوره پاسخ با ما در جهت کمک به این دسته از داوطلبان بهترین مشاوران کشور را در این مرکز گردآوری کرده است تا داوطلبان همگی بتوانند بدون هیچ مشکلی از تخصصی ترین مشاوره ها بصورت تلفنی بهره مند شوند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر