از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

 

حساس ترین مرحله پذیرش در دانشگاه ، انتخاب رشته می باشد و انجام اصولی آن به میزان بسیار زیادی قبولی شما را تضمین می کند. بسیاری از داوطلبان از نکاتی که باید برای انتخاب رشته رعایت کنند ، بی اطلاع هستند و در این راستا نیاز به یک مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته افزایش می باید.

صرفه جوبی در زمان و هزینه و هم چنین عدم مراجعه حضوری به دفتر مشاور ، از جمله مزیت های مشاوره تحصیلی تلفنی در مقطع انتخاب رشته است و می توانید از هر کجای ایران و با هر امکاناتی که هستید به بهترین مشاوران تحصیلی متصل شده و از با کیفیت ترین مشاوره بهره مند شوید.

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته کنکور

از جمله خدماتی که برای شما داوطلبان در نظر گرفته شده است عبارتند از :

  • تحلیل هر یک از بخش های کارنامه همانند
  1. رتبه در سهمیه کنکور چیست؟
  2. منظور از بومی گزینی چیست؟
  3. تاثیر سوابق تحصیلی به چه صورت است؟
  4. و…
  • بررسی رتبه قبولی رشته های مختلف علوم پزشکی و غیر علوم پزشکی
  • بررسی رنکینگ و اعتبار علمی دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، آزاد و …
  • معرفی رشته ها و میزان درآمد و بازار کار هر یک از آن ها
  • انجام یک انتخاب رشته اصولی با احتمال قبولی بسیار بالا
  • راهنمایی و فوت و فن های لازم برای حضور در مصاحبه به شرط موفقیت
  • بررسی شهریه دانشگاه های نوبت دوم، پردیس خودگردان و آزاد
  • بررسی امکانات هر یک از دانشگاه ها مانند خوابگاه دانشجویی
  • و ….
احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان و راهنمای اعتراض به نتایج انتخاب رشته آزاد

همچنین مشاوران تحصیلی با سوالاتی که از شما می پرسند ، می توانند علایق ، استعداد ، نقاط ضعف و نقاط قوت تان را شناسایی کرده و رشته های مناسب با تیپ شخصیتی تان را به شما معرفی کنند.

مشاوره انتخاب رشته نهم به دهم

مشاوران مرکز “پاسخ ما” در بخش مشاوره مدارس و دانش آموزان ، بهترین مشاوره را در زمینه انتخاب رشته نهم به دهم انجام می دهند. همانطور که می دانید دانش آموزان پایه نهم در زمان ورود به سال دهم باید رشته خود را انتخاب کنند و به جرئت می توان گفت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته نهم بسیار حساس تر و مهم تر از انتخاب رشته کنکور سراسری است.

معیار هایی که در زمان انتخاب رشته نهم در نظر گرفته شود ، برای هر یک از دانش آموزان متفاوت است و باید میزان علاقه ، استعداد ، توانمندی و ضریب هوشی هر یک از دانش آموزان به دقت سنجیده شود و بر اساس این موراد بهترین رشته تحصیلی را انتخاب کرد.

بنابراین اگر برای انتخاب رشته خود دچار سردرگمی هستید بهترین راه کار تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور “پاسخ با ما”  است که همه روزه و در تمام ساعات روز آنلاین و در دسترس هستند ، همین حالا با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید و مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته خود را به ما بسپارید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خرید کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 📞 راهنمای پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور آزاد

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج کنکور سراسری متقاضی شرکت در انتخاب رشته‌ دانشگاه آزاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر