از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن 1401 – راهنمای کامل ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن

 

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی در ترم بهمن نیز انجام می شود و علاقه مندان به پذیرش در این دانشگاه که در ترم مهر مدارک آنها کامل نبود و یا به هر دلیلی از ثبت نام جاماندند ، می توانند در ترم بهمن ثبت نام کنند. در این نیمسال تحصیلی نیز اکثر رشته های تحصیلی مهر ماه ولی شاید با ظرفیت پذیرش کمتر ارائه شوند و همانند دوره های قبل ، سازمان سنجش آموزش کشور مسئول ثبت نام می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن به شما عزیزان ارائه کنیم.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن 1401

اولین سوالی که علاقه مندان ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن دارند این است که زمان ثبت نام در چه تاریخی می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور در سایت خود به نشانی sanjesh.org اطلاعیه زمانبندی ثبت نام را منتشر می کند و معمولا یک هفته الی ده روز برای ثبت نام داوطلبان فرصت در نظر گرفته می شود.

سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 14 الی 22 آذر ماه بود که یکبار نیز زمان ثبت نام تمدید شد. برای ثبت نام بدون کنکور 1401 نیز پیش بینی می شود از نیمه اول آذر ماه فرایند ثبت نام آغاز شود و حداکثر تا اواخر همین ماه فرصت ثبت نام وجود خواهد داشت.

مرتبط بخوانید : رشته های بدون کنکور پیام نور بهمن ماه

دفترچه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن

برای ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه غیرانتفاعی اول از همه باید دفترچه ای که توسط سازمان سنجش منتشر می شود را مطالعه کنید که این دفترچه حاوی شرایط ثبت نام بعلاوه لیست رشته های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه های مختلف است. نکته ای که در خصوص دفترچه لازم است به اطلاعتان برسانیم این است که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری مشترک انجام می گیرد بنابراین دفترچه راهنما نیز مشترک است و شما باید دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ماه 1401 را دانلود کنید و وارد بخش رشته های دانشگاه غیرانتفاعی شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیرانتفاعی - راهنمای کامل دانشگاه غیرانتفاعی

این دفترچه هنوز منتشر نشده است و در اولین روز ثبت نام منتشر می شود. حتما دفترچه مربوط به بهمن 1401 را دانلود کنید و از اطلاعات این دفترچه برای انتخاب رشته استفاده نمایید زیرا برای ثبت نام در هر نیمسال تحصیلی ، تغییراتی در رشته های ارائه شده و ظرفیت پذیرش آنها ایجاد می شود.

مرتبط بخوانید : دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن

برای ثبت نام ترم بهمن دانشگاه غیرانتفاعی شرایط ثبت نام همانند ثبت نام ترم مهر است. شما باید یکی از مدارک تحصیلی دیپلم نظام جدید ، پیش دانشگاهی ، کاردانی و یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم را ارائه دهید تا امکان پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی را داشته باشید. ضمن اینکه به دلیل محدود بودن ظرفیت پذیرش رشته ها ، داوطلبانی که معدل بالاتری دارند راحت تر می توانند پذیرش بگیرند و داوطلبان دارای معدل پایین در رشته های کم متقاضی تر شانس پذیرش بیشتری دارند.

در دانشگاه غیرانتفاعی این امکان برای داوطلبان مهیاست که تغییر رشته دهند و در رشته ای متفاوت از رشته دیپلم خود ثبت نام کنند. اما برای قبولی در هر رشته ، اولویت با داوطلبانیست که دارای مدرک تحصیلی مرتبط و معدل بالا هستند.

مرتبط بخوانید : دانشگاه های غیرانتفاعی تهران رشته انسانی

نحوه ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال دوم تحصیلی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در نیمسال دوم تحصیلی ، نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نیست و تمام مراحل ثبت نام و انتخاب رشته تا زمان پذیرش در دانشگاه ، به صورت اینترنتی انجام می گیرد. بنابراین باید انتخاب رشته خود را در سایت سنجش انجام دهید و قبل از انتخاب رشته لازم است یک کارت اعتباری از سایت سنجش بخرید و هزینه ثبت نام را بپردازید.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه غیرانتفاعی - راهنمای کامل دانشگاه غیرانتفاعی

تعداد انتخاب های مجاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی حداکثر 150 کد رشته محل است که می توانید از رشته های سایر دانشگاه ها مثل پیام نور و … نیز انتخاب کنید. پس از ثبت نهایی رشته ها در سایت سنجش ، باید منتظر بمانید تا نتایج اعلام شود و در صورت قبول شدن ، می توانید برای ثبت نام حضوری اقدام کنید.

سوالات متداول

  • ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی نیمسال بهمن در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

زمان شروع ثبت نام نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی معمولا در نیمه اول آذر ماه است.

  • سایت ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی کدام سامانه است ؟

داوطلبان برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

  • آیا ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن حضوری است ؟

خیر ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی نیمسال دوم تحصیلی ، اینترنتی انجام می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر