از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد کی هست – زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد 1401

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد کی هست

 

ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد کی هست ؟ دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله تعداد زیادی از رشته های تحصیلی خود را در گروه های انسانی ، ریاضی ، تجربی ، هنر و …. به صورت بدون کنکور ارائه می دهد و علاقه مندان می توانند به دو روش حضوری و یا اینترنتی برای ثبت نام در رشته مد نظر خود در دانشگاه اقدام نمایند. در ادامه این مطلب به بررسی زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در نیمسال های اول و دوم تحصیلی می پردازیم.

اخبار زمان و نحوه ثبت نام حضوری واحد دانشگاه آزاد مد نظر خود را از مشاوران ما پیگیری کنید تا به دلیل تکمیل شدن ظرفیت ، از ثبت نام در رشته مورد علاقه تان جا نمانید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد مهرماه 1401 کی هست

پذیرش دانشجو در نیمسال اول تحصیلی دانشگاه آزاد در رشته های تحصیلی متنوعی انجام می گیرد و نحوه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org می باشد. داوطلبان متقاضی پذیرش در نیمسال اول تحصیلی دانشگاه آزاد باید از چند ماه قبل یعنی از اوایل مرداد ماه به این سامانه مراجعه کرده و ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند.

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اواخر شهریورماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند تا پذیرش آنها قطعی شود. بدیهی است که عدم مراجعه به دانشگاه به منزله انصراف خواهد بود و فرصت دیگری برای ثبت نام داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد فقط از میان داوطلبانی است که در سایت azmoon.org ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند و در یک رشته محل پذیرفته شده اند و اگر در این سامانه انتخاب رشته نکرده اید ، دانشگاه مجاز به ثبت نام شما نمی باشد.

ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد بهمن ماه 1401 کی هست

ثبت نام دانشگاه آزاد در نیمسال دوم تحصیلی معمولا به صورت حضوری انجام می گیرد و متقاضیان می بایست به همراه مدارک لازم به دانشگاه مد نظر مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. البته امکان اینترنتی شدن ثبت نام مثل نیمسال اول تحصیلی وجود دارد ولی در چند سال اخیر شیوه پذیرش دانشجو در ترم بهمن ماه این دانشگاه حضوری بوده است و پیش بینی می شود که در سال های اینده نیز حضوری باشد.

مهلت ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم تحصیلی حداکثر تا اواسط بهمن ماه است و زمانبندی دقیق ثبت نام از سوی دانشگاه ها به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور نیمسال اول تحصیلی دانشگاه آزاد و همچنین متقاضیان ثبت نام حضوری نیمسال دوم برای ثبت نام در دانشگاه باید مدارک زیر را ارائه دهند :

  • عکس 4*3
  • اصل شناسنامه و 2 سری کپی از صفحات آن
  • اصل کارت ملی و 2 سری کپی از صفحات آن
  • مدرک نظام وظیفه برای داوطلبان آقا (کارت پایات خدمت ، معافیت از خدمت و …)
  • تکمیل فرم های موجود در سایت دانشگاه
  • ارائه آخرین مدرک فارغ التحصیلی با توجه به مقطع پذیرش شده به شرح زیر :
  1. مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید 3-3-6 و مدرک کاردانی برای ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته
  2. مدرک فوق دیپلم (کاردانی) برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته
  3. مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم ، دیپلم نظام قدیم + مدرک پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام جدید 3-3-6 و مدرک کاردانی برای ثبت نام مقطع کاردانی ناپیوسته
  4. مدرک دیپلم نظام جدید و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش برای ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

با توجه به اینکه بسیاری از شما با پیش ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد در سایت آموزشیار آشنایی ندارید ، توصیه می شود پیش ثبت نام خود را با خیالی راحت به مشاوران ما بسپارید تا مشکلی به وجود نیاید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد برای ثبت نام نهایی در رشته محل پذیرفته شده خود ابتدا باید در سایت دانشگاه مدارک خود را بارگذاری نمایند و پیش ثبت نام را انجام دهند. سایت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد سامانه آموزشیار می باشد ، در این سامانه برای هر یک از دانشجویان ورودی جدید یک شماره دانشجویی تعریف می شود که با استفاده از آن می توایند وارد پروتال خود شده و پیش ثبت نام را انجام دهید.

لازم به ذکر است که در زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد باید پرینت پیش ثبت نام در سایت آموزشیار را تحویل دهید و در غیر این صورت ثبت نام شما انجام نخواهد شد.

سوالات متداول

  • ثبت نام حضوری دانشگاه ازاد کی هست ؟

زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد برای نیمسال اول تحصیلی حداکثر تا اواخر مهرماه و برای نیمسال دوم تحصیلی حداکثر تا اواخر بهمن ماه می باشد.

  • چگونه از زمان ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد اطلاع یابیم ؟

برای پیگیری اخبار ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد توصیه می شود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد چیست ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد در این مطلب کامل بررسی شد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

7 نظر

  1. سلام من ثبت نام اینترنتی انجام ندادم میتونم حضوری ثبت نام کنم رشتم تجربیه معدل ۱۶.۵ . میتونم حقوق بخونم . ممنون اگر جواب بدید

    • پاسخ با ما

      با سلام. متاسفانه امکان ثبت نام حضوری وجود ندارد و باید در ترم بهمن ماه اقدام کنید.

  2. سلام من ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو انجام دادم میخواستم بدونم ثبت نام حضوریشو کی باید برم انجام بدم ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای اطلاع از اینکه ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد کی هست ، باید اطلاعیه های دانشگاه پذیرفته شده خود را پیگیری کنید.

  3. سلام من ورودی جدید مهر ام کی باید ثبت نام حضوری کنم

  4. وقت بخیر ، خسته نباشید
    من دوهفته پیش ، پیش ثبت نام رو در دانشگاه آزاد انجام دادم و هنوز خبری از ثبت نام نهایی نشده ، امروز 8 مهر هست
    میخواستم بدونم ثبت نام نهایی دانشگاه آزاد چه تایمی هست و کلاسها چه تاریخی ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. کلاس ها از هفته آخر مهرماه برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر