از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم 1403📞 ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم

مدارس تیزهوشان به عنوان برترین مدارس کشور ، تحت نظارت سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان آزمون تیزهوشان برای برای دوره اول متوسطه برگزار می نمایند و دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس که از نظر درسی و هوشی در وضعیت خوبی قرار دارند می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام آزمون را انجام داده و در تاریخی که تعیین شده است در آزمون حضور یابند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا توضیحات کامل در خصوص ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم ارائه گردد.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم 1403

برای قبولی در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان باید در آزمون شرکت کنید که زمان برگزاری آزمون هر ساله در خرداد ماه است. برای شرکت در آزمون باید از چند ماه قبل ثبت نام خود را انجام دهید که معمولا در فروردین ماه سامانه ثبت نام فعال می باشد. در سال گذشته تاریخ ثبت نام از 15 الی 25 فروردین ماه بوده است و برای امسال هنوز زمان دقیق ثبت نام اعلام نشده است.

توصیه می شود از طریق ارتباط با مشاوران ما پیگیر اخبار زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان باشید تا از ثبت نام این آزمون جا نمانید. همچنین شما دانش آموزان عزیز می توانید ثبت نام خود را به کمک مشاوران ما انجام دهید.

مرتبط بخوانید : آیا آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است ؟

شرایط ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم دارای شرایطی است که شما به عنوان داوطلب آزمون باید از این شرایط برخوردار باشید. اولین شرط ثبت نام ، دارا بودن نمرات خیلی خوب در تمام دروس نوبت اول پایه ششم ابتدایی و نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی است و اگر در مجموع دو پایه یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب باشد نیز مانعی برای ثبت نام ندارید. همچنین دارا بودن تابعیت ایرانی نیز از شرایط ثبت نام ازمون تیزهوشان ششم به هفتم می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  سایت سمپاد مشهد 📞 ورود به سایت سمپاد مشهد و راهنمای استفاده

موارد فوق شرایط ثبت نام در آزمون سنجش هوش بودند اما شرط قبولی نیستند. شما برای قبولی در آزمون سنجش هوش باید نمره و تراز مناسبی را در آزمون به دست آورید و پذیرش دانش آموز در این مدارس فقط بر اساس نمره ای که دانش آموزان کسب کرده اند ، انجام می شود.

هزینه ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم 1403

برای ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم باید هزینه بپردازید که لازم است به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه پرداخت کنید. در سال گذشته هزینه ثبت نام به مبلغ 70 هزار تومان بوده است که پیش بینی می شود امسال مقداری بر این مبلغ افزوده شود.

نحوه ثبت نام مدارس استعداد درخشان پایه هفتم 1403

ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم

برای ثبت نام آزمون استعداد های درخشان پایه هفتم لازم است به سامانه my.medu.ir مراجعه کنید و ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کرده و آن را کامل مطالعه نمایید. سپس کد ملی و شماره شناسنامه خود را در سامانه درج نمایید تا وارد صفحه شخصی ثبت نام خود شوید. دانش آموزان اتباع هم باید تاریخ تولد خود را درج کنند.

در قدم اول باید اطلاعات خواسته شده را با دقت درج کنید و حداکثر می توانید سه مدرسه از مدارس منطقه محل سکونت خود انتخاب و ثبت نمایید. پس از انتخاب مدرسه می بایست عکس دانش آموزی خود را طبق مشخصات خواسته شده بارگذاری کرده و در نهایت هزینه ثبت نام را به وسیله کارت بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.

مرتبط بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام هفتم – سامانه پادا ثبت نام کلاس هفتم

پس از پرداخت موفقیت آمیز هزینه ، کد پیگیری ثبت نام را دریافت خواهید کرد که باید آن را تا پایان مراحل آزمون و ورود به مدرسه نزد خود حفظ کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1403 📞 زمان و سایت ویرایش اطلاعات تیزهوشان

سوالات متداول

  • ثبت نام استعدادهای درخشان پایه هفتم در چه تاریخی انجام می گیرد ؟

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان معمولا در فروردین ماه است.

  • نمرات لازم برای ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم چقدر است ؟

دارا بودن نمرات خیلی خوب و یا حداکثر یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب در پایه های پنجم و ششم ، شرط ثبت نام است.

  • برای ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم باید به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم در سامانه my.medu.ir انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ، آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هستند که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر