از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1402 – زمان ، سامانه و شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

 

قبولی در مدارس متوسطه دوم نمونه دولتی استان کرمان فقط با شرکت در آزمون ورودی امکان پذیر است و دانش آموزان باید بتوانند در این آزمون تراز مناسبی هم به دست آورند.  آزمون نمونه دولتی نهم به دهم هر ساله به صورت استانی برگزار می گردد و ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سامانه آموزش و پرورش استان انجام می پذیرد. در ادامه این مطلب می خواهیم درباره ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان ، شما دانش آموزان را به طور کامل راهنمایی کنیم.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کرمان

دانش آموزان پایه نهم کرمان که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی را دارند باید پیگیر شروع ثبت نام باشند و به محض آغاز شدن ، نام نویسی خود را انجام دهند. زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان هر ساله در اردیبهشت ماه می باشد و برای آزمون 1402 نیز احتمال داده می شود ثبت نام از اردیبهشت ماه آغاز گردد.

لازم به ذکر است که فرصت ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان زیاد نیست و حداکثر دو هفته برای ثبت نام زمان در نظر گرفته می شود پس لازم است هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی – شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کرمان

آدرس سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان به نشانی sanjesh.kermanedu.ir می باشد و در این سامانه لینک ثبت نام فعال خواهد شد. کلیه مراحل ثبت نام و اعلام نتایج از قبیل دریافت دفترچه راهنما ، پرداخت هزینه ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه ، دریافت نتایج و … از طریق این سامانه می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام و تحصیل نمونه دولتی

شرط معدل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کرمان

دانش آموزان راجع به شرط معدل آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از مشاوران ما می پرسند. تا سال های قبل ، شرط معدل این آزمون ، معدل بالای 17 بود اما در آزمون سال قبل شرط معدل حذف شد و احتمالا سال 1402 نیز شرط معدل وجود نداشته باشد و دانش آموزان بتوانند با هر معدلی ثبت نام کنند.

انتخاب رشته در ثبت نام آزمون مدارس نمونه نهم به دهم دولتی کرمان 

شما در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان باید رشته تحصیلی خود را نیز انتخاب کنید. هر رشته ای که انتخاب کنید ، باید برای قبولی در آن رشته در آزمون تراز مناسب به دست آورید. انتخاب رشته نهم به دهم در مدارس نمونه دولتی با توجه به معدل پایه های هشتم و نهم ، فرم هدایت تحصیلی ، سوابق تحصیلی ، فرم های مشاوره ای تراز آزمون و …. انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج نمونه دولتی کرمان

انتخاب مدرسه در ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 

برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید مدارس مورد تقاضا نیز انتخاب شوند و در فرم ثبت نام به ثبت برسند. هر دانش آموز می تواند سه مدرسه از مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کند و مدارس انتخابی باید رشته تحصیلی مورد تقاضای دانش آموز را ارائه کنند.

مرتبط بخوانید : ظرفیت مدارس تیزهوشان کرمان

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان شامل یک قطعه عکس 4*3 است که باید مربوط به سال جاری دانش آموز باشد و زمینه سفید داشته باشد. سایر مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام عبارتند از مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات والدین ، مشخصات مدرسه محل تحصیل قبلی ، معدل پایه هشتم ، معدل پایه نهم ، شماره تماس ، آدرس محل سکونت ، نام و کد مدرسه تحصیل کنونی ، نام و کد استان محل تحصیل کنونی و …

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی – نحوه و راهنمای تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

سوالات متداول

  • آیا آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان از سایر استان ها مجزا برگزار می شود ؟
احتمالا این را هم بپسندید  لیست ذخیره نمونه دولتی 1402 📞 مشاهده لیست ذخیره نمونه دولتی

بله ، آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت استانی برگزار می شود و سازمان آموزش و پرورش هر استان مسئول برگزاری آزمون است.

  • چگونه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان شرکت کنیم ؟

برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کرمان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

  • زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان در چه تاریخی است ؟

زمان ثبت نام آزمون نهم به دهم نمونه دولتی کرمان 1402 هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود از اوایل اردیبهشت ماه باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مدارس نمونه دولتی مشهد

مدارس نمونه دولتی مشهد 📞 راهنمای ثبت نام متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه

مدارس نمونه دولتی مشهد از برترین مدارس این شهر هستند و دانش آموزان بسیاری تمایل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر