از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1402 – زمان ، سامانه و شرایط ثبت نام

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران

 

دانش آموزان تهرانی پایه نهم متوسطه اول که به شرکت در آزمون نمونه دولتی علاقه دارند ، برای ثبت نام آزمون باید از شرایط لازم برخوردار باشند و در زمان مقرر نیز برای ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران به صورت مجزا از سایر استان ها انجام می گیرد و سامانه جداگانه دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم راهنمای کامل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران را برای سال 1402 ، ارائه کنیم.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم تهران 1402

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران در بازه زمانی مشخصی انجام می گیرد و دانش آموزان باید در تاریخی که تعیین شده است ، برای ثبت نام اقدام نمایند. سال 1401 زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان تهران از تاریخ 17 اردیبهشت ماه تا 2 تیرماه بود و این زمان برای شهرستان های تهران نیز از تاریخ 31 فروردین ماه تا 23 اردیبهشت ماه بود.

در سال 1402 نیز پیش بینی می شود ثبت نام در اردیبهشت ماه آغاز شود و تا اوایل تیرماه ادامه دار خواهد بود. چندین بار نیز مهلت ثبت نام تمدید می شود تا تمام دانش آموزان واجد شرایط بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و از آزمون جا نمانند.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج نمونه دولتی تهران

سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم تهران

آدرس سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir می باشد و ثبت نام و ارسال مدارک فقط از طریق سامانه انجام می گیرد. همچنین سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شهرستان های تهران به نشانی sanjesh.teo.ir می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 📞 راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام و تحصیل نمونه دولتی

اطلاع رسانی های لازم در خصوص زمان ثبت نام ، تمدید مهلت نام نویسی ، انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و … از طریق سامانه های فوق انجام می گیرد.

مرتبط بخوانید : نمره قبولی در مدارس نمونه دولتی

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم تهران 1402

دانش آموزان پایه نهم تهران برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم لازم است از شرایطی برخوردار باشند که این شرایط به شرح زیر هستند :

  • دارا بودن تابعیت ایرانی الزامی می باشد.
  • دانش آموزانی که ایرانی نیستند تحت شرایط خاصی می توانند در ازمون نمونه دولتی نهم به دهم شرکت کنند.
  • هر دانش آموزی که متقاضی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم است می بایست رشته تحصیلی خود را نیز از میان رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی انتخاب نماید.
  • هر دانش آموز می تواند در زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، 3 مدرسه از مدارس محل سکونت خود را انتخاب نماید.
  • آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شرط معدل ندارد و دانش آموزان با هر معدلی می توانند ثبت نام کنند ولی معدل نهم به میزان 50 درصد در پذیرش مدرسه تاثیر گذار خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي نهم به دهم تهران

جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران در سایتی که بالاتر معرفی شد ، لازم است مدارک و اطلاعات خود را ارائه کنید. اطلاعاتی که برای ثبت نام نیاز هستند شامل مشخصات شناسنامه ای ، مشخصات والدین ، مشخصات مدرسه محل تحصیل قبلی ، معدل پایه هشتم ، معدل پایه نهم ، شماره تماس ، آدرس محل سکونت ، نام و کد مدرسه تحصیل کنونی ، نام و کد استان محل تحصیل کنونی و … هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی فارس 1402 – زمان ، سامانه و شرایط ثبت نام

همچنین باید یک قطعه عکس 4*3 دانش آموز که مربوط به ساری جاری است ، زمینه سفید دارد و تمام رخ می باشد ، به صورت فایل jpg در سایت اسکن شود.

مرتبط بخوانید : شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی – شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي تهران

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي تهران در سایت مربوطه ، با پرداخت هزینه همراه است و فقط در صورت واریز موفقیت آمیز هزینه ، ثبت نام قطعی می گردد. هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتي نهم به دهم 1402 تهران ، از طریق دفترچه به دانش آموزان اطلاع رسانی می شود. سال قبل به مبلغ 25 هزار تومان بود و برای امسال مقداری افزایش خواهد یافت.

مرتبط بخوانید : نحوه تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی – نحوه و راهنمای تغییر رشته در مدارس نمونه دولتی

سوالات متداول

  • آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران 1402 کی برگزار می شود ؟

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران در تیرماه است.

  • زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي تهران چه تاریخی است ؟

زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی تهران 1402 مشخص نشده است اما احتمالا در اردیبهشت ماه باشد.

  • برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي تهران به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

آدرس سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتي استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir و شهرستان های تهران به نشانی sanjesh.teo.ir می باشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1402 – زمان ، سامانه و شرایط ثبت نام

  قبولی در مدارس متوسطه دوم نمونه دولتی استان کرمان فقط با شرکت در آزمون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر