از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان

 

آزمون سنجش هوش ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرساله در استان گلستان مانند سایر استان ها برگزار می شود تا دانش آموزان علاقه مند و مستعد که معدل بالایی دارند از طریق شرکت در این آزمون ها شانس خود را برای ورود به مدارس استعداد درخشان مورد آزمایش قرار دهند تا در صورت موفقیت و کسب نمره قبولی بتوانند در این مدارس که درجه علمی بالایی دارند ادامه تحصیل دهند. متقاضیان برای شرکت در این آزمون نیاز دارند با زمان ، شرایط و نحوه برگزاری آزمون آشنا شوند . ما در ادامه این مطلب قصد داریم چگونگی ثبت نام آزمون تیزهوشان گلستان را برای شما روشن کنیم. همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز استان گلستان میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403

دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم که تمایل دارند پس از انتخاب رشته دوره دوم متوسطه خود را در مدارس استعداد درخشان تحصیل کنند می بایست در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنند. بدین منظور نیاز به اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام در این آزمون دارند.

زمان نام نویسی آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان زمان برگزاری آزمون و همچنین زمان نام نویسی برای آزمون را تعیین کرده و چند هفته قبل از نهایی شدن‌ اعلام می کند. این آزمون در اوایل تیر یا اواخر خرداد برگزار می شود. ثبت نام آن حدودا دو ماه قبل از آزمون یعنی اواخر فروردین انجام می شود. احتمالا ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم گلستان 1403 نیز اواسط فرودرین آغاز شود و تا اواخر فروردین ادامه داشته باشد.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج نمونه دولتی گلستان

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403

متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403 می بایست با مراجعه به سامانه نام نویسی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به نشانی my.medu.ir مراحل ثبت نام خود را انجام داده و همچنین مدارسی را که متقاضی ورود به آنان به واسطه آزمون تیزهوشان هستند را نیز به سایت معرفی کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام مدارس تیزهوشان مشهد 📞 راهنمای ثبت نام تیزهوشان متوسطه اول و دوم مشهد

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان گلستان نهم به دهم 1403

شخص متقاضی ورود به مدرسه استعداد درخشان از طریق آزمون تیزهوشان استان گلستان باید دارای دو شرط زیر باشد:

  1. مشغول به تحصیل در پایه نهم باشد.
  2. در پایه هشتم معدل بالای 19 کسب کرده باشد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان ششم به هفتم 1403

آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته است که عمده این تغییرات در منابع آزمون می باشد. به طوری که در این آزمون که با نام آزمون سنجش هوش خوانده می شود دیگر سوالی از کتاب های درسی طرح نمی شود و اکثر سوالات خارج از کتاب های درسی و برای سنجش هوش داوطلبان طراحی شده‌ است.

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم استان گلستان ششم 1403

هرساله بازه زمانی به طول دو هفته برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان اختصاص داده می شود. ثبت نام حدودا دو ماه قبل از برگزاری آزمون انجام می پذیرد برای مثال سال گذشته تاریخ ثبت نام در آزمون از 11 تا 25 فروردین ماه بود برای همین انتظار می رود زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان گلستان ششم به هفتم 1403 از هفته دوم فروردین ماه شروع شده‌ و تا اواخر فروردین ادامه پیدا کند.

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان ششم به هفتم 1403

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان گلستان ششم به هفتم 1403 دانش آموزان باید در زمان تعیین شده‌ به سایت my.medu.ir مراجعه کنند و با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام از همین سایت اقدام به نام نویسی در آزمون نمایند. لازم به ذکر است متقاضی باید در این مرحله لیست سه مدرسه مورد تقاضای خود را به سایت ارائه دهد.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 📞 زمان ثبت نام هفتم و دهم 1403

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان ششم به هفتم 1403

ثبت نام آزمون تیزهوشان استان گلستان

برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی گلستان 1403 سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان دو شرط زیر را تعریف می کند :

  1. دانش آموز می بایست در پایه ششم مشغول به تحصیل باشد.
  2. دانش آموز باید در تمامی دروس پایه هشتم و نهم نمره خیلی خوب گرفته‌ باشد. البته داشتن فقط یک نمره خوب مشکلی برای ثبت نام ایجاد نمی کند.

همچنین دانش آموزانی که دوره متوسطه اول را در مدارس استعداد درخشان تحصیل کرده‌ اند در صورت داشتن معدل بالای 16 از دادن آزمون مجدد معاف می شوند و می توانند کما فی السابق در مدارس استعداد درخشان ادامه تحصیل دهند.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

سوالات متداول

  • چگونه در آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403 شرکت کنیم ؟

متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403 می بایست با مراجعه به سامانه نام نویسی سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به نشانی my.medu.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

  • آیا آزمون تیزهوشان استان گلستان ششم به هفتم حدف شده‌ است ؟

این آزمون کماکان وجود دارد و تنها سبک سوالات آن تغییر کرده‌ و سوالات تست هوش جای سوالات درسی را در این آزمون گرفته‌ اند.

  • برای شرکت در آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم 1403 چه معدلی باید داشته باشیم ؟

داوطلب برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان استان گلستان نهم به دهم باید معدل بالای 19 را در پایه هشتم کسب کرده‌ باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر