از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 📞 آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی

آزمون کاردانی به کارشناسی هر ساله توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای 16 رشته‌ تحصیلی برگزار می شود. فارغ التحصیلان این رشته‌ ها که مدرک کاردانی دارند در صورت تمایل به ادامه تحصیل و دریافت لیسانس ، باید در آزمون شرکت کنند. تاریخ ثبت نام کاردانی به کارشناسی هر ساله در خردادماه است اما با توجه به اینکه تعداد زیادی از داوطلبان از ثبت نام جا می مانند ، سازمان سنجش مهلت مجدد برای این دسته از داوطلبان در نظر می گیرد. زمان و راهنمای تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 در ادامه این مطلب بررسی می شود.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

زمان تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402

همانطور که گفته شد ، برای 16 رشته‌ تحصیلی کاردانی به کارشناسی آزمون برگزار می شود و پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته این رشته‌ های تحصیلی به صورت بدون کنکور امکان پذیر نیست. رشته‌ های دارای آزمون عبارتند از :

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 16 رشته‌ تحصیلی فوق در خردادماه است که معمولا هفته آخر خرداد ماه برای ثبت نام در نظر گرفته می شود. مهلت ثبت نام حدود یک هفته است و داوطلبان در این بازه زمانی حداکثر یک هفته ای فرصت دارند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از پایان مهلت در نظر گرفته شده‌ ، فرصت مجددی برای جاماندگان از ثبت نام در نظر گرفته می شود. رئیس سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 تا روز چهارشنبه 7 تیرماه خبر داد.

نحوه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی 1402

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1402 در رشته‌ های تحصیلی مذکور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و سازمان سنجش عهده دار ثبت نام می باشد. بعد از اینکه وارد سایت سنجش شدید در قدم اول باید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته‌ را دانلود و بررسی کنید تا ضمن اینکه از شرایط ثبت نام مطلع گردید ، رشته‌ های تحصیلی ارائه شده‌ را نیز بررسی نمایید و کد رشته‌ محل های مورد نظر خود را استخراج کنید.

مرتبط ببینید : دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

در قدم پس از مطالعه دفترچه ، در منوی سمت راست سامانه سنجش گزینه “کاردانی به کارشناسی” را انتخاب کنید و بر روی عبارت “خرید کارت اعتباری” کلیک نمایید. سپس هزینه ثبت نام را پرداخت کنید و شماره سریال ثبت نام را دریافت نمایید ولی اگر قبلا هزینه پرداخت کرده‌ اید و سریال ثبت نام به شما ارائه شده‌ است ، نیازی به پرداخت مجدد هزینه نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام کاردانی به کارشناسی فنی حرفه ای 📞 راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور

پس از پرداخت هزینه لازم است بر روی لینک فعال شده‌ “ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی” کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید. در فرم باید اطلاعات خواسته شده‌ و عکس 4*3 خود را بارگذاری نمایید و در انتها نیز کد رشته‌ ها را درج نمایید.

در پایان مراحل ثبت نام و تایید نهایی ، باید از سامانه شماره پرونده و کد پیگیری را دریافت کنید و این اطلاعات را تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین اعلام نتایج نهایی ، نزد خود حفظ کنید.

مرتبط بخوانید: لیست رشته‌ های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

ویرایش اطلاعات در زمان تمدید ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی

داوطلبانی که قبلا ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را انجام داده‌ اند می توانند در زمان مجددی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود ، به سایت سنجش مراجعه کنند و اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. برای ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی نیازی به پرداخت هزینه نیست و فقط باید شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام در دسترس باشد. تمام اطلاعات نیز قابل ویرایش هستند پس توصیه می شود اگر قبلا ثبت نام را انجام داده‌ اید ، یکبار فرم ثبت نام خود را دریافت کرده‌ و آن را تکمیل کنید.

سوالات متداول

  • آیا مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی تمدید می شود ؟

بله ، هر ساله زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی تمدید می شود.

  • زمان مجدد ثبت نام کاردانی به کارشناسی چه تاریخی است ؟

در حال حاضر تاریخ دقیق تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 اعلام نشده‌ است.

  • آیا در زمان تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد ؟ 
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون ازمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ازاد 1401 - زمان و راهنمای ثبت نام

بله داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌ اند می توانند برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 📞 راهنمای کامل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی مورد تقاضای داوطلبانی است که دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر