از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم 📞 پاسخ با ما

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم

تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم چقدر است ؟ این سوالی است که ذهن دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را دارند به خود درگیر کرده است و با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی تنها از طریق آزمون ورودی دانش آموزان را پذیرش می کنند ، علاقه مندان حتما باید در این آزمون نمره و تراز مناسبی را به دست آورند که تراز قبولی نیز در مدارس مختلف متفاوت می باشد.

این مطلب به بررسی تراز لازم برای قبولی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم و همچنین درصد دروس لازم برای قبولی این مدارس پرداخته‌ است. شما دانش آموزان عزیز برای دریافت برنامه ریزی درسی آزمون نمونه دولتی و همچنین اطلاع از منابع ازمون نمونه دولتی می توانید با مشاوران تماس بگیرید.

با توجه به زیاد بودن تعداد مدارس نمونه دولتی سراسر کشور ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از تراز لازم برای قبولی مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود ، با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا دقیق تر راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

تراز لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

تراز لازم برای قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل ، عملکر سالانه دانش آموزان است. در واقع تراز آزمون نمونه دولتی هر یک از دانش آموزانی که در آزمون شرکت کرده اند در مقایسه با سایر شرکت کنندگان محاسبه می شود. اگر تمام دانش آموزان عملکرد ضعیفی از خود نشان دهند ولی درصد دروس شما بالا باشد ، تراز بیشتری کسب می کنید و احتمال قبولی بالاتری نیز خواهید داشت.

ظرفیت مدارس تعیین کننده تراز قبولی مدارس نمونه دولتی

از دیگر عوامل موثر در تعیین تراز لازم برای قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم ، ظرفیتی است که هر ساله مدارس دارند. کمتر بودن تعداد ظرفیت پذیرش سبب می شود که تراز لازم برای قبولی نیز افزایش یابد. ولی اگر ظرفیت مدرسه بیشتر باشد به همان نسبت دانش آموزان بیشتری با تراز های پایین تر احتمال قبولی خواهند داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  شرایط ورود به مدارس نمونه دولتی 📞 شرایط ثبت نام هفتم ، دهم و میان پایه

نمره تراز لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی بین صفر تا 20 هزار متغیر است. هیچ دانش آموزی در این آزمون نمره منفی کسب نمی کند. تراز قبولی هر مدرسه با توجه به ظرفیتی که دارد ، تعداد متقاضیان آن مدرسه ، استان محل قرار گیری مدرسه از نظر امکانات رفاهی و … متغیر است. دانش آموزان برای به دست آوردن شانس قبولی خود باید کارنامه پذیرفته‌ شدگان سال های قبل مدرسه مد نظر خود را بررسی کنند.

درصدهای لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت تستی است و نمره خام هر درس از تعداد پاسخ های غلط ، صحیح و همچنین سوالات پاسخ داده نشده محاسبه می شود. شما برای کسب تراز قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید در هر درس درصد مناسبی را به دست آورید مخصوصا در دروس مهم ریاضی و علوم تجربی که بیشترین ضریب را دارند و موثر ترین دروس در افزایش نمره و تراز هستند.

بیشترین نمره هر درس در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 100 است و دانش آموزی که تمام سوالات را پاسخ صحیح دهد نمره 100 را به دست می اورد کمترین نمره آزمون نیز صفر درصد است.

درصد های لازم برای کسب نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

  • درس ریاضی بیش از 70 درصد
  • درس علوم تجربی بیش از 70 درصد
  • درس زبان بیش از 80 درصد
  • درس مطالعات اجتماعی بیش از 85 درصد
  • درس ادبیات فارسی بیش از 75 درصد

جهت اطلاع دقیق از درصدهای لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی مد نظر خود ، نمره و تراز لازم برای قبولی در مدارس نمونه دولتی ، دانلود نمونه کارنامه های قبولی با مرکز مشاوره پاسخ با ما تماس بگیرید

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

مشاوره کسب تراز و درصد های لازم برای قبولی در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم رقابت دانش آموزان زیاد است و همانطور که می دانید تمام شرکت کنندگان این آزمون از دانش آموزان ممتاز و برتر هستند. پس برای قبولی در آزمون نمونه دولتی و ورود به این مدارس برتر باید ضمن اینکه از تراز لازم قبولی پذیرفته‌ شدگان استان خود اطلاع یابید ، یک برنامه ریزی درسی دقیق انجام دهید و با بهره مندی از منابع ازمون نمونه دولتی و به کارگیری آنها قدرت تسلط خود را در دروس امتحانی خصوصا درسهای ریاضی و علوم تجربی بیشتر کنید.

با توجه به اینکه دانش آموزان به تنهایی قادر به برنامه ریزی کردن نیستند و نمی دانند که برای هر کتاب درسی از چه منابع کمک آموزشی و چه کتاب های تستی استفاده کنند ، مشاوران می توانند شما را کمک کنند تا یکسال آمادگی برای ازمون را به خوبی سپری کنید و با نظم و برنامه ریزی و همچنین مطالعه اصولی به راحتی در ازمون قبول شوید.

پس اگر به دنبال مشاوری مجرب هستید که شما را کمک کند ، توصیه ما بهره مندی از خدمات مشاوره تلفنی است که دسترسی اسان تری دارد. برای ارتباط با برترین مشاوره با شماره های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

سوالات شما

  • تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم چقدر است؟

تراز قبولی مدارس نمونه دولتی را در این مطلب بررسی کرده ایم.

  • آیا می توان بدون شرکت در آزمون در مدرسه نمونه دولتی قبول شد؟

ورود به مقطع متوسطه دوم مدارس نمونه دولتی فقط با شرکت در آزمون امکان پذیر می باشد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم 1403 📞 راهنمای شرکت در آزمون ها و نحوه ثبت نام

آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم از آزمون های پرمتقاضی در سطح مدارس است و …

28 نظر

  1. سلام خسته نباشید ببخشید تماس گرفتیم شماره در دسترس نیست یه سوال داشتم ثبت نام آزمون نمونه دولتی کی شروع میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه از روز شنبه 21 فروردین لغایت سه شنبه 31 فروردین ماه می باشد.

    • سلام وقتتون بخیر، من معدلم ۲۰ هست و میخوام برم هنرستان . توی شیراز ۱ هنرستان وجود داره که ظرفیت آن ۳۰ تاست . درس های عمومی رو ۸۰ درصد میزنم حدودا ، خواستم ببینم علوم و ریاضی رو حداقل چقر باید بزنم تا نمونه دولتی قبول بشم؟

    • سلام ببخشید مزاحم شدم ببخشید اگر کسی امسال نوبت اول ۱۸.۵ بگیره و نوبت دوم ۱۹.۸۶ بگیره معدل کلش میشه ۱۹.۳۰ برای ازمون نمونه دولتی و تیزهوشان نمره ۱۸.۵۰ مورد توجه قرار میگیره یا ۱۹.۳۰ کدومش میشه لطفا بگید .

    • پاسخ با ما

      با سلام. معدل 19/30 ملاک است

  2. متشکرم ، خیلی دنبال درصد لازم برای قبولی نمونه دولتی می‌گشتم

  3. سلام.وقت بخیر

    من پایه نهم هستم و معدل ترم دومم ۲۰ هست
    درسایی مثل هدیه و اجتماعی رو حدودا ۹۰ میزنم
    عربی ۱۰۰
    فارسی هم حدودا ۸۰ تا ۹۰
    علوم ۶۰ تا ۷۰

    میخوام بدونم ریاضی رو چند درصد بزنم که واسع مدرسه نمونه کرمانشاه قبول شم؟
    ممنون

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای کسب تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم ، در درس ریاضی حداقل باید 70 درصد کسب کنید

    • سلام یه سوال داشتم اونم اینه که اگه تو ازمون نمونه درس علوم رو ۹۰ درصد ریاضی رو ۳۰ درصد فارسی رو ۷۰ و زبان و هدیه و عربی و اجتمتعی و ۹۵درصد و معدل مدرسه هم ۲۰ ایا شانس ثبولی دارم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. بله شانس قبولی وجود دارد.

  4. سلام بنده معدلم ۱۹ و ۸۰ شده و دروس ادبیات . پیام قران مطالعات و زبان رو ۱۰۰ درصد می زنم و عربی و علوم رو ۸۰ درصد و ریاضی رو ۳۰ درصد امکان قبولی در نمونه خراسان رو با توجه به شرایط امساله دارم

    • پاسخ با ما

      سلام. تراز قبولی با توجه به ظرفیت مدرسه تعیین می شود

  5. سلام، من میخوام رشته انسانی برم. باید برای قبولی در مدارس نمونه دولتی درس هایی که مربوط به رشته انسانی رو چند درصد بزنم؟ با تشکر

    • پاسخ با ما

      سلام. توصیه می شود برای راهنمایی کامل در خصوص تراز قبولی و درصد دروس لازم برای پذیرش در مدارس نمونه دولتی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  6. حدیثه معافی

    سلام من معدل ترم دومم۱۹/۸۰هست بعد اگه قران و عربی و پیام رو ۱۰۰بزنم و علوم و ریاضی رو۶۰تا۷۰بزنم ایا شانسی برای قبولی دارم میتونیم تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم را کسب کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. با این درصد دروس ، شانس قبولی شما زیاد است.

  7. سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه سوال داشتم آیا در آزمون نمونه دولتی در رشته علوم تجربی ۳۷ درصد بزنیم آیا می توانیم قبول شویم ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. تراز لازم برای قبولی در نمونه دولتی نهم به دهم مدارس مختلف متفاوت است و به همین دلیل درصد دروس لازم برای کسب تراز مورد نیاز نیز فرق می کند. توصیه می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا بر اساس استان و منطقه محل سکونت خود و همچنین مدرسه مورد تقاضایتان ، کامل راهنمایی شوید.

  8. سلام ببخشید من ترازم حدود ۱۶۰۰۰۰ هستش و معدل کتبی ترم دوم هم ۲۰ هستش.میخواستم بدونم رشته تجربی منطقه۱۵ ‌تهران شانس قبولی در نمونه دولتی دارم؟

  9. سلام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم اگر سوالی رو غلط بزنیم آیا نمره منفی دارد؟؟؟

  10. با سلام اگه زبان 100و قرآن و معارف 70 و اجتماعی 70 علوم 70 ریاضی 60 و عربی 50 تا 70 بزنیم شانس قبولی داریم؟

  11. ببخشید اگه بعضی از دروس رو صد بزنیم مثل زبان
    و ریاضی رو ۵ تا ۸ صحیح بزنیم
    شانس قبولی داریم؟

    و اینکه با معدل و خوارزمی میشه بدون آزمون وارد شد

    • پاسخ با ما

      با سلام. برای قبولی در آزمون نمونه دولتی باید در تمام دروس درصد مناسب به دست آورید.

    • سلام من میتونم با معدل ۱۸.۶۴ و فارسی ۱۰۰ درصد و ریاضی ۳۰ درصد و علوم ۹۰ درصد و هدیه و عربی ۱۰۰ درصد رشته تجربی بیرجند در نمونه قبول شوم یا خیر ؟

  12. من ترازم رو حدودی حساب کردم..میشه ۶۷۶۶۷ ، همین امروز امتحان دادم، به نظرتون قبول میشم؟؟؟؟

  13. سلام خسته نباشید من در ازمون نمونه 75تا سوال صحیح جواب دادم(با احتساب غلطام بطوری که هر3غلط یه درست رو میبره) اینطوری جواب دادم و معدل تکوینی و پایانی و نوبت‌دوم نهمم 20 شد و برای سال قبلمم 19/86شد دوتا از درسارو درصدشو پایین زدم مطالعات 46/5 درصد و ادبیات48درصد احتمال قبولیه من در ازمون نمونه وجود داره؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. قبولی شما در مدرسه نمونه دولتی بستگی به منطقه تحصیل ، تعداد داوطلبان منطقه و ظرفیت مدارس دارد. با مشاوران ما تماس بگیرید تا کامل تر راهنمایی شوید.

  14. سلام من تراکم حدودای ۱۳۰هزار شده امکان قبولی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر