از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 📞 زمان دقیق ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته 1403

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

اطلاع از تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی برای متقاضیان این آزمون حائز اهمیت است زیرا باید ثبت نام را به موقع انجام دهند تا امکان حضور در جلسه آزمون را داشته باشند. برگزار کننده‌ آزمون کاردانی به کارشناسی ، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و اطلاع رسانی های مربوط به این آزمون از سوی سازمان مذکور انجام می گیرد. شما داوطلبان می توانید با پیگیری اخبار منتشر شده‌ در سایت سازمان سنجش ، از زمان ثبت نام اطلاع یافته و پیگیر ثبت نام خود باشید. در این مطلب می خواهیم تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 را اعلام کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت هر ساله برگزار می شود و داوطلبانی که تمایل دارند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ادامه دهند ، می بایست در این آزمون شرکت نمایند و با کسب رتبه لازم ، امکان پذیرش در رشته‌ مورد تقاضای خود را خواهند داشت. زمان ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی برای سال 1403 از سوی سازمان سنجش اعلام شده‌ است و طبق اطلاع رسانی این سازمان ، داوطلبان می توانند از تاریخ 27 خردادماه الی 3 تیرماه 1403 اقدام به ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1403 به مدت یک هفته است و به شما توصیه می شود تمام مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت نام نیاز است را جمع آوری کنید تا در فرصت محدود یک هفته ای ، به دلیل ناقص بودن مدارک از ثبت نام جانمانید.

تمدید زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 احتمالا مانند سال های قبل تمدید خواهد شد تا بدین ترتیب ، داوطلبان بیشتری بتوانند برای ثبت نام اقدام کنند. در حال حاضر ، زمان دقیق ثبت نام جاماندگان مشخص نشده‌ است اما با توجه به روال سال های قبل ، احتمالا به مدت دو تا سه روز به مهلت ثبت نام افزوده‌ شود. اگر از ثبت نام جامانده‌ اید ، باید منتظر تمدید مهلت ثبت نام باشید و در صورت عدم تمدید زمان ثبت نام ، فرصتی برای شرکت در آزمون 1403 نخواهید داشت.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. مراحل کلی ثبت نام بدین صورت است که ابتدا باید دفترچه راهنما مطالعه شود که لینک دانلود این دفترچه در سایت سنجش موجود می باشد. در مراحل بعدی ثبت نام و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط ، می بایست هزینه شرکت در آزمون پرداخت گردد و سپس با دریافت فرم ثبت نام ، آن را تکمیل نمود.

احتمالا این را هم بپسندید  تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1402 📞 آخرین مهلت ثبت نام کاردانی به کارشناسی

مراحل دقیق ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی به شرح زیر می باشد :

  • وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید.
  • در صفحه اول سایت سازمان سنجش بر روی گزینه “کاردانی به کارشناسی” کلیک کنید.
  • پس از ورود به صفحه کاردانی به کارشناسی ، لینک “ثبت نام و انتخاب رشته‌  دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – سال 1403” را انتخاب نمایید.
  • سپس باید هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی را بپردازید. برای این منظور گزینه “سریال ثبت نام پذیرش دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر ماه 1403” را انتخاب کرده‌ و سپس بر روی گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک نمایید.
  • در قدم بعدی باید سریال کارت اعتباری و شماره همراه خود را ارائه دهید.
  • پس از واریز موفقیت آمیز هزینه در سایت سنجش می توانید فرم را دریافت کرده‌ و آن را تکمیل نمایید.

مرتبط بخوانید : تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی

تاریخ انتشار دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی

همانطور که در بخش های قبلی هم شرح دادیم ، برای راهنمایی داوطلبان آزمون  کاردانی به کارشناسی ، یک دفترچه راهنما منتشر می شود. داوطلبان باید این دفترچه را مورد مطالعه قرار دهند تا از جزئیات مربوط به ثبت نام مطلع شوند. دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 احتمالا در تاریخ 27 خردادماه انتشار خواهد یافت.

مرتبط بخوانید :  شرایط و راهنمای تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی

تاریخ پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته

تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام خود در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته باید هزینه شرکت در آزمون را پرداخت نمایند در غیر این صورت ، کارت ورود به جلسه برای آنها صادر نخواهد شد. زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ، پیش از تکمیل فرم ثبت نام است. در واقع ، داوطلبان باید هزینه ثبت نام را با خرید کارت اعتباری از سایت سنجش بپردازند تا در ادامه بتوانند فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 1402 📞 تمام دانشگاه ها

سوالات شما

  • تاریخ ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 چه زمانی است؟

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه انجام خواهد شد.

  • آیا زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته تمدید خواهد شد؟

بله ، احتمالا فرصت مجددی برای ثبت نام جاماندگان کنکور کاردانی به کارشناسی در نظر گرفته شود.

  • دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی کی منتشر می شود؟

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته‌  کنکور کاردانی به کارشناسی احتمالا در هفته آخر خردادماه منتشر شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 📞 راهنمای کامل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی مورد تقاضای داوطلبانی است که دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر