از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی – راهنمای ازمون جایگزینی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی

 

ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی یا همان آزمون میان پایه نمونه دولتی برای کلاسهای میان پایه دوره های اول و دوم متوسطه برگزار می شود و دانش آموزانی که صرفا در مدارس عادی تحصیل کرده اند و معدل بالایی دارند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. آزمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی برای تکمیل ظرفیت های خالی این مدارس برگزار می شود یعنی اگر مدرسه ای ظرفیت نداشته باشد ، آزمون نیز اجرا نخواهد شد.

جهت دریافت نمونه کارنامه مدارس نمونه دولتی ، اطلاع از آدرس و شماره تماس مدارس نمونه دولتی ، نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره مرکز مشاوره مدارس نمونه دولتی تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

راهنمای ثبت نام ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی

ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی در واقع همان آزمون تکمیل ظرفیت است که مدارس در صورت داشتن ظرفیت خالی برگزار می نمایند. این آزمون برای پایه های یازدهم و دوازدهم مقطع متوسطه دوم برگزار می شود و سازمان آموزش و پرورش هر استان نیز مسئول ثبت نام و برگزاری است.

تاریخ و زمان ثبت نام ازمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی معمولا اوایل تیرماه است که توسط سازمان آموزش و پرورش هر استان این تاریخ مشخص می شود. زمان دقیق این آزمون برای سال آینده هنوز مشخص نشده است ولی به محض مشخص شدن تاریخ و زمان دقیق تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی از طریق همین سایت به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

نحوه برگزاری ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی

نحوه تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی و شیوه برگزاری ازمون جایگزینی به این صورت است که ابتدا هر یک از مدارس در استان های مختلف ظرفیت اضافه یا خالی را به سازمان آموزش و پرورش استان خود اعلام می کنند. باقی ماندن ظرفیت خالی در مدارس نمونه دولتی به این دلیل است که تعدادی از دانش آموزان پذیرفته شده در ازمون از ثبت نام در مدرسه صرف نظر می کنند و یا اینکه تعدای از دانش آموزان واجد شرایط علمی برای ادامه تحصیل در این مدارس نیستند و باید از مدرسه خارج شوند.

در این صورت که مدرسه دارای ظرفیت خالی است ، آزمون تکمیل ظرفیت را برگزار می کند که البته تعداد پذیرش نیز محدود است. بنابراین شما برای ثبت نام در ازمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی باید منتظر بمانید که ظرفیت خالی مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت تان اعلام شود و سپس با مراجعه حضوری به مدرسه ثبت نام خود را انجام دهید.

شما دانش آموزان عزیز می توانید برای اطلاع از اینکه آیا مدارس نمونه دولتی استان و منطقه محل سکونت تان دارای ظرفیت خالی است یا خیر و ایا ازمون جایگزینی برای این مدارس برگزار می شود ، با شماره های زیر تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

شرایط پذیرش در آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

برای ثبت نام دانش آموزان در ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی شرایطی مد نظر است و تنها دانش آموزانی که واجد این شرایط باشند امکان ثبت نام خواهند داشت. شرط اول ثبت نام در ازمون جایگزینی ، دارا بودن معدل لازم است که باید بالاتر از 15 باشد. البته شرط معدل در مدارس نمونه دولتی استان های مختلف متفاوت است و ممکن است در مدرسه مورد تقاضای شما معدل لازم بالاتر یا پایین تر از 15 باشد.

پس از برگزاری ازمون ، نحوه سنجش و ارزیابی دانش آموزان به این صورت است که 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل تاثیر گذاشته می شود و دانش آموزان صرفا تا تکمیل ظرفیت هر مدرسه پذیرش خواهند شد. پس از اعلام نتایج نیز امکان اعتراض به نتایج نمونه دولتی برای شرکت کنندگان آزمون فراهم است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

15 نظر

  1. آزمون میان پایه دهم به یازدهم بندرعباس امسال برگزار میشه؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. در صورت خالی بودن ظرفیت مدارس احتمال برگزاری وجود دارد.

  2. سلام. ببخشید آزمون جایگزینی یازدهم به دوازدهم هم هست؟ تا ب حال جایی برگزار شده؟ یا این آزمون فقط برای پایه ی دهم به یازدهمه؟؟

  3. سلام ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی یازدهم به دوازدهم هم هست؟ تا ب حال جایی برگزار شده؟ یا این آزمون فقط برای پایه دهم به یازدهمه؟؟
    و سوال بعدی اینکه این آزمون اگه قرار باشه جایی برگزار بشه، معمولا در چ ماه و تاریخی برگزار میشه؟..

  4. سلام وقت بخیر منظور از 20 درصد معدل ، معدل کل هست یا مثل آزمون نهم به دهم پایانی نیمسال دوم؟

    • پاسخ با ما

      سلام. منظور از معدل تاثیرگذار ، معدل امتحانات نوبت دوم خردادماه است.

  5. سلام
    ببخشید سوالات ازمون جایگزینی مدارس نمونه دولتی از سال دهم و نهم است؟
    آیا سوالات سال نهم در این آزمون هم از درس های تخصصی است و هم دروس عمومی؟
    و اینکه نمونه سوالات سال های گذشته این آزمون رو باید از کجا تهیه کرد؟

  6. سلام خسته نباشید ببخشید من می خواستم ازمون جای گزینی نمونه ثبت نام کنم شروع ثبت نامش دقیقا چه تاریخی هستش میشه راهنمایی کنین ممنون می شم

    • سلام ازمون پایه دهم ب یازدهم سیستان و بلوچستان سراوان امسال برگزار میشود؟؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است.

  7. آزمون جای گزینی هفتم به هشتم نمونه دولتی هست؟

  8. ببخشید از چه سایتی باید ثبت نام کنیم و اینکه از کجا بفهمیم مدارس شهرمون جای خالی دارن

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر