از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

ارشد فراگیر مهندسی پزشکی – مهندسی پزشکی بدون کنکور کارشناسی ارشد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

ارشد فراگیر مهندسی پزشکی

 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر توسط دو دانشگاه آزاد و پیام نور برگزار می شود و داوطلبان با داشتن مدرک لیسانس می توانند در این آزمون ها ثبت نام کرده و راحت تر وارد مقطع ارشد شوند. در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر رشته های مهندسی نیز ارائه می شوند و اگر می خواهید وارد یکی از رشته های مهندسی شوید ، این امکان برای شما فراهم می باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا برای ثبت نام ارشد فراگیر مهندسی پزشکی راهنمایی شوید.

برای بهره مندی از مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی پزشکی دانشگاه پیام نور

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر سال برگزار می شود و داوطلبان در صورت ارائه مدرک لیسانس پیوسته یا ناپیوسته ، مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند. در این آزمون رشته های زیادی ارائه می شوند که گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی مهندسی و … را در بر میگیرند. رشته های مهندسی همچون مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی کامپیوتر و … جزو رشته های ثابت هستند یعنی هر ساله دایر می باشند اما بعضی دیگر از رشته های مهندسی از جمله مهندسی پزشکی ممکن است هر ساله ارائه نشوند.

در صورت ارائه شدن رشته مهندسی پزشکی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، برای ثبت نام باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. در این سامانه لینک ثبت نام قرار داده می شود که از طریق این لینک می توان مراحل ثبت نام را انجام داد. زمان بندی نام نویسی که تاریخ شروع و پایان می باشد ، توسط سایت سنجش اطلاع رسانی می گردد و فقط در تاریخی که اعلام شده است ، مهلت برای ثبت نام وجود دارد.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد غیرانتفاعی بهتره یا ازاد 📞 مقایسه کارشناسی ارشد آزاد و غیرانتفاعی

برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ، یک دفترچه راهنما منتشر می گردد که داخل دفترچه درباره شرایط و ضوابط آزمون توضیح داده شده است همچنین داوطلبان برای اطلاع از منابع آزمون رشته مورد تقاضای خود نیز باید دفترچه را بررسی نمایند.

مرتبط بخوانید : نتایج کنکور ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد

اگر تمایل دارید مقطع ارشد خود را در دانشگاه آزاد تحصیل کنید ، این دانشگاه همانند دانشگاه پیام نور ، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر را برگزار می کند. دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته مجاز به ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر آزاد هستند البته این آزمون فقط یکبار برای پذیرش 1401 برگزار شده است و احتمالا در سال های آینده هم اجرا شود.

ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد مثل فراگیر پیام نور ، در سایت سازمان سنجش انجام می شود و دفترچه راهنما نیز در این سامانه قرار داده خواهد شد. داخل دفترچه راهنما هر اطلاعاتی که برای ثبت نام نیاز دارید ، توضیح داده شده است و  توصیه می شود قبل از واریز هزینه ، حتما دفترچه را مطالعه کنید تا از واجد شرایط بودن خود مطمئن شوید.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور 

منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهندسی پزشکی

در ارتباط با منابع آزمون ارشد فراگیر مهندسی پزشکی بهتر است بدانید که منابع همان کتاب های درسی ترم یک هستند و اگر در آزمون قبول شوید ، بدین معناست که ترم یک را به صورت فراگیر به اتمام رسانده اید و با ورود به دانشگاه ، ترم دوم شما آغاز خواهد شد. منابع آزمون هر یک از رشته ها در دفترچه راهنمای ثبت نام قرار داده شده است و در گرایش های مختلف ، منبع متفاوت هستند.

احتمالا این را هم بپسندید  هزینه هر ترم کارشناسی ارشد شبانه 1401 - شهریه ثابت و متغیر ارشد شبانه

شرط معدل ثبت نام در آزمون فراگير ارشد مهندسی پزشکی

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد ، شرط معدل ندارند و داوطلبان با داشتن هر معدلی می توانند در آزمون نام نویسی نمایند اما این به معنای بی تاثیر نبودن معدل در آزمون نیست. در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، 20 درصد از نمره نهایی را معدل داوطلب به خود اختصاص می دهد و 80 درصد مابقی را نمره اکتسابی در آزمون تشکیل می دهد.  بنابراین اگر معدل و سوابق تحصیلی خوبی داشته باشید ، شانس قبولی شما مخصوصا در رشته های با ظرفیت پذیرش محدود ، بیشتر است.

مرتبط بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

سوالات شما

  • ثبت نام ارشد فراگیر مهندسی پزشکی چگونه انجام می شود ؟

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و آزاد باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

  • منابع ارشد فراگیر مهندسی پزشکی کدام کتاب ها هستند ؟

برای اطلاع از منابع رشته های آزمون کارشناسی ارشد فراگیر می توانید دفترچه را بررسی کنید و یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  • شرط معدل شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر چقدر است ؟

ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بدون شرط معدل انجام می گیرد.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور 📞 زمان و شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور

تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر پیام نور ممکن است برگزار شود تا داوطلبانی که در مرحله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر