از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 📞 زمان انتشار و راهنمای دریافت کارت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 احتمالا در تیرماه برگزار خواهد شد و داوطلبانی که ثبت نام این آزمون را انجام داده‌ اند ، برای شرکت در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و از آدرس حوزه امتحانی اطلاع یابند ضمن اینکه همراه داشتن‌ کارت ورود به جلسه در جلسه آزمون الزامی است. در ادامه این مطلب راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد 1402 را ارائه می کنیم.

شما عزیزان می توانید برای برای دریافت پاسخ سوالات خود راجع به کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر  آزاد ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402

طبق توضیحات ذکر شده‌ در دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ، زمان برگزاری این آزمون در تاریخ 24 تیرماه می باشد و لینک دریافت کارت ورود به جلسه در روز 21 تیرماه در سایت سنجش فعال می شود و داوطلبان تا 23 تیرماه فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.

البته توضیحات فوق برای آزمون سال قبل است و برای آزمون سال 1402 فعلا مشخص نیست که زمان برگزاری و زمان انتشار کارت ورود به جلسه در چه تاریخی باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد 1402 

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر آزاد برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

پس از وارد شدن به سایت فوق ، از منوی سمت راست سامانه گزینه “کارشناسی ارشد” را انتخاب نمایید و سپس باید لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402” را انتخاب نمایید تا به صفحه تهیه پرینت از کارت هدایت شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  انتخاب رشته مجازی ارشد | راهنمای کامل

برای دریافت کارت چند روش پیش روی شما گذاشته‌ می شود و در صورتی که شماره پرونده و اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده‌ باشید امکان دریافت کارت وجود ندارد ولی می توانید با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سایت سنجش اطلاعات خود را بازیابی کنید و سپس کارت را دریافت نمایید.

جهت بازیابی اطلاعات ثبت نام آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد ، در منوی سمت چپ سامانه سنجش گزینه “سیستم پاسخگویی” را انتخاب نمایید و مراحل عضویت را طی کنید. پس از عضویت به شما یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده‌ می شود که با استفاده از آنها می توانید درخواست خود را مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال نمایید.

مرتبط بخوانید : کارشناسی ارشد پیام نور بدون کنکور

ویرایش کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد ، لینک ویرایش اطلاعات نیز در سایت سنجش فعال می شود تا داوطلبانی که در کارت ورود به جلسه خود اشتباهاتی را مشاهده کرده‌ اند ، بتوانند از طریق این لینک ویرایش را انجام دهند.

بنابراین حتما پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود ، تمام اطلاعات درج شده‌ بر روی آن را بررسی کنید تا از صحت اطلاعات مطمئن شوید. اگر مشاهده‌ کردید یکسری مشخصات اشتباه درج شده‌ است ، لازم است پیش از حضور در جلسه آزمون این اشتباهات را رفع کنید. همچنین داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ارشد فراگیر آزاد فارغ التحصیل نشده‌ بودند و معدل کل آنها مشخص نبود ، در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می بایست وارد بخش ویرایش اطلاعات شوند و معدل فارغ التحصیلی خود را ویرایش و اصلاح نمایند.

مرتبط بخوانید : شرایط قبولی ارشد فراگیر پیام نور

رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد

اصلاح بعضی نواقص درج شده‌ بر روی کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد فقط با مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است که شامل اشتباهاتی همچون عکس کارت ، سهمیه آزمون و …. می باشد.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای دانشگاه علوم تحقیقات 1401 – در تمام گروه های آزمایشی

آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش آموزش کشور در سایت sanjesh.org منتشر می گردد و شما برای رفع نقص کارت خود باید به همراه شناسنامه یا کارت ملی و دو قطعه عکس 4*3 (اگر عکس کارت مشکل دارد) به صورت حضوری و در ساعات اداری مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اصلاح اشتباهات کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد الزامی می باشد و داوطلبانی که کارت آنها مشکلی دارد ، اجازه ورود به حوزه امتحانی را نخواهند داشت.

سوالات متداول

  • چگونه از آدرس حوزه امتحانی ارشد فراگیر آزاد مطلع شویم ؟

آدرس حوزه امتحانی کنکور ارشد فراگیر آزاد بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

  • کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1402 چه زمانی منتشر می شود ؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر  آزاد سه روز قبل از برگزاری آزمون می باشد.

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟

داوطلبان آزمون ارشد فراگیر  آزاد برای دریافت کارت ورود به جلسه خود باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

  • در صورت وجود اطلاعات اشتباه در کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر  آزاد ، ایا امکان اصلاح آنها وجود دارد ؟

بله ،  اشتباهات کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد با مراجعه به باجه های رفع نقص یا از طریق سایت سازمان سنجش ، قابل اصلاح است.

  • چگونه از آدرس باجه های رفع نقص سازمان سنجش مطلع شویم ؟

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر آزاد در سایت سازمان سنجش قرار داده‌ می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان

رشته های ارشد دانشگاه معارف اصفهان 1402 📞 لیست کامل رشته ها

دانشگاه غيرانتفاعی معارف قرآن و عترت اصفهان ، یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر