از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر – با خیال راحت بهترین مدارس را انتخاب کنید

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر - با خیال راحت بهترین مدارس را انتخاب کنید

 

اگر شما هم در انتخاب بهترین مدرسه سردرگم هستید ، این مطلب را که تحت عنوان “مشاوره برای انتخاب مدارس برتر “ توسط تیم مشاوره پاسخ با ما ، تهیه شده است مطالعه بفرمایید تا بهتر تصمیم گیری کنید.

با تمام شدن خرداد ماه و شروع ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی جدید ، والدین و دانش آموزان به دنبال پیدا کردن بهترین مدارس هستند مخصوصا دانش آموزانی که وارد پایه اول ابتدایی می شوند ، وسواس بیشتری در انتخاب مدرسه بهتر به خرج می دهند چرا که کلاس اول ابتدایی تاثیر زیادی در پیشرفت دانش آموز دارد و می تواند او را علاقه مند به درس و مدرسه کند و یا بالعکس ، دانش آموز از فضای مدرسه دلزده شود. از نگاه هر خانواده ای ، ویژگی های بهترین مدارس متفاوت است ، برخی نزدیک بودن مدرسه برای آنها مهم است ، برخی دیگر شهریه و هزینه تحصیل کمتر ، بعضی دیگر نیز از لحاظ مالی مشکلی ندارند و برایشان مهم است که فرزندشان در مدرسه ای با سطح آموزشی بالا تحصیل کند.

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر

مدارس برتر چه ویژگی هایی دارند ؟ برای ثبت نام و انتخاب بهترین مدرسه چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود ؟ چگونه متوجه شویم که سطح مدرسه متناسب دانش آموز است ؟ والدین برای انتخاب مدرسه دانش آموزان خود باید به موارد زیر توجه کنند :

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد  فاکتورهای اصلی انتخاب بهترین مدارس شهر محل سکونتتان  از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

اولین ویژگی مدارس برتر ، کادر آموزشی و معلمان قوی

بالا بودن سطح علمی و آموزشی معلمان از ویژگی های اصلی هر مدرسه برتری است. مدرسه ای که شما انتخاب می کنید ، باید از کادر حرفه ای برخوردار باشد زیرا دانش آموز قرار است دست کم برای یکسال و به مدت 9 ماه روزانه 5 ساعت را در مدرسه و در ارتباط با معلمش بگذراند پس معلم هم باید توانمندی علمی لازم برای تدریس در آن پایه را داشته باشد و هم از لحاظ اخلاقی نیز تاثیرات مثبتی را برای دانش آموز در پی داشته باشد.

ارتباط گرفتن معلم با دانش آموز بسیار مهم است مخصوصا در کلاس اول ابتدایی و معلم باید بتواند با زبان کودکانه تر با دانش آموزان ارتباط برقرار کند. معمولا آموزگاران جوان تر بهتر می توانند با دانش آموزان ارتباط موثری داشته باشند اما معلمان با تجربه نیز به دلیل اینکه چندین سال با دانش آموزان مختلف در ارتباط بود اند ، به خوبی دانش آموزان را درک می کنند و میانسال بودن آنها دلیلی بر کاهش شور و شوق و کیفیت کلاس درسی نیست.

احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم - با سابقه ترین مشاوره تلفنی تحصیلی در ایران

برای اطلاع از اینکه کدام معلم یک مدرسه بهتر است ، می توانید از دانش آموزان سال های قبل سوال کنید ، از دانش آموز خود بپرسید که آیا از معلم خود راضی است ؟ آیا می تواند با معلمش ارتباط بگیرد ؟ اگر احساس کردید که فرزندتان با معلم خود راحت نیست ، به مدرسه درخواست دهید تا کلاس او عوض شود.

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر ، کیفیت و امکانات بالای کلاس ها

امکانات و تجهیزات مدرسه را نیز برای ثبت نام کردن در آنجا حتما بررسی کنید مخصوصا  اگر انتخاب رشته نهم به دهم را انجام داده اید و وارد رشته تخصصی خود شده اید و باید تمام امکانات لازم برای رشته شما در آن مدرسه فراهم باشد. اگر وارد رشته تجربی شده اید ، مدرسه شما حداقل باید یک آزمایشگاه ساده داشته باشد ، اگر در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش تحصیل می کنید ، مدرسه باید تجهیز به کارگاه های فنی باشد و در سایر رشته ها نیز به همین صورت.

به جز این موارد که تاثیر زیادی در بهتر یادگرفتن دروس دارند ، فضای مدرسه و کلاس نیز مناسب باشد. لوازم ورزشی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب ، کلاس های هوشمند ، ابزارهای اینترنتی برای آموزش بهتر دروس و … نیز از امکانات یک مدرسه برتر است. همچنین بررسی کنید که ظرفیت هر کلاس چند دانش آموز خواهد بود و آیا محیط کلاس پاسخگوی این تعداد دانش آموز هست یا خیر.

در بعضی مدارس تعداد دانش آموزان بیشتر از ظرفیت کلاس است و معلم نمی تواند به امور و سوالات مربوط به هر یک از دانش آموزان رسیدگی کند و در نتیجه شلوغی کلاس باعث می شود که دانش آموز نتواند سوالات خود را از معلم بپرسد و رفع اشکال کند.

انتخاب مدرسه دوره ابتدایی

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر

 

برای انتخاب مدرسه باید سن دانش آموز نیز در نظر گرفته شود. انتخاب مدرسه برای دانش آموزی که برای اولین بار وارد فضای مدرسه می شود با دانش آموزی که در دوره های اول و دوم متوسطه تحصیل می کند ، قطعا شرایط متفاوتی دارد. برای دانش آموزان دوره ابتدایی خصوصا کلاس اول ، مهم تر از اینکه کادر آموزشی مدرسه در چه سطحی از علم و تخصص باشند ، یادگیری مهارت های اجتماعی و توجه به شکل گیری شخصیت دانش آموز در مدرسه و در ارتباط با هم سن و سالان خود در اولویت قرار دارد. کودکان در این سن به دنبال این هستند که از خانواده خود مستقل شوند و خودشان تصمیم گیری کنند پس باید در فضای درست و در مدرسه ای قرار بگیرند که انتخابات اشتباه نداشته باشند و در نتیجه شکل گیری اولیه شخصیت آنها به درستی انجام گیرد.

احتمالا این را هم بپسندید  بهترين دبستان پسرانه تهران 📞 لیست کامل بهترین مدارس ابتدایی پسرانه تهران

مشاوره برای انتخاب مدارس برتر دوره متوسطه اول

در انتخاب مدرسه دوره متوسطه اول نیز باید به سن دانش آموز توجه شود ، بعضی از دانش آموزان در این سنین بیشتر بازیگوش تر شده و از درس و مدرسه فاصله می گیرند ، عده ای از دانش آموزان نیز به دنبال مسائل دینی و مذهبی هستند و تاثیر پذیری بسیار زیادی دارند و اکثرا نیز برای خود الگوسازی می کنند. دوران نوجوانی دوران شکل گیری شخصیت اصلی است و اطرافیان دانش آموز و مدرسه ای که در آنجا تحصیل می کند ، اثر زیادی در بهتر یا بدتر شدن شخصیت دانش آموز دارد پس باید مدرسه ای که در آنجا تحصیل می کند ، علاوه بر اینکه دوستان خوبی داشته باشد کادر مدرسه نیز از لحاظ اخلاقی و توجه به امور تربیتی دانش آموزان نیز نمونه باشند.

در مورد آدرس و شماره تماس بهترین مدارس محل سکونت خود سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

انتخاب مدارس برتر دوره متوسطه دوم

برای انتخاب بهترین مدرسه دوره دوم متوسطه نیز باید علاوه بر بررسی اینکه رشته مورد تقاضای دانش آموز در آنجا ارائه می شود یا نه ، به قوی بودن مدرسه نیز توجه کرد. سه آخر دبیرستان تاثیر مستقیم در قبولی دانشگاه دارد و اگر فضای مدرسه رقابتی نباشد و دانش آموز انگیزه برای درس خواندن نداشته باشد ، نمی تواند در کنکور موفق شود.

حتما برای ثبت نام مدرسه دوره دوم متوسطه ، سوابق مدرسه را بررسی کنید ، در سال های گذشته دانش آموزان این مدرسه چه رتبه هایی را داشته اند ، در کدام رشته ها و دانشگاه ها قبول شده اند ، دبیران مدرسه چه رزومه ای دارند ، آیا دبیران می توانند در سطح کنکور و بالاتر از سطح مدرسه دانش آموزان را آموزش دهند و …

علاوه بر مواردی که در مطلب گفته شد تا انتخاب بهترین مدرسه برای شما آسان تر شود ، موارد زیر نیز باید برای ثبت نام مدرسه در نظر گرفته شود.

  • توجه به محل و موقعیت جغرافیایی مدرسه
  • دسترسی مدرسه به خطوط حمل و نقل تاکسی و اتوبوس های واحد
  • بررسی اینکه مدرسه سرویس حمل و نقل دارد یا خیر (ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند انجام می گیرد.)
  • توجه به شهریه مدرسه و اطلاع از اینکه مدرسه شهریه را قسط بندی می کند یا خیر
  • و ….

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین مدارس محل سکونت خود به همراه آدرس و شماره تماس آنها ، با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

بهترین مدارس تهران

بهترین مدارس تهران 📞 معرفی با کیفیت ترین مدارس تهران در کلیه پایه ها

بهترین مدارس تهران در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم دایر هستند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر