از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

دانلود کلاس های مجازی ضبط شده – کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

دانلود کلاس های مجازی ضبط شده - کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد از طریق سامانه وادانا ارائه می شود و دانشجویان می بایست با توجه به انتخاب واحد و برنامه هفتگی خود در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، راس ساعت معین در کلاسهای درس حاضر شوند تا برای آنها غیبت رد نشود. با توجه به اینکه بعضی دانشجویان شاغل هستند و یا به هر دلیل دیگری نمی توانند سر ساعت معین در کلاس های درسی شرکت کنند ، در سامانه وادانا برای این دسته از دانشجویان امکاناتی فراهم است تا بتوانند از ویدیوهای ضبط شده استفاده کنند. در ادامه نحوه مشاهده و دانلود کلاس های مجازی ضبط شده دانشگاه آزاد را توضیح خواهیم داد. پس از مطالعه مطلب اگر سوالی داشتید ، می توانید در بخش نظرات بپرسید.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد به صورت اتوماتیک از لحظه ورود استاد به کلاس تا پایان کلاس ، ذخیره و ضبط می شوند. اساتید محترم برای ایجاد دسترسی به دانشجویان جهت مشاهده کلاس های ضبط شده می بایست پس از پایان کلاس حتما از منوی Meeting گزینه End Meeting انتخاب و OK را بزنند و در غیر این صورت کلاس ذخیره نمی شود.

دانشجویان عزیز برای مشاهده کلاس های ضبط شده می توانند از ساعت 8 شب تا 8 صبح وارد سامانه شوند و از 8 صبح تا 8 شب ، لیست ویدیو ها از سامانه حذف می شوند. برای مشاهده کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد بهتر است از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ متصل شوید اما اگر رایانه شخصی ندارید ، می توانید با دانلود نرم افزار پافین (Puffin Web Browser‏) و نصب در گوشی تلفن همراه خود ، فیلم های ذخیره شده را مشاهده کنید.

دانشجویانی که با گوشی اندروید از کلاس مجازی استفاده می کنند ، برای پیوستن به کلاس بهتر است با موزیلا فایرفاکس متصل شوند اما جهت مشاهده کلاس ضبط شده ، از برنامه پافین در گوشی خود استفاده کنید.

برنامه پافین با فیلترشکن سرعت بهتری دارد و اگر فیلتر شکن نداشته باشید ، احتمالا نمی توانید ویدیو های ضبط شده را مشاهده نمایید. ابتدا فیلترشکن خود را روشن کنید و سپس وارد برنامه پافین شوید.

نحوه مشاهده کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

پس از رعایت تمام مواردی که گفته شد و دانلود برنامه ها و نرم افزار های لازم ، برای مشاهده کلاس ضبط شده وارد سامانه شوید و سپس بر روی درس مورد نظر خود کلیک نمایید. پس از انتخاب درس و زدن دکمه main class وارد صفحه زیر خواهید شد. همانطور که مشاهده می کنید یک بخش مربوط به جلسات ضبط شده هفته های قبل است که با کلیک بر روی عبارت “مشاهده قسمت …” می توانید کلاس را مشاهده کنید. مدت زمان کلاس نیز در هر قسمت درج شده است.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه برگزاری کلاس های آنلاین از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

کلاس های مجازی ضبط شده دانشگاه آزاد | نکات مهم

  • مشاهده کلاسهای ضبظ شده توسط دانشجویان ، به منزله حضور آنها در آن جلسه است و غایب محسوب نمی شوند.
  • برای مشاهده کلاسهای آنلاین و کلاس های ضبط شده ، گوشی موبایل و یا تبلت با سیستم عامل اندروید 4.1 و بالاتر و یا سیستم عامل ios متصل به اینترنت نیاز است.
  • برای حضور در کلاس بهتر است از هندزفری استفاده کنید تا صدا اکو نشود.
  • حتما برنامه adobe connect  را بر روی دستگاه خود نصب کنید.
  • توجه داشته باشید که مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد از ساعت 8 صبح تا 8 شب امکان پذیر نیست.
  • فیلم ضبط شده تمام جلسات تا زمان امتحانات پایان ترم در سایت ذخیره می باشد.

دانلود کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد

برای دانلود کلاسهای مجازی دانشگاه آزاد ، مطابق تصویر زیر بر روی عبارت Meeting کلیک نمایید.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

سپس گزینهRecording  را انتخاب کنید تا لیست کلاس های ذخیره شده ظاهر شوند. در این بخش باید نوع دسترسی فایل را تعیین کنید که به صورت خصوصی باشد یا عمومی.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

مطابق تصویر زیر تیک فایل مورد نظر را فعال و بر روی عبارت Aceess Type کلیک کنید.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

در مرحله بعدی باید فایل انتخابی را به صورت Private یا  Public تنظیم کنید. در حالت Private فقط دانشجویانی که می توانند وارد کلاس شوند ، امکان دانلود خواهند داشت اما در حالت  Public همه کسانی که لینک کلاس به آنها داده شود ، امکان دانلود دارند.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد
کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

 

البته گزینه دیگری نیز به صورت Public به همراه رمز عبور نیز وجود دارد که در این تنظیم ، فقط کسانی که رمز عبور را بدانند می توانند کلاس را دانلود کنند.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

برای به اشتراک گذاشتن فیلم آموزشی  می بایست تصویر زیر لینک را کپی و برای افراد مد نظر ارسال کنید.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد
کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

 

برای دانلود فایل آموزشی سامانه کلاس مجازی می توانید به صورت تصویر زیر ، از منوی Actions گزینه  Make Offline را انتخاب کنید و سپس در صفحه ای که نمایش داده می شود ، نوع پسوند و کیفیت فایل خروجی را تعیین نمایید.

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد
کلاس های ضبط شده دانشگاه آزاد

 

 

 

علاوه بر مطلبی که خدمتتان ارائه شد ، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما مطالب مفید دیگری نیز در خصوص سامانه برگزاری کلاسهای آنلاین دانشگاه آزاد برای شما عزیزان تهیه کرده اند که می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر ، این مطالب را مطالعه فرمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ارشد پردیس خودگردان یا آزاد 📞 کارشناسی ارشد پردیس بین الملل بهتر است یا آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کاردانی ناپیوسته

ثبت نام کاردانی ناپیوسته 1402 📞 ثبت نام کاردانی ناپیوسته در دانشگاه های سراسری، آزاد و علمی کاربردی

ثبت نام کاردانی ناپیوسته را می توانید در دانشگاه های آزاد ، علمی کاربردی و …

3 نظر

  1. سلام. من برنامه adobe connect 2020 رو نصب کردم. اما اصلا این صفحه که وارد بخش meeting بشم نمیادکه
    چیکار کنم؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. اگر برای دانلود کلاس های مجازی ضبط شده سوال دارید و با مشکل مواجه شده اید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. سلام وقت بخیر تو سامانه وادانا میشه کلاس های ترم قبلم نگاه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر