از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

حضور غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد – آموزش حضور و غیاب در کلاس مجازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد - آموزش حضور و غیاب در کلاس مجازی

 

با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال 98 تاکنون ، در جهت حفظ سلامت اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، سامانه آموزش الکترونیکی راه اندازی شد تا با برگزاری کلاسهای آنلاین و مجازی ، آموزش به دانشجویان انجام گیرد. در حال حاضر دو سامانه وادانا و سایت دانان ، سامانه های معرفی شده توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای تشکیل کلاسهای آنلاین است که تعدادی از این دانشگاه ها از سایت وادانا و تعدادی دیگر نیز از سایت دانان استفاده می کنند. حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد همانند کلاسهای حضوری انجام می گیرد و در صورتی که غیبت دانشجو بیش از حد باشد ، به تصمیم استاد حذف خواهد شد.

نحوه حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد

سامانه آموزش مجازی ، حضور و غیاب دانشجویان را به صورت خودکار در سیستم ثبت و به اطلاع اساتید می رساند یعنی نیازی نیست که استاد از روی لیست دانشجویان حضور و غیاب کند و هر دانشجویی که از ابتدا تا پایان کلاس حضور داشته باشد ، در سیستم ثبت می شود.

برای ثبت کامل حضور دانشجو در سامانه آموزش مجازی ، باید از زمانی که استاد کلاس را شروع می کند تا ختم کلاس ، کامل در کلاس باشید و سیستم به صورت خودکار مدت زمان حضورتان در کلاس و ساعت ورود و خروج را نیز به ثبت می رساند.

نکته ای که بیشتر دانشجویان از آن غافل هستند ، خروج از سامانه در حین برگزاری کلاس است به این صورت که سامانه را نمی بندند و وارد سایر برنامه های گوشی خود مثل تلگرام ، اینستاگرام می شوند  اما صدای استاد نیز پخش می شود ، در این صورت شما در سامانه آفلاین نمایش داده می شوید و حضورتان ثبت نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی هر دانشجو در زمان برگزاری کلاس در سمت راست محیط کلاس نمایش داده می شود و اگر دانشجو از سامانه خارج شود ، اسم او از این لیست حذف می شود.

حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد
حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد

 

همچنین پس از برگزاری کلاس و ذخیره خودکار محتوای کلاس در سامانه ، اساتید می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود و ورود به کلاس مربوطه ، فایل اکسل لیست دانشجویان حاضر در کلاس را دانلود و مشاهده نمایند.

حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد
حضور و غیاب کلاس مجازی دانشگاه آزاد

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد سامانه مجازی دانشگاه آزاد از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند لطفا بخاطر داشته باشید که تماس صرفا از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد و صفر امکانپذیر است .

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

چند نکته در خصوص حضور و غیاب کلاس مجازی

  • با توجه به اینکه برگزاری کلاسهای مجازی از طریق سامانه اینترنتی مشکلات زیادی را به  همراه دارد  و برخی مواقع سایت از دسترس خارح می شود ، ممکن است تعدادی از دانشجویان نتوانند در این کلاسها شرکت کنند و یا سامانه آنها را از کلاس بیرون کند ، در این شرایط اساتید مطلع هستند که دلیل غیبت دانشجو  ، مشکلات سامانه است و برای او غیبت در نظر نمی گیرند.
  • اگر استاد در کلاس حضور و غیاب را به صورت کاغذی انجام می دهد ، حتما در کلاس حضور داشته باشید در غیر این صورت غیبت میخورید.
  • دانشحویانی که هر دلیلی موفق به مشاهده کلاس در زمان معین نشده اند ، می توانند از فایل های ضبط شده استفاده کنند. با مشاهده فیلم های ضبط شده ، حضور شما به ثبت می رسد.
احتمالا این را هم بپسندید  کلاس مجازی دانشگاه آزاد با موبایل - راهنمای کلاس مجازی آزاد

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه آزاد با گوشی

مشاهده کلاسهای ضبط شده دانشگاه ازاد با گوشی – پاسخ با ما

  بستر فراهم شده برای برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش مجازی دانشگاه آزاد سامانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر