از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد 1402 📞 راهنمای کامل

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد

رشته‌ پرستاری از جهت آنکه آینده شغلی تضمین شده‌ ای به نسبت سایر رشته‌ های پیراپزشکی دارد از متقاضیان زیادی برخوردار می باشد و دانشگاه های آزاد ، روزانه و پردیس خودگردان این رشته‌ را ارائه می کنند. بعضی از داوطلبان کنکور تجربی رشته‌ پرستاری را در دانشگاه آزاد هم انتخاب می کنند اما پس از قبولی ، از ثبت نام انصراف می دهند که در این صورت دانشگاه ظرفیت خالی خود را با برگزاری تکمیل ظرفیت ، جبران می نماید. متقاضیان تکمیل ظرفیت پرستاری دانشگاه آزاد باید دارای رتبه مناسب باشند و بدون رتبه خوب نمی توان به قبولی در این رشته‌ محل امیدوار بود. در ادامه این مطلب می خواهیم اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد را به طور کامل بررسی کنیم پس اگر علاقه مند به قبولی در این رشته‌ و دانشگاه هستید ، با ما همراه باشید.

سوالات خود را در زمینه شرایط ثبت نام و انتخاب رشته‌ تکمیل ظرفیت کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل 

آیا قبولی در تکمیل ظرفیت پرستاری دانشگاه ازاد به رتبه خوب نیاز دارد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری داوطلبان نسبت به انتخاب رشته‌ در دانشگاه های سراسری و آزاد اقدام می کنند و با توجه به رتبه ای که کسب کرده‌ اند ، ممکن است در یکی از رشته‌ های انتخابی خود پذیرفته‌ شده‌ اند و یا اینکه در هیچ رشته‌ محلی موفق به پذیرش نشوند. پذیرفته‌ شدگان می بایست برای ثبت نام در دانشگاه اقدام کنند ولی اگر به هر دلیلی از ثبت نام در دانشگاه و رشته‌ قبولی خود انصراف دهند ، دانشگاه اعلام ظرفیت خالی می کند تا متقاضیان بتوانند ظرفیت های خالی را تکمیل کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  رتبه لازم برای رشته ضد تروریسم - طبق آخرین رتبه قبولی ضد تروریسم 1400 و 99

پذیرفته‌ شدگان رشته‌ پرستاری دانشگاه آزاد هم ممکن است به دلیل ناتوانی در پرداخت شهریه ، دور بودن دانشگاه و یا قبول شدن در دانشگاه روزانه ، از ثبت نام در دانشگاه آزاد انصراف دهند که در این صورت تکمیل ظرفیت برگزار می شود و متقاضیان به شرط برخورداری از رتبه و تراز خوب ، می توانند پذیرش بگیرند.

مرتبط بخوانید : اخرین رتبه قبولی پرستاری منطقه 3

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد 1402

برای قبولی در تکمیل ظرفیت رشته‌ پرستاری دانشگاه آزاد نیاز به رتبه خوب می باشد و رتبه متقاضی باید به رتبه آخرین فرد قبول شده‌ در این رشته‌ نزدیک باشد. رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری دانشگاه آزاد هیچ فرقی با رتبه قبولی مرحله اولیه ندارد و اتفاقا به دلیل آنکه ظرفیت پذیرش رشته‌ محدود تر می شود داوطلبان دارای رتبه و تراز بهتر از شانس قبولی بیشتری برخوردار هستند.

حدود رتبه برای پرستاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در هر یک از واحدهای دانشگاهی متفاوت است اما به طور کلی اگر متقاضی قبولی در دانشگاه های سطح یک علوم پزشکی هستید رتبه کشوری شما باید کمتر از 20 هزار باشد اما در بعضی از دانشگاه های درجه پایین تر می توان با رتبه بالاتر از 80 هزار کشوری هم قبول شد.

مرتبط بخوانید : اخرین رتبه قبولی پرستاری منطقه 2

راهنمای شرکت در تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد 1402

اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در بعضی از سال ها برگرار می شود و تنها در صورتی که دانشگاه ها اعلام ظرفیت خالی نمایند ، اجرا می گردد. زمان برگزاری تکمیل ظرفیت چند هفته پس از اعلام نتایج نهایی است که معمولا در آبان ماه می باشد. متقاضیان این مرحله از پذیرش کنکور برای ثبت نام می بایست به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و دفترچه راهنما را دانلود کنند. در داخل دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، لیست رشته‌ ها و اسامی دانشگاه های ارائه دهنده‌ درج شده‌ اند و شما باید این دفترچه را بررسی کنید که آیا رشته‌ پرستاری هم ارائه شده‌ است یا خیر.

احتمالا این را هم بپسندید  دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر 1402📞 معرفی دانشگاه ها و شرایط قبولی

اگر رشته‌ یا رشته‌ های مورد تقاضایتان در مرحله تکمیل ظرفیت ارائه شده‌ بود ، می توانید مراحل انتخاب رشته‌ را با پرداخت هزینه در سایت آغاز کنید. در قدم اول باید مبلغ تعیین  شده را در سایت بپردازید و سپس فرم را دریافت کنید. در نهایت پس از تکمیل فرم با کد رشته‌ هایی که قبلا از دفترچه استخراج کرده‌ اید ، یک شماره پیگیری به شما ارائه می شود.

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت نیز چند هفته پس از اتمام فرایند انتخاب رشته‌ اعلام می گردد و با توجه به اینکه شروع به تحصیل پذیرفته‌ شدگان از بهمن ماه است ، نتایج حداکثر تا قبل بهمن اعلام خواهد شد.

مرتبط بخوانید : اخرین تراز قبولی اتاق عمل ازاد

سوالات متداول

  • اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد چقدر است ؟

توضیحات لازم درباره اخرین رتبه قبولی تکمیل ظرفیت پرستاری ازاد در این مطلب ارائه شده‌ است.

  • آیا با رتبه بالای 100 هزار کشوری شانس قبولی در تکمیل ظرفیت پرستاری وجود دارد ؟

در تعداد محدودی از واحد های علوم پزشکی آزاد به ویژه در دوره ظرفیت خودگردان آزاد ، می توان با رتبه نزدیک به 100 هزار کشوری در رشته‌ پرستاری قبول شد.

  • ایا پرستاری در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارائه شده‌ است ؟

رشته‌ های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هنوز منتشر نشده‌ اند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 📞 شرایط و راهنمای ثبت نام

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر پذیرش دانشجوی ارشد بدون کنکور از طریق طرح استعداد درخشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر