از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

Portaltvto 📞 ورود به Portaltvto پورتال فنی حرفه ای و راهنمای استفاده

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

Portaltvto

اگر می خواهید در دوره های آموزشی فنی حرفه ای شرکت کنید و پس از گذراندن‌ جلسات آموزشی و شرکت در آزمون های پایانی ، مدرک معتبر نیز دریافت کنید که از نظر اشتغال و ورود به بازار کار تضمینی باشد ، می توانید در دوره های آموزشی سازمان فنی حرفه ای که برای رشته‌ های زیادی برگزار می شود ، شرکت نمایید. آدرس پورتال سازمان فنی حرفه ای به نشانی Portaltvto می باشد و تمام مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه ، اعلام نتایج و استعلام کارت مهارت از طریق این سایت انجام می گیرد. در ادامه راهنمای استفاده‌ از سامانه Portaltvto را برای ثبت نام ، شرکت در ازمون ، استعلام گواهینامه و … ارائه داده‌ ایم. پس از مطالعه مطلب اگر سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات بپرسید.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه ورود به سایت Portaltvto و نحوه ثبت نام در کلاسها و ازمون های سازمان فنی حرفه ای از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید 

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

معرفی آزمون های سازمان فنی حرفه ای

پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار کننده‌ دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی است و علاقه مندان می توانند با توجه به حرفه و تخصص خود ، در کلاسهای آموزشی ثبت نام کنند و پس از گذراندن‌ ساعات مشخص ، در آزمون پایان دوره نیز شرکت کنند تا به آنها گواهینامه اعطا شود.

آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون های فنی حرفه ای سامانه Portaltvto شامل سه دسته هستند. پر متقاضی ترین آزمون ، آزمون ادواری می باشد و این آزمون برای متقاضیانی برگزار می شود که دارای حرفه و مهارت خاصی هستند و نمی خواهند که در دوره ها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی شرکت نمایند و تنها قصد دارند با شرکت در آزمون ، مدرک معتبر در حرفه و تخصص خود دریافت کنند. رشته‌ های آزمون ادواری در 4 خوشه صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر و کشاورزی دسته بندی می شوند و بسیار هم متنوع هستند. علاقه مندان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده‌ در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای

امتحانات هماهنگ نیز توسط سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود که مختص به کارآموزان مراکز دولتی و آزاد خصوصی و همچنین کارآموزان واحد های روستایی و معرفی شدگان اتاق اصناف می باشد.

آزمون تفاهم نامه صنایع دستی و صنعت ساختمان ، به منظور ارائه مدرک به کسانی برگزار می شود که از اداره میراث فرهنگی معرفی شده‌ اند. همچنین شرکت کنندگان آزاد در حرفه های ساختمانی درجه 2 و 3 نیز می توانند مدرک این آزمون را دریافت نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  دریافت کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای 1402 📞 راهنمای زمان و نحوه دریافت کارت

مرتبط بخوانید : استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

ورود به سایت پورتال فنی حرفه ای Portaltvto و راهنمای جستجو و ثبت نام در دوره ها

در سایت Portaltvto دفترچه راهنمای ثبت نام دوره های آموزشی مراکز معتبری که در هر یک از استان ها فعالیت می کنند ، موجود است و مهارت آموزان می توانند با مراجعه به سایت دفترچه مربوط به استان خود را دانلود و پس از اطلاع از دوره های در حال برگزاری و انتخاب رشته‌ و حرفه خود ، وارد سایت شده‌ و ثبت نام کنند.

پس از ثبت نام اینترنتی در سایت Portaltvto ، زمان شروع و پایان کلاسها به مهارت آموز اطلاع داده‌ می شود و باید در کلاسهای تئوری و عملی شرکت کرده‌ و در نهایت با شرکت در دو مرحله آزموت کتبی و نهایی و کسب نمره قبولی ، موفق به دریافت مدرک فنی حرفه ای شود. نمره قبولی آزمون کتبی فنی حرفه ای 50 از 100 است و داوطلبانی که کمتر از این نمره را کسب کنند ، مجاز به شرکت در ازمون نهایی نمی شوند.

برای جستجوی دوره های آموزشی در حال برگزاری سازمان فنی حرفه ای ، وارد سایت Portaltvto شوید و از منوی صفحه اول سایت دوره مد نظر خود را جستجو کنید تا مراکز برگزار کننده‌ آن نمایش داده‌ شود. برای مثال ما دوره آموزشی برق را در استان تهران جستجو کرده‌ ایم که یک مرکز در حال برگزاری این دوره است.

بر روی اسم دوره کلیک کنید تا تمام مشخصات ، زمانبندی ثبت نام ، برگزاری و اجرای آزمون ، شرایط شرکت در دوره نمایش و هزینه های مربوطه نمایش داده‌ شوند. هزینه شرکت در دوره های آموزشی سازمان فنی حرفه ای 50 هزار تومان است و هزینه خدمات مشاوره ای ، ثبت نام در آزمون اول ، ثبت نام در آزمون دوم و شهریه جداگانه محاسبه می شود.

Portaltvto

سایت دریافت کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون فنی و حرفه ای azmoon.portaltvto.com

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای از قبل و در زمان ثبت نام آزمون به اطلاع مهارت آموزان رسانده‌ می شود و هر یک از داوطلبان باید 3 روز قبل از برگزاری آزمون به سایت پورتال فنی حرفه ای و در بخش نتایج به نشانی azmoon.portaltvto.com و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای ، اطلاعات داوطلب و همچنین آدرس و زمان برگزاری آزمون مشخص شده‌ است و در صورت وجود هر گونه مغایرت در کارت ، باید قبل از برگزاری آزمون از طریق باجه های رفع نقصی که سازمان در سایت Portaltvto معرفی می کند ، نسبت به رفع اشتباهات اقدام نمود.

نمره قبولی آزمون کتبی فنی حرفه ای 50 از 100 است و مهارت آموزانی که کمتر از این نمره را به دست آورند ، مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم نخواهند بود. همچنین نمره لازم برای پذیرش در آزمون کتبی ، 70 از است ولی اگر داوطلبی در مرحله آزمون کتبی نتواند نمره 70 را به دست آورد ، یکبار دیگر مجاز است که در آزمون تکرار شرکت نماید.

احتمالا این را هم بپسندید  دریافت کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای 1402 📞 راهنمای زمان و نحوه دریافت کارت

پس از برگزاری دو آزمون کتبی و عملی ، گواهینامه فنی مهارتی پذیرفته شدگان صادر می شود و همانطور که بسیاری از شما می دانید ، مدرک فنی حرفه ای معتبر ترین مدرک در سطح کشور و سطح بین المللی است و امکان اشتغال را در بسیاری از مراکز و سازمان ها فراهم می سازد.

در مورد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و نحوه مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه ای از سایت Portaltvto پورتال فنی حرفه ای سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای از سایت پورتال فنی حرفه ای  portaltvto

چند هفته پس از برگزاری آزمون مرحله دوم و اعلام نتایج ، کارت مهارت فنی حرفه ای پذیرفته شدگان در سایت پورتال فنی حرفه ای به نشانی Portaltvto قرار داده‌ می شود و قبول شدگان باید با مراجعه به همین سایت و واریز هزینه مربوطه ، نسبت به استعلام گواهینامه فنی حرفه ای خود اقدام نمایند. (هزینه دریافت کارت مهارت فنی حرفه ای حدود 50 هزار تومان می باشد)

لازم به ذکر است که اعتبار مدرک فنی حرفه ای 5 سال است و بعد از این مدت باید با مراجعه به یکی از مراکز معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، کارت مهارت خود را تمدید کنید.

مرتبط بخوانید : نحوه دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای

مشاوره ورود به Portaltvto پورتال فنی حرفه ای

Portaltvto site

در این مطلب شرح کاملی از نحوه ورود به سایت Portaltvto فنی حرفه ای ارائه شد اما اگر در ورود به سامانه و استفاده از بخش های مختلف آن دچار مشکل شده‌ اید ، می توانید با کارشناسان پاسخ با ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. کارشناسان می توانند در سریع ترین زمان مشکل مربوط به سایت سازمان فنی حرفه ای را برطرف نمایند.

مرتبط بخوانید : تمدید کارت مهارت فنی حرفه ای

سوالات متداول

  • نحوه ورود به پورتال فنی حرفه ای چگونه است ؟

آدرس سایت پورتال فنی حرفه ای به نشانی Portaltvto  می باشد و راهنمای ورود به سایت در این مطلب بررسی شده‌ است.

  • ثبت نام آزمون های فنی حرفه ای از کدام سامانه انجام می گیرد ؟

برای ثبت نام آزمون های سازمان فنی حرفه ای از طریق سایت Portaltvto  اقدام نمایید.

  • چگونه از گواهینامه فنی حرفه ای استعلام بگیریم ؟

چند هفته پس از برگزاری آزمون مرحله دوم و اعلام نتایج ، کارت مهارت فنی حرفه ای پذیرفته شدگان در سایت قرار داده‌ می شود و قبول شدگان باید با مراجعه به همین سایت و واریز هزینه مربوطه ، نسبت به استعلام گواهینامه فنی حرفه ای خود اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

13 نظر

  1. راضیه امیری

    سلام وقت بخیر من هنر میناکاری سفال را بلدم و کار میکنم حتی مشتری هم دارم اما برای گرفتن مجوز کارگاه انفرادی احتیاج به مدرک معتبر فنی و حرفه ای دارم لطفا راهنمایی کنید چطورو کجا میتونم امتحان بدم تا مدرک فنی حرفه ای را بگیرم ممنونم .

    • پاسخ با ما

      سلام. برای راهنمایی در خصوص دوره های فنی حرفه ای با مشاوران تماس بگیرید تا کامل راهنمایی شوید.

    • سلام من کارت مهارتم را برای تمدید فرستادم ۳روز شده از اون طرف هم پول بیمه برج یک را نریختم وتا ۳۰ ام وقت ندارم ایا کارتم باطل میشود؟؟!

  2. پورتال فنی حرفه ای بالا نمیاد چیکار باید بکنیم ؟ مکه آدرسش این نیست؟ portaltvto

  3. سلام ببخشید ثبت نام آزمون هم باید از طریق پورتال فنی حرفه ای انجام بشه ؟

  4. سيما كاشفي

    سلام من سال ١٣٨٠ دوره گيپوربافي رو گذروندم الان تصميم دارم كه مدركش رو هم بگيرم نميدونم كجا بايد مراحعه كنم لطفاً راهنمايي بفرماييد

    • پاسخ با ما

      با سلام. استعلام گواهینامه فنی حرفه ای از سایت پورتال فنی حرفه ای portaltvto انجام می گیرد. اگر برای دریافت گواهی نامه نیاز به راهنمایی دارید ، لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  5. با سلام بندهدر اسفند ماه 99 در آزمون ادواری گچکاری درجه سه ساختمان شرکت کردم ولی هنوز معلوم نیست که تکلیف گواهینامه بنده چه شده است؟ لطفا راهنمایی فرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا برای راهنمایی در خصوص پورتال فنی حرفه ای با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  6. سلام وقتتون بخیر. برای شغل مبل سازی هم آزمون وجود داره یا کارت صادر میشه لطفا اگر هست چطور میتونم ثبت نام کنم و آزمون بدم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  7. سلام وخسته نباشید من فردا آزمون کاربامواد رنگ دارم هر چی میزنم کارت ورود به جلسه نمیاره بالا ..مشکل چیه…راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر