از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

استعلام کارت مهارت – راهنمای استعلام کارت مهارت

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

استعلام کارت مهارت

 

مهارت آموزان و هنر آموزانی که در دوره ها و ازمون های سازمان فنی حرفه ای شرکت کرده اند ، پس از شرکت در دو مرحله آزمون کتبی و عملی و کسب نمره قبولی می توانند برای دریافت گواهینامه فنی و مهارتی خود اقدام نمایند. به تمام مهارت آموزان سازمان فنی حرفه ای در پایان دوره ،  گواهینامه اعطا می شود که این گواهینامه دارای اعتبار در سطح کشوری و سطح بین المللی است. مهارت آموزان برای استعلام کارت مهارت خود باید به پورتال سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto مراجعه فرمایند و با واریز هزینه تعیین شده و درج مشخصات خود ، گواهینامه را دریافت کنند.

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه استعلام کارت مهارت سازمان فنی حرفه ای از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

راهنمای استعلام کارت مهارت فنی حرفه ای

تمامی گواهینامه های فنی حرفه ای از طریق سامانه الکترونیکی سازمان فنی حرفه ای صادر می شود و مدارک صادره از سایت هیچ تفاوتی با مدارکی که مهارت آموز به صورت حضوری از مرکز دریافت می کند ، ندارد. البته متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از مراکز معتبر سازمان فنی حرفه ای نیز نسبت به دریافت مدرک فنی حرفه ای خود اقدام نمایند ولی سامانه الکترونیکی سازمان راه اندازی شده است تا مراجعات حضوری کاهش یابد مخصوصا در شرایط کنونی و وجود بیماری کرونا که بسیاری از مراکز آموزشی فعالیت کامل ندارند بهترین راه دریافت کارت مهارت ، مراجعه به سایت portaltvto است.

احتمالا این را هم بپسندید  نحوه دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای - راهنمای کامل + مدارک لازم

متقاضیان استعلام کارت مهارت خود پس از مراجعه به سایت مذکور ، باید هزینه را که در سایت مشخص شده است به صورت الکترونیکی و توسط کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند و پس از اتمام فرایند پرداخت ، کد شناسایی را دریافت کنند. با استفاده از کد شناسایی می توان کارت مهارت را دریافت کرد ، بدبهی است که در صورت عدم پرداخت هزینه و نداشتن کد شناسایی ، امکان مشاهده و تهیه پرینت از کارت مهارت وجود ندارد.

مرتبط بخوانید : استعلام گواهینامه فنی حرفه ای – راهنما و لینک استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

راهنمای تصویری استعلام کارت مهارت

پس از مراجعه به پورتال سازمان فنی حرفه ای ، از منوی موجود در صفحه اول سامانه وارد بخش صدور گواهینامه شوید.

 

در بخش صدور گواهینامه ، باید نسبت به پرداخت هزینه صدور کارت اقدام نمایید بدین منظور ابتدا اطلاعات خود را وارد کنید تا مشخصات دوره های آموزشی شما نمایش داده شود.

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای

 

پس از مشاهده مشخصات ، بر روی گزینه پرداخت هزینه صدور گواهی نامه کلیک کنید و با درج اطلاعات کارت بانکی خود منتظر بمانید تا فرایند پرداخت به اتمام برسد. هزینه استعلام کارت مهارت فنی حرفه ای ما بین 50 الی 100 هزار تومان می باشد.

نحوه گرفتن مدرک فنی حرفه ای

 

سپس بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید تا صفحه زیر نمایش داده شود.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

 

پس از وارد کردن اطلاعات و زدن دکمه جستجو ، گواهینامه مهارت آموزی نمایش داده می شود که می توانید به صورت فایل pdf آن را ذخیره کنید.

مرتبط بخوانید : تمدید کارت مهارت فنی حرفه ای

پاسخ به سوالات پر تکرار مهارت آموزان

  • استعلام کارت مهارت فنی حرفه ای از طریق کدام سایت انجام می گیرد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  نتایج آزمون فنی حرفه ای 1402 📞 لینک دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای

متقاضیان برای دریافت کارت مهارت فنی حرفه ای باید وارد سایت portaltvto شوند.

  • گواهینامه مهارت فنی حرفه ای چه زمانی صادر می شود ؟

حدود یک هفته پس از ثبت درخواست متقاضی گواهینامه صادر می شود.

  • برای دریافت مدرک فنی حرفه ای به صورت الکترونیکی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

متقاضیان باید با واریز هزینه در سایت سازمان فنی حرفه ای ، کد شناسایی دریافت کنند و با استفاده از این کد نسبت به استعلام کارت مهارت فنی حرفه ای خود اقدام نمایند.

  • کارت مهارت فنی حرفه ای تا چه زمانی اعتبار دارد ؟

مدت اعتبار مدرک فنی حرفه ای تا 5 سال پس از صادر شدن است.

  • نحوه تمدید اعتبار مدرک فنی حرفه ای به چه صورت است ؟

دارندگان مدرک فنی حرفه ای که 5 سال از زمان صدور کارت آنها گذشته است ، لازم است همراه با مدارک لازم به یکی از مراکز معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار مدرک فنی حرفه ای خود اقدام نمایند.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

2 نظر

  1. محمد بهرامی

    سلام کارت مهارت کارگران ساختمانی تاریخش گذشته باید کجا واسه تمدید برم وچه مدارکی میخواد

    • پاسخ با ما

      سلام. لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

      تماس از سراسر کشور 9099071612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر