از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

پشتیبانی سایت سیدا – شماره تلفن پشتیبانی سامانه سیدا

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

پشتیبانی سایت سیدا

 

پشتیبانی سایت سیدا برای مواقع ضروری که دانش آموزان و یا مدیران و معلمان مدارس در ورود به این سامانه با مشکل مواجه شده اند ، راه اندازی شده است. اگر از خدمات سامانه سیدا دانش آموزی استفاده می کنید ولی مشکل ورود به سامانه را دارید و یا در استفاده از بخش های مختلف سایت با خطای سامانه برخورد کرده اید ، بلافاصله می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی شوید شماره 02172865000 بصورت رسمی برای تماس با پشتیبانی سامانه سیدا معرفی شده است همچنین اگر به هر دلیلی موفق به تماس با این شماره نشدید میتوانید با کارشناسان مرکز پاسخ با ما تماس بگیرید و در کلیه امور مربوط به تحصیل از جمله سامانه سیدا راهنمایی شوید.

لازم به ذکر است که مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما ، بخش خصوصی بوده و ارتباطی با سامانه سیدا ندارد و کارشناسان ما بر اساس تجربه ، تخصص و تحقیق پاسخگوی سوالات شما عزیزان میباشند .

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

خدمات سایت سیدا

سامانه سیدا دانش آموزی همچون سامانه های همگام ، پادا ، سناد و … برای مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. کاربران این سامانه دانش آموزان ، مدیران مدارس و معلمان هستند و برای تمام دوره های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم کاربرد دارد. معلمان باید با ورود به این سامانه سیدا ، نمرات دانش آموزان را ثبت کنند ، مدیر مدرسه لازم است که از طریق سایت سیدا کارنامه تحصیلی دانش آموزان را صادر نماید و دانش آموزان نیز از طریق این سایت می توانند نمرات خود را مشاهده کنند.

احتمالا این را هم بپسندید  سیدا سنندج - سامانه سیدا دانشگاه آزاد سنندج - راهنمای جامع

علاوه بر ثبت نمرات دانش آموزان و دریافت کارنامه ، موارد دیگری همجون ارتقا پایه تحصیلی ، انتخاب واحد ، انتخاب رشته نهم به دهم و … نیز از طریق سایت سیدا قابل پیگیری است. پس ضروریست که برای تمام دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس در این سامانه حساب کاربری ایجاد شود.

مرکز پشتیبانی سایت سیدا

بعضی مواقع سامانه سیدا دانش آموزی بنا به دلایلی مثل شلوغی سایت و … از دسترس خارج می شود و دانش آموزان یا مسئولین مدارس در ورود به این سامانه با مشکل مواجه می شوند. مرکز پشتیبانی سایت سیدا برای چنین مواقعی راه اندازی شده است تا مشکلات احتمالی کاربران را رفع کند. ارتباط با مرکز پشتیبانی سایت سیدا از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است.

البته لازم است این نکته را ذکر کنیم که سامانه سیدا تاکنون پشتیبانی رسمی نداشته است ولی شما عزیزان می توانید برای راهنمایی در خصوص مشکلات این سامانه ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید. بنابراین اگر با مشکلاتی نظیر فراموشی رمز عبور سامانه سیدا و … روبرو شده اید ، با کمک کارشناسان پشتیبانی ما می توانید برای رفع مشکلات خود اقدام نمایید.

راهنمای ورود به سامانه سیدا دانش آموزی

پشتیبانی سایت سیدا

ایجاد دسترسی به کاربران سایت سیدا ، توسط کاربران سطح بالاتر امکان پذیر است. مثلا دسترسی معلمان توسط مدیر مدرسه تعریف می شود و دسترسی مدیر مدرسه نیز باید توسط کارشناس فناوری آموزش و پرورش منطقه ایجاد شود. پس از ساخت حساب برای هر یک از کاربران سایت سیدا ، به آنها نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده می شود که در مراجعات بعدی بتوانند با استفاده از این اطلاعات وارد حساب خود شوند و امور مربوطه را انجام دهند.

در هر سطحی مسئول و ناظر سطح بالاتر ، قادر به تعریف کاربر سطح پایین تر خود است و برای آنها نام کاربری و پسورد اختصاص دهد. مثلا در یک مدرسه ، بالاترین سطح کاربری مدیر است که نقش مدیر نیز توسط مسئول سامانه در منطقه ها تعریف شده است.

نحوه ثبت نمرات در سایت سیدا نیز به صورت زیر می باشد :

  • ابتدا وارد سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir شوید.
  • بر روی گزینه عملیات ضمن سال کلیک نمایید.
  • لیست کلاس و ورود نتایج را انتخاب کنید.
  • ورود نتایج از طریق کلاس
  • پایه خود را انتخاب کنید.
  • درس خود را انتخاب نمایید.
  • نوبت تحصیلی را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه نمره مستمر و سپس پایانی کلیک کنید.
  • نمرات را وارد و در نهایت ثبت کنید.

مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما 

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

پشتیبانی سایت سیدا | سوالات متداول

  • راه ارتباط با پشتیبانی سایت سیدا چیست ؟
احتمالا این را هم بپسندید  سما لایو چیست 📞 معرفی و راهنمای ورود و استفاده از سامانه سما لایو

برای ارتباط با کارشناسان ما جهت رفع مشکلات سامانه سیدا می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

  • نام کاربری و رمز عبور سایت سیدا چیست ؟

مدیران مدرسه لازم است که اطلاعات ورود به سامانه سیدا را از کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش منطقه دریافت نمایند و حساب کاربری معلمان و معاونین نیز توسط مدیر ایجاد شده و نام کاربری و پسورد برای آنها ارسال می شود.

  • در صورت فراموشی رمز عبور سامانه سیدا نحوه بازیابی آن به چه صورت است ؟

بازیابی رمز عبور سامانه سیدا فقط توسط کاربری که نام کاربری شما را در سامانه تعریف کرده است ، امکان پذیر است.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا

فراموشی رمز عبور سامانه سیدا – بازیابی رمز سیدا دانش آموزی

با توجه به سوالات زیاد معلمان و مدیران مدارس پیرامون فراموشی رمز عبور سامانه سیدا …

61 نظر

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    سئوالی که دارم در مورد دانش آموزان جهشی
    دانش آموز را طبق بخشنامه جهشی ثبت مجوز کردیم ولی نمی دانیم چطوری مثل سناد در تابستان ثبت نام کنیم و نمراتشان را درج کنیم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  2. باسلام وعرض ادب کاربری مدیر دبیرستان بزرگسال از دسترس خارج شده وامکان دوباره تعریف درسامانه سیدا وجود ندارد چون تعریف کاربر رو از سامانه برداشتن تکلیف چیست ؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطفا با پشتیبانی سایت سیدا تماس بگیرید.

    • سلام .من چون ثبت نهایی برای نمرات پایانی نوبت دوم زدم امکان ویرایش برام وجود نداره الان نگاه کردم برای هیچ کدام از دانش اموزان نمره ثبت نشده لطفا کمک کنید امکان ویرایش برام وجود داشته باشد تا دوباره نمرات را ثبت کنم .ممنون

  3. محمود اجتماعی

    با سلام جهت حذف کلاسی که باید به صورت چند پایه ثبت می شد ولی به صورت کلاس مستقل ثبت شده و باعث شده که مجوز ایجاد کلاس جدید پر شده و سیدا پیغام می دهد که شما مجاز به حذف یا ایجاد کلاس جدید در سال 1400 نمی باشیدچه کمک و راهنمایی میتوانید بنمایید.

  4. با سلام و عرض ادب
    خسته نباشید
    با توجه به اینکه بعد از انتخاب واحد اتوماتیک به تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان ما اضافه شد و مجبور به گرفتن مجوز شدیم که تایید شد ولی در جریان هستید که برای تخصیص دانش آموزان به کلاس مجوزدار باید انتخاب واحد آن دانش آموزان حذف شود و با توجه به اینکه حذف دروس نهایی غیرفعال می باشد لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می توان این مشکل را حل نمود تا کلاس بندی دبیرستان ما تایید نهایی گردد. با تشکر

    • پاسخ با ما

      با سلام. توصیه می شود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

    • نام ونام خانوادگی مدیر مدرسه تغییر کرده.درسامانه قدیمی مونده هنوز سیدا

  5. علی حسینی

    با سلام
    سامانه سناد بنا بر نیاز جدی مدارس بر خروجی اکسل مشخصات به تفکیک کلاس ، این خروجی را در سامانه تعبیه کرده بودند. اما سیدا این قابلیت رو نداره و احتمالا ناشی از عدم شناخت کافی تیم طراح از نیازهای مدارس و عدم آشنایی با سیستم آموزش و پرورش هست . اینکه بعد از گذشت حداقل دو سال هنوز این سامانه به ثبات نرسیده گویای همه چیز هست. حداقل ها را اضافه کنید . اگر صرفا کارنامه و ثبت نمره باشه اینو تو اکسل هم مدارس می تونستن طراحی کنند.

  6. برنامه را تو کامپیوتر با تمام مرورگرها باز می کنم فقط یه صفحه سفید میاره جایی که باید نام کاربری و رمز ورود را بزنیم را نمیاره

  7. با سلام وخدا قوت چرا چاپ کلی در قسمت کارنامه ها قرارداده نمی شود؟

  8. سلام متاسفانه در دوره اول بزرگسال 1401/1400بعد از ارسال به سامانه امين و ساير امور مربوطه در دوره جديد شروع به ثبت نام نموديم ولي در اثر يك اشتباه مربوط به تغيير دوره عمليات تاييد نهايي را براي نيمسال اول انجام داديم كه باعث حذف نمرات و انتخاب واحد دانش آموزان ترم قبل شد حالا براي اصلاح بايد چكار كرد چون سامانه بعد از ارسال نهايي اجازه ثبت انمتخاب واحد و نمره را نمي دهد

  9. سلام، روزتون بخیر
    رمز ورود به سیدا رو فراموش کردم هرچقدر تلاش میکنم کد اعتبارسنجی به گوشیم ارسال نمیشه

    • درود منم همین مشکل دارم وگر مشکلت حل شده من هم راهنمایی کنید سپاس

    • سلام میشه بفرمایینبرای ارسال نشدن کد در سیداچه کردین ؟؟

  10. سلام ببخشید آیا 19.75 در سامانه سیدا 20 می شود؟

    • سلام دانش آموز پایه اول ابتدایی جدید ثبت‌نام شده است ولی در آمار مدرسه وکلای بندی اسم دانش آموز را نمی آورد

    • بلوچ زاده

      سلام دانش آموز پایه اول ابتدایی جدید ثبت‌نام شده است ولی در آمار مدرسه وکلای بندی اسم دانش آموز را نمی آورد

  11. سلام مطلب خوبی در باره پشتیبانی سایت سیدا گذاشتید ممنونم .

  12. محمد محسنی

    سلام.برای ثبت نام کتب درسی هشتم به قسمت جستجوی دانش آموز برای ثبت نام کتاب مراجعه میکنیم پیام خطا می دهد .چرا .

  13. سلام و وقت به خیر
    مشخصات فردی دانش آموز کاملا درست است اما موقع پرینت دفتر امتحانات بخشی از مشخصات بعضی از دانش آموزان ناقص چاپ می شود لطفا این مشکل را در متوسطه اول حل کنید.

  14. سلام در سامانه سیدا متوسطه دوم بزرکسالان برای تدم تابستان شروع دوره تحصیلی فعال نشده کد مدرسه ۶۶۶۶۴۶۰۳ لطفا بررسی شود

  15. سلام برای رفع خطای امکان انتخاب رشته های سالی واحدی وجود ندارد هنگام ثبت نام پایه دهم باید چه کنیم

  16. سلام برای رفع خطای امکان انتخاب رشته های سالی واحدی درمدارس روزانه وجود ندارد هنگام ثبت نام پایه دهم باید چه کنیم

  17. لیلا ربیعی

    سلام .چرا امکان ویرایش در سامانه سیدا وجود ندارد

  18. ساریه اعتصامی

    سلام من پارسال درس نخوندم ولی امسال ادامه تحصیل دادم پایه نهم بودم از اول سال تا الًًان هیچ مشکلی نداشتم ولی یک ماه قبل از طرف مدرسه به ما زنگ زدن که هدایت تحصیلی برای من صادر نشده است رفتم آموزش و پرورش تا برای من هدایت تحصیلی رو دستی با استفاده از شش امضا صادر کنند ولی الان هیچ جوره ثبت نمیشه به دلیل نقص سوابق تحصیلی باید چیکار بکنم

    • پاسخ با ما

      با سلام لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  19. تورورخدا هدایت تحصیلی من و که تغیر رشته دادم بفرستین دوروز ده مدرسه باز میشه من هدایت تحصیلی ندارم

  20. رحیم صفایی

    سلام لطفاسامانه سیداروبروزرسانی کنید من دخترمو ازیک مدرسه بردم به مدرسه دیگه بعدمدرسه اول اسمشوازسیداحذف کرده مدرسه دوم هم میگه اسمشو توسیدانوشتیم اما هنوز جانیافتاده وبایدبروزرسانی بشه لطفابروزرسانی کنید تامشکل ماحل بشه
    ممنون

    • سلام مشکل پسرمنم دقیق همینه الان برا کلاس دوم کتاب نمیتونم ثبت نام کنم شما چجور حلش کردید بمن خبر بدید

  21. سروش امیری

    باسلام
    مشکل ثبت نام با فرم ۶ امضای هدایت تحصیلی حل نشده و امکان ثبت نام وجود ندارد لطفا راهنمایی بفرمایید

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  22. مریم خسروبیگی

    سلام. من تایید نهایی کلاسبندی را زدم و کلاس سوم ما بعداز نهایی شدن دوتا شده. چگونه میتونم لغو تایید بزنم ؟

  23. محمدرضا نصراله نژاد

    باسلام وخداقوت
    اگر امکان دارد کارنامه کلی را در سامانه سیدا ایجاد کنید . اینکار باعث میشود که کاربران قبل از ارسال اطلاعات به سیستم امین و آن مشکلاتی که سیستم امین دارد بتوانند سابقه تحصیلی دانش آموزان را کنترل تا حقی از کسی ضایع نشود و بعد از پالایش و رفع کلیه اشکالات اطلاعات به امین ارسال گردد .
    با تشکر

  24. سلام برای تغییر رمز سیدا هر چی میزنم سایت خطا میزنه میگه حروف لاتین وعدد با هم باشه در حالی ک هم حروف لاتینه هم عدد هست ولی قبول نمیکنه

  25. سلام
    متوسطه اول آموزش از راه دور
    امکان چاپ گواهی نهم نمیباشد لطفا راهنمایی بفرمایید

  26. سلام وقت بخیر. کدملی معلم در قسمت کد پرسنلی اشتباه وارد کردم. لطفا میشه راهنمایی بفرمائید چگونه میتوانم ویرایش کنم در صورتی که دسترسی به ویرایش ندارم

    • پاسخ با ما

      با سلام و احترام. لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  27. ابراهیمی

    با سلام و خسته نباشید چرا این سایت از اول مشکل داره و تابحال مشکلات آن حل نشده مثلا اسم دانش آموز برای ثبت نمره تو لیست کلاسی معلم نیست در حالی که در لیست مدرسه اسم این دانش آموز هست .لطف کنید این مشکلات را حل کنید.

  28. ابراهیمی

    با سلام و خسته نباشید مشکل بنده این است که اسامی دانش آموزان در لیست کلاس هست ولی موقع نمره دادن تو لیست معلم نمی آید لطف کنید مرا راهنمایی کنید

  29. سلام خسته‌ نباشید چرا در سیدا نمیشه نمره دی ماه ثبت کرد چرا اداره گفته نمره ثبت نکنیم
    باید چیکار کنیم

  30. سلام اگر آمار دانش آموزان دراین ماه بهمن از ۲۵۱ نفر کمتر بشه معاون اجرایی حذف میشه لطفا راهنمایی کنیدمقطع ابتدایی

  31. سلام
    چرا نام خانوادگی ام اصلاح نمیشه تو سامانه؟؟؟ معلم هستم.

  32. زهرا صالحی

    با سلام
    و خسته نباشید
    اگر لطف کنید لیست دبیران هر کلاس گزینه چاپ گروهی هر لیست در یک صفحه رو هم ایجاد کنید .
    ممنون میشیم ، این قابلیت رو قبلا دانا داشته.

  33. سلام، روزتون بخیر
    رمز ورود به سیدا رو فراموش کردم هرچقدر تلاش میکنم کد اعتبارسنجی به گوشیم ارسال نمیشه

  34. با سلام.بعضی از نمرات دروس ازکارنامه های سال گذشته حذف شده.و برای گرفتن دفتر امتحانات نتیجه ناتمام میخوره.ازطرفی برای دانش آموزان نهم پارسال که دیگه دسترسی به کارنامه انها نداریم که نمرات رو مجدد وارد کنیم یک مشکل جدی هست.لطفا راهکار بدین

  35. سلام من میخوام رمزمو اوز کنم ولی نمیشه

  36. سلام. وقت بخیر. بنده برای ثبت تیم‌های ورزشی اعزامی به استان، وقتی وارد پنل کارشناس تربیت بدنی اداره میشم، بعد ثبت مربی و سرپرست، نکبت به انتخاب بازیکن میرسه و باید لیست دانش آموزان بالا بیاد، منو از سایت بیرون میندازه. مشکل کار از کجاست؟؟

    • پاسخ با ما

      با سلام. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  37. لطفاً برای یک روز هم که شده hrm رو بروزرسانی کنید خیلی ها حقشون ضایع شده خداوند به شما خیر دهد در ماه رمضان

  38. سلام چطوری توان اسم دانش آموزرادرسیدا تغیرداد

  39. سلام روز خوش ببخشید مدرسه ما برای گرفتن گواهی پایان دوره پیش دبستانی پسر، سایت سیدا گزینه مورد نظر ندار . لطفاً راهنمایی بفرمایید.

  40. سلام وقت بخیر سیدا مشکل دارد موقع که نمره ثبت میکنیم پیام ثبت شد قرار میده اما میایم بیرون دوباره میریم صفر نشون میده ممنون میشم سریعتر جواب بدید

  41. محمدرضا اکبری

    سلام ببخشید چرا در سامانه سیدا نمرات را ثبت میزنم وقتی دوباره مجدد به سیدا بر می گردم صحفه دوباره بدون نمره است

  42. Mohammadreza Kamranfard

    سلام دانش آموز پایه هفتم پیش ثبت نام کرده و مدرسه هم تایید زده اما در سامانه فروش کتاب پیغام می دهد این دانش اموز یافت نشد. چه کنیم

    • پاسخ با ما

      با سلام. لطقا با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

  43. سلام
    وقتتون به خیر
    در پی تغییرات جدید سایت سیدا در جهت کارنامه ها
    اول اینکه گزینه چاپ گروهی حذف شده که به شدت مورد نیاز می باشد.
    و دوم معدل. نمراات پایانی اول و دوم حذف شده که بسیار در آزمونهای علی الخصوص نمونه دولتی و تییزهوشان مهم می باشد .
    لطفا سریعا پیگیری شود ، چون کارنامه ها باید در پرونده ها قرار گیرند.

  44. سلام دختر من جهشی امتحان داد قبول شد ولی سایت بسته چکنم

  45. اعظم مقیسه

    سلام
    در قسمت عملیات ضمن سا ل ، قسمت تخصیص معلم به درس گروه ، تمام کلاسها نمایش داده نمی شود و نمی توانم برای معلمین درس را تعریف کنم . راهنمایی بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر