از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی – لیست وسایل ممنوع برای آموزشی سربازی

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی

 

سربازان نظام وظیفه که تاریخ اعزام به خدمت آنها مشخص شده است ، برای گذراندن دوره آموزشی باید یکسری لوازم را همراه خود داشته باشند که از جمله آنها شامل لباس ، خوراکی ، وسایل شخصی و بهداشتی  و … هستند. آوردن بعضی وسایل در دوره آموزشی سربازی ممنوع است و اگر سرباز این وسایل را به همراه داشته باشد ، احتمالا دچار دردسر می شود. وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی را در ادامه ذکر می کنیم تا با آنها آشنا شوید. همراه ما باشید.

برای راهنمایی در زمینه دوران آموزشی و خدمت سربازی و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی

دوره آموزشی سربازی به مدت 2 ماه است که تمام سربازان از جمله سربازان امریه ، این دو ماه را در یکی از پادگان های ارتش ، نیروی انتظامی و … می گذرانند. برای دو ماه زندگی کردن در پادگان ، لازم است تابع قوانین پادگان باشید. از جمله قوانینی که ملزم به رعایت آن هستید ، همراه نداشت لوازم ممنوعه می باشد. همراه داشتن لوازم ممنوعه ممکن است سرباز را تا مدت ها به دردسر بیاندازد و اضافه خود شامل حال او شود پس لازم است قبل از رفتن به پادگان ، لوازم خود را چک کنید و مطمئن شوید مورد ممنوع همراه خود ندارید.

احتمالا این را هم بپسندید  کارت تلفن برای سربازی - خرید و دریافت کارت تلفن برای سربازی

لیست وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی ه شرح زیر هستند :

  • مواد مخدر
  • اسلحه
  • سلاح سرد
  • انواع لوازم تیز و برنده مثل تیغ، ژیلت، قیچی و ریش تراش
  • لوازم و تجهیزات الکتریکی مثل گوشی
  • فلش مموری
  • لپتاپ
  • ضبط صوت
  • لوح های فشرده
  • دوربین
  • ساعت هوشمند
  • کبریت ، فندک و هرچیزی که بتوان با آن آتش روشن کرد.
  • قرص خواب ، قرص های کدئین دار و یا روانگردان.
  • اشیاء قیمتی مثل طلا ، نقره و یا هر وسیله ای که قیمت بالایی دارد.
  • آلبوم عکس خانوادگی و لوازم شخصی از این جمله

چگونه در دوران آموزشی سربازی ، گوشی ببریم ؟

همانطور که گفته شد ، همراه داشتن گوشی هوشمند در دوران سربازی ممنوع است و جزء وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی است. بنابراین اگر پادگان متوجه شود که سرباز با خود گوشی آورده است ، احتمالا جریمه در نظر بگیرد و یا اضافه خدمت شامل حال سرباز شود اما آیا می توان گوشی ساده همراه داشت ؟

در بعضی از پادگان ها ، آوردن گوشی ساده ممنوع نیست و سربازان به شرط آنکه هر شب گوشی را تحویل پادگان دهند ، می توانند گوشی ساده با خود ببرند. البته ممکن است در پادگانی که شما خدمت می کنید ، گوشی ساده هم ممنوع باشد.

اگر می خواهید با خود گوشی ساده ببرید ، می توانید در روز اولی که آموزشی شما شروع می شود ، گوشی داشته باشید. اگر ممنوع باشد ، گوشی از شما گرفته می شود و در پایان آموزشی تحویل داده می شود اما اگر ممنوع نباشد ، با رعایت قوانین ، مانعی برای صحبت تلفنی با گوشی ساده نخواهید داشت.

احتمالا این را هم بپسندید  وام سربازی 1402 📞 شرایط دریافت وام سربازی 150 میلیونی و 4 میلیاردی

وسایل غیر ممنوعه در دوره آموزشی سربازی

همراه داشتن برخی وسایل در دوره آموزشی ممنوع نیست و سرباز می تواند در دو ماه آموزشی ، از این وسایل استفاده کند. لوازم شخصی مانند حوله ، مسواک ، خمیر دندان ، کرم مرطوب کننده ، اسپری خوشبو کننده بدن ، برس و شانه مو و … پوشاک مثل بافت و شال گردن در فصل سرما ، تی شرت ، شلوار ، زیر لباس ، کاپشن و …. مدارکی همچون شناسنامه ، کارت ملی ، کارت واکسن ، برگه زمان و مکان اعزام به خدمت و … جزو وسایلی هستند که باید همراه خود داشته باشید.

همچنین برای تمام سربازان پادگان ، یک بسته استحقاقی در نظر گرفته می شود که شامل لباس کار ، اورکت ، کلاه کار ، پوتین ، قلاب ، پلیور ، جوراب مشکی ، دستکش ، کلاه پشمی ، دمپایی ، لباس زیر ، کوله پشتی سه منظوره ، دفترچه سرباز ، واکس و برس واکس ، پودر ، لباسشویی ، مسواک ، شامپو ، حوله دست و صورت ، حوله حمام ، صابون جاصابونی و لیف ، خمیر دندان ، دو عدد پتو و دو عدد ملحفه می باشد. شما می توانید این وسایل را نبرید زیرا در روز اول آموزشی ، از طرف پادگان به شما تحویل داده می شوند.

سوالات شما

  • وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی چه وسایلی هستند ؟

برای مشاهده وسایل ممنوعه در دوره آموزشی سربازی ، این مطلب را بخوانید.

  • آیا برای دوره آموزشی سربازی می توانیم گوشی هوشمند همراه داشته باشیم ؟

همراه داشتن گوشی هوشمند در دوره آموزشی سربازی تخلف محسوب می شود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

تغییر یگان آموزشی

تغییر یگان آموزشی – شرایط و نحوه تغییر یگان آموزشی سربازی

  تمام سربازان از جمله سربازان امریه و … پیش از شروع به خدمت ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر