از بهترین ها مشاوره بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612
از 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 📞 پرداخت هزینه ثبت نام سنجش هوش ششم

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

9099071612

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 را سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تعیین می کند و شرکت کنندگان آزمون موظف هستند این میزان هزینه را بپردازند تا برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شود. زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در همان بازه زمانی ثبت نام می باشد اما با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان موفق به پرداخت هزینه در موعد مقرر نمی شوند ، در روزهای نزدیک به برگزاری آزمون هم مهلت پرداخت هزینه تمدید می شود.

در این مطلب می خواهیم زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 1403 را بررسی کنیم. پس اگر شما هم قصد ثبت نام آزمون سنجش هوش را دارید و برای پرداخت هزینه نیازمند راهنمایی هستید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

شما دانش آموزان عزیز میتوانید ثبت نام خود در آزمون تیزهوشان را بصورت تلفنی با خیال راحت به کارشناسان ما بسپارید و یا 

سوالات خود را در مورد نحوه ثبت نام و تکمیل فرم نام نویسی آزمون و نحوه واریز هزینه ثبت نام از مشاوران ما بپرسید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

مرحله اصلی شرکت در آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی ، انجام ثبت نام اینترنتی است و برای ثبت نام هم نیاز به پرداخت هزينه می باشد. پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت اینترنتی انجام می گیرد. میزان هزينه نیز در دفترچه راهنمای ثبت نام قید می شود تا داوطلبان از آن مطلع شوند. هزينه ثبت نام در نظر گرفته شده‌ برای آزمون تيزهوشان ششم به هفتم سال گذشته به مبلغ 70 هزار تومان بود و برای آزمون 1403 هنوز مبلغ ثبت نام مشخص نیست اما نسبت به سال قبل مقداری افزایش خواهد یافت.

مرتبط بخوانید : زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در یک بازه زمانی مقرر انجام می گیرد و در صورت عدم پرداخت هزینه در این بازه زمانی ممکن است مهلت آن تمدید نشود و در این صورت با وجود ثبت نام اولیه ، اجازه شرکت در آزمون از داوطلب سلب می شود. سال گذشته دو بازه زمانی برای پرداخت هزینه آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی در نظر گرفته شد که یکبار از تاریخ 15 الی 25 فروردین ماه و یکبار هم در روز 8 خردادماه بود.

احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 📞 زمان ثبت نام هفتم و دهم 1403

برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 نیز احتمالا در اواخر فروردین ماه مهلت پرداخت هزينه وجود داشته باشد و اگر بعضی از شرکت کنندگان از پرداخت هزینه جا بمانند احتمالا مهلت آن تمدید شود.

مرتبط بخوانید : سامانه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

نحوه پرداخت هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی my.medu.ir می باشد. بنابراین پرداخت هزینه شرکت در آزمون هم از طریق این سامانه انجام می گیرد. دانش آموزان متقاضی آزمون باید با مراجعه به سامانه مذکور و درج کدملی و همچنین شماره شناسنامه خود ، به پنل کاربری خود دسترسی پیدا کنند. سپس هزینه را با کارت بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایند.

در پایان مراحل پرداخت موفقیت آمیز هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، کد پیگیری ارائه داده‌ می شود. لازم به ذکر است در صورتی که این کد را دریافت نکنید ، ثبت نام شما ناقص می باشد.

همچنین پرداخت هزینه فقط از طریق سایت امکان پذیر است. بنابراین در صورت واریز هزینه از طریق دستگاه خودپرداز یا هر روش دیگر ، ثبت نام شما انجام نمی گیرد. ضمن اینکه مبلغ واریز شده‌ در سایت قابل استرداد نیست پس توصیه می شود قبل از واریز هزینه از واجد شرایط بودن‌ خود مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

سوالات متداول

  • هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم چقدر است ؟

میزان هزینه نام نویسی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به مبلغ 70 هزار تومان می باشد که برای آزمون 1403 مقداری افزایش خواهد یافت.

  • از کدام سایت می توان هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم را پرداخت کرد ؟
احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 1403 📞 ششم به هفتم و نهم به دهم

برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم باید به سایت سنجش ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید.

  • تا چه تاریخی مهلت برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم ابتدایی وجود دارد ؟

برای واریز هزينه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید در زمان مقرر اقدام کنید که سال گذشته در دو هفته آخر فروردین ماه بود.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب ، حتی در ایام تعطیل ، تماس از طريق تلفن ثابت :

تماس از سراسر کشور: 9099071612

همچنین ببینید

آزمون تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان گاما 📞 راهنمای شرکت در امتحانات تیزهوشان گاما

آزمون تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس از تلفن ثابت بدون کد وصفر